JIJ WILDE EEN EIGEN TTquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:11 schreef Fok-it het volgende:
Wat is dit voor haat TT, na al die liefde van gister
Dit wordt gerapporteerd.quote:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:12 schreef LittleBrownie het volgende:
ja A is inderdaad het goede antwoord Etsu. Gefeliciteerd met je sex pakket van de Etos
quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:13 schreef AdoraBelle het volgende:
Waarom hebben wij niet zo'n volkslied.
quote:
Fauxxxxxxxxxxxquote:
Hoe ging je tentamen?quote:
Ik zei het je tochquote:
Daar lag het niet aan.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zei het je tochop tijd naar bed, nee hoor. Ezell kan nog wel tot de late uurtjes door
![]()
Wie niet wilt luisteren, moet maar voelen. Ik heb ook geprobeerd d'r te stimuleren, maar d'r Jordy-obsessie werd d'r fataal.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zei het je tochop tijd naar bed, nee hoor. Ezell kan nog wel tot de late uurtjes door
![]()
Waar dan aan?quote:
watquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wie niet wilt luisteren, moet maar voelen. Ik heb ook geprobeerd d'r te stimuleren, maar d'r Jordy-obsessie werd d'r fataal.
Kuttentamen.quote:
Hm jammer,quote:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:20 schreef LittleBrownie het volgende:
Krabs heeft meerdere identiteiten, zo is ie in zn vrije tijd ook vrouw.
Studiepunten zijn altijd belangrijk.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm jammer,wel belangrijk of viel wel mee?
Ja snap ikquote:
Nee.quote:
En dit.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:24 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nee want ze moest al iets herkansen
Mwah, een jaar studievertraging oplopen is ook niet echt chill.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:24 schreef Etsu het volgende:
Ezell hoeft d'r P niet te halen in 2 jaar, ofzoiets. Dus ze heeft gewoon geluk
Zuur, zuur. Straks haal je je jaar nietquote:
Ah oke, wel heel apart dat je je P nog niet in 2 jaar hoeft te halenquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:26 schreef Ezell het volgende:
Ben gewoon over naar het volgende lesjaar hoor. Alleen heb ik nog niet mijn P binnen (dit blok eerste keer herkansen) en genoeg punten om op stage te gaan.
Maar als je dat vak volgend jaar erbij doet zeg maar, dan heb je toch geen studievertraging?quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mwah, een jaar studievertraging oplopen is ook niet echt chill.
Kan pas in het laatste half jaar.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar als je dat vak volgend jaar erbij doet zeg maar, dan heb je toch geen studievertraging?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |