tering zeg...als ik dat zo lees en bekijk was het zeker een EF3, mogelijk meer...quote:Op maandag 28 april 2014 15:49 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was het Mayflower Seafood Restaurant, op google maps kun je bekijken wat er gestaan heeft.
Het was zeker een sterke, ben wel benieuwd of het meer dan een EF3 was. Hij is zo'n 48 km lang aan de grond geweest.quote:Op maandag 28 april 2014 17:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
tering zeg...als ik dat zo lees en bekijk was het zeker een EF3, mogelijk meer...
Zijn alweer donkere luchten zichtbaar bij diverse chasers.quote:Op maandag 28 april 2014 20:11 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
De eerste tornado waarschuwingen van vandaag zijn er ook al weer.Nu voor Carroll County en Granada MS en de andere west van Yazoo MS.
Die ligt er nu af. Teveel volgers denk ik...hij zat boven de 7500quote:Op maandag 28 april 2014 21:00 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Don Murray hoor ik zeggen tornado on the ground.
quote:Op maandag 28 april 2014 21:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Die ligt er nu af. Teveel volgers denk ik...hij zat boven de 7500
Don Murray is ook weer online.quote:Op maandag 28 april 2014 21:19 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]Dat zijn wel mooie aantallen. Zo te horen is de tornado net langs Yazoo City getrokken.
Was te verwachten... maar gebied lijkt me groter dan ik dachtquote:Op maandag 28 april 2014 21:31 schreef Drassss het volgende:
High Risk upgrade voor vandaag.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |