Thanks! Die van jou ook! Zou je niet wis C herkansen? Daar heb je meer kans op een 10, toch?quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:18 schreef Gijscoman het volgende:
[..]
Verdomme zeg! Ongelooflijk mooie lijst!
Heb ook zitten twijfelen, maar ik vrees dat ik door een slordigheidje net een foutje teveel zal maken ofzo. Een 9.5 is immers wel verdomde hoog voor een CE. Het was overigens oorspronkelijk wel genoeg voor een 10, maar mijn docent vertelde dat de 2e corrector mijn cijfer omlaag heeft gebracht... Duits lijkt mij een grotere kans, maar ik merk 't wel.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:22 schreef LucvanDijk het volgende:
[..]
Thanks! Die van jou ook! Zou je niet wis C herkansen? Daar heb je meer kans op een 10, toch?
Wat is wiskunde C eigenlijk?quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:22 schreef LucvanDijk het volgende:
[..]
Thanks! Die van jou ook! Zou je niet wis C herkansen? Daar heb je meer kans op een 10, toch?
Wiskunde voor mensen die het niet kunnen of niet willen. (Ik zelf behoor tot die tweede groep.) Is alleen mogelijk met C&M op VWO.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat is wiskunde C eigenlijk?
Dat hebben we niet op onze school.
Hoe is dat mogelijk, kon hij niet eerder wat klassen overslaan ofso.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:40 schreef _-_ het volgende:
[..]
Heb iemand op school met een gemiddelde van 9.3 voor alles ofzo
Geen flauw idee. Hij is ook aangenomen voor een aantal prestigieuze universiteiten maar hij zou dan de helft zelf moeten betalen en dat kan hij niet. Nu gaat hij Wis-en Natuurkunde + Honors doen aan de UvAquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe is dat mogelijk, kon hij niet eerder wat klassen overslaan ofso.
Weet je wat, ik ga over 2 jaar (ik heb nu havo gedaan en ga vwo doen) hoger halen dan hem, proberen dan. Nu heb ik tenminste een doel.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:42 schreef _-_ het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Hij is ook aangenomen voor een aantal prestigieuze universiteiten maar hij zou dan de helft zelf moeten betalen en dat kan hij niet. Nu gaat hij Wis-en Natuurkunde + Honors doen aan de UvA
Goed doelquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Weet je wat, ik ga over 2 jaar (ik heb nu havo gedaan en ga vwo doen) hoger halen dan hem, proberen dan. Nu heb ik tenminste een doel.
quote:
gastquote:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:56 schreef Exam2013 het volgende:
Oh en nog wat: Mensen die mijn cijfers afkraken, timmerkoning dit en dat... Is het moeilijk om gewoon iemand te feliciteren. Ik probeer mijn kennis te verbreden en ja helaas moest ik op het vmbo beginnen, maar ik hoop slimmer te eindigen dan dat ik kwam!
Ik schaam me niet. Ik vind het onzinnig dat mensen vmbo afkraken. Ik heb alleen maar bouwkunde gekozen om die 2 jaar door te komen en dat ik naar het MBO kon..quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:58 schreef Basxt het volgende:
[..]
ik doe ook vmbo. schaam je niet. driekwart van alle leerlingen doet vmbo.
Ik voel je pijnquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:42 schreef MrRiot het volgende:
8,45 Gemiddeld voor Wiskunde B :S
en een 8,1 voor CE Scheikunde, die was wel heel onverwachts haha
Zet je niveau er ff bij?quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:42 schreef MrRiot het volgende:
8,45 Gemiddeld voor Wiskunde B :S
en een 8,1 voor CE Scheikunde, die was wel heel onverwachts haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |