PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
hij is mooi jaquote:
Mensen lezen mee op FOKquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]
Stijgt als een malle. Vanochtend gekocht voor 25k
Net nog, dankzij een filmpje van Geraldine Kemperquote:
In dat geval: hij is echt geweldig! Kopenkopenkopen lieve mensenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
Not bad, ligt wel aan je smaak!quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Net nog, dankzij een filmpje van Geraldine Kemper
Heb hem niet in mijn mond gehad dus dat zou ik niet weten.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:43 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Not bad, ligt wel aan je smaak!
Speciaal voor jou. Ik open 1 pack.quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb hem niet in mijn mond gehad dus dat zou ik niet weten.
Hij kent Pandev niet eensquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:36 schreef DuTank het volgende:
Deze man
(ben deze nog aan het kijken trouwens, geen idee wat ie krijgt)
Nice, congratz!quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
10 min geleden, Maikon Leite.
Lekker Dre!quote:
Parels voor de zwijnenquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hij kent Pandev niet eensHij discard Kruiswijk. Wat een MONGOOL.
Daar ga ik niet op in.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb hem niet in mijn mond gehad dus dat zou ik niet weten.
Die is van iemand andersquote:
Hij maakt wel leuke squads.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hij kent Pandev niet eensHij discard Kruiswijk. Wat een MONGOOL.
Waarom ben ik nu dom? Ieder heeft recht op zijn CR7, dus ongeacht van wie die pic is, ik ben blij voor hem.quote:
Wel lief hoe je je er uit praatquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarom ben ik nu dom? Ieder heeft recht op zijn CR7, dus ongeacht van wie die pic is, ik ben blij voor hem.
Zou toch niet de eerste keer zijn dat EA daarmee de fout in gaat, wijsneus?quote:
Hij is wel mooi..was het een bewust lobkop of niet? Die zijn altijd zo leuk als de keeper uit komtquote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zou toch niet de eerste keer zijn dat EA daarmee de fout in gaat, wijsneus?
Ik doe alles om Crook te vernederenquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij is wel mooi..was het een bewust lobkop of niet? Die zijn altijd zo leuk als de keeper uit komt
netjesquote:
Om deze reden:quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:03 schreef Maver24 het volgende:
Waarom kopen jullie in hemelsnaam nu allemaal een Courtois ?, bang dat hij weer duurder wordt ?
Traden is ook een best relevant onderdeel in deze game, beste Maverquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:03 schreef Maver24 het volgende:
Waarom kopen jullie in hemelsnaam nu allemaal een Courtois ?, bang dat hij weer duurder wordt ?
Omdat mensen mij vertrouwen dohquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:03 schreef Maver24 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
Koopt iemand mij Courtois ook nog even?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge
mijn OCD slaat toequote:Op woensdag 12 juni 2013 23:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit is mn andere team
[ afbeelding ]
En ben nu blut. Coin verkoop tijdelijk gestaakt.
hoeveel heb je nu verkochtquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit is mn andere team
[ afbeelding ]
En ben nu blut. Coin verkoop tijdelijk gestaakt.
Ik kan morgen een kwart Thaise massage doen dankzij jouquote:
Wtf?quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Denk 600 euro ongeveer. Over de afgelopen 7 maanden
Alles bij elkaar opgeteld dus waarschijnlijk welquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:13 schreef zerokil het volgende:
[..]
Wtf?
Je gaat me niet vertellen dat je aan 6 mill coins had
Lijkt op een Aziatische Harry Potter.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:12 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Huh, ik kreeg net deze in een pack
echte handelaren hequote:Op woensdag 12 juni 2013 23:13 schreef zerokil het volgende:
[..]
Wtf?
Hoe vaak koop en verkoop jij een team? Want hoe vaak jij wel niet van team switchtquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:15 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat em voor mij worden, toch maar geen SIF Ronaldinho, is gewoon lastig mee te hybriden
neem dan IF Benzemmelquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:15 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat em voor mij worden, toch maar geen SIF Ronaldinho, is gewoon lastig mee te hybriden
jesus wat een kut team,quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:15 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
wel voor maverquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
Tis overigens helemaal niet lastig te hybriden met Ronaldinho maja
Die man heeft me tonnen opgeleverdquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Er is uberhaupt nog geen IF Martin op de markt (PS3)
Martin? Wtf?quote:
ik had er gewoon geen zin in om daar nog verder over na te denken,quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
met Michael Jadson en Carlos Edugaydo natuurlijkquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
Tjah dan niet he,quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:18 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik had er gewoon geen zin in om daar nog verder over na te denken,
Zou nu 7.5 a 8 miljoen gehad kunnen hebbenquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:13 schreef zerokil het volgende:
[..]
Wtf?
Hij bedoelt Martin van Lillequote:
Gelijk heb je.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zou nu 7.5 a 8 miljoen gehad kunnen hebbenMaar heb meer aan echt geld
Oh dacht dat je IF Martin van Lille zochtquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die zit helemaal niet in dit TOTW
Nee daarom heeft ie er vroeger ook zoveel geld mee verdiendquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die zit helemaal niet in dit TOTW
Hoeveel heb je nou met de Altidore fix ?quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh dacht dat je IF Martin van Lille zocht
quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee daarom heeft ie er vroeger ook zoveel geld mee verdiend
Oke, thanks. Wel eentje om een beetje in de gaten te houden deze week. Van die IF Vanderlei zijn er momenteel ook maar een stuk of 5 van op de marktquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zag 1 IF Martin voor rond de 190k weg gaan. Dat was ook de enige die ik tot nu toe heb gezien.
Zien jullie het niet, of vinden jullie het niet grappig?quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Lijkt op een Aziatische Harry Potter.
2de natuurlijkquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:22 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zien jullie het niet, of vinden jullie het niet grappig?
Uhm....heel eerlijk?quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:22 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zien jullie het niet, of vinden jullie het niet grappig?
Turnende Timmy heeft al gesproken voor je.quote:
Had er op het hoogtepunt 172. Maar had daarvoor al superveel verkocht en ook weer teruggekocht.. Ik durf t niet te zeggen, met 2 miljoen schat ik het laag inquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:21 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hoeveel heb je nou met de Altidore fix ?
Want ik denk dat je daar echt lang mee hem gekut
Ik denk dat ik hem maar ga aannemen als mijn woordvoerderquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
Turnende Timmy heeft al gesproken voor je.
Maar ik vind je wel lief!quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
Turnende Timmy heeft al gesproken voor je.
Daar heb ik niets over gezegdquote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem maar ga aannemen als mijn woordvoerder
Ben jij ook zo iemand die niet zijn eigen lul kan vasthouden bij het pissen? Een woordvoerderquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem maar ga aannemen als mijn woordvoerder
Ik geef toe dat als ik lang moet pissen, hij wel wat zwaar wordtquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ben jij ook zo iemand die niet zijn eigen lul kan vasthouden bij het pissen? Een woordvoerder
ik heb er echt maar 200k ofzo mee gemaaktquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Had er op het hoogtepunt 172. Maar had daarvoor al superveel verkocht en ook weer teruggekocht.. Ik durf t niet te zeggen, met 2 miljoen schat ik het laag in
Ik was echt all-in gegaan. Miljoen dat ik had aan dat project gewaagd, en met elke 2 verkochte Jozy's kon ik er 3 terug kopen. 2 Budgetteams, en na elk season kon ik van de rewards weer een extra SIF Jozy kopenquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:27 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik heb er echt maar 200k ofzo mee gemaakt
Jij moet AA9skillz gewoon bedanken eigenlijkquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik was echt all-in gegaan. Miljoen dat ik had aan dat project gewaagd, en met elke 2 verkochte Jozy's kon ik er 3 terug kopen. 2 Budgetteams, en na elk season kon ik van de rewards weer een extra SIF Jozy kopen
Toch wel een groot risico dat je neem.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik was echt all-in gegaan. Miljoen dat ik had aan dat project gewaagd, en met elke 2 verkochte Jozy's kon ik er 3 terug kopen. 2 Budgetteams, en na elk season kon ik van de rewards weer een extra SIF Jozy kopen
quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij moet AA9skillz gewoon bedanken eigenlijk
Haha, ja, die gaf de klapper toenquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij moet AA9skillz gewoon bedanken eigenlijk
Valt wel mee je pakt maximaal 2/3k verlies per kaartje.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:38 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Toch wel een groot risico dat je neem.
Ik heb dat toen ook gedaan met Mertens, maar de profit die je dan terug krijg
Niet echt, als je ze discard op piktquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:38 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Als je inkoopt van 10 tot 12K, is het risico te verwaarlozen door de discard waarde.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:38 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja, maar ik had er toen denk ik 150 op zijn max.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Valt wel mee je pakt maximaal 2/3k verlies per kaartje.
de lange adem telt.. je verkoopt ze altijd.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:41 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja, maar ik had er toen denk ik 150 op zijn max.
Als je dan 100 er niet weet te verkopen ofzo verlies je toch 300k
met goed inkopen (prijs/formatie) ben ik er van overtuigd dat je altijd quitte kunt spelen. De grootste vijand in deze is gebrek aan geduld. Pascal had er ook een zooi gekocht, maar zag er na een week of 3 geen gat in, en heeft ze weer verkocht voor 14K. terwijl uitgerekend op de xbox die prijzen naar 35K (meen ik) gingenquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:41 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja, maar ik had er toen denk ik 150 op zijn max.
Als je dan 100 er niet weet te verkopen ofzo verlies je toch 300k
Mits er niet op korte termijn een SIF, TIF of TOTS aankomtquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
de lange adem telt.. je verkoopt ze altijd.
Dan ben je altijd wel uit de kostenquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mits er niet op korte termijn een SIF, TIF of TOTS aankomt
Niet als je nog met een zwik aan IF's zit, die dus dan gewoon in waarde dalen. En dat gaat ook niet meer stijgen erna.quote:
Als je je beperkt tot de koningsformaties, dan speel je toch wel quitte, of beperk je het verlies tot een minimum. het staat niet in relatie tot de potentiele winst in elk geval. Afijn. Dat hebben we ondervonden.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mits er niet op korte termijn een SIF, TIF of TOTS aankomt
Ik deed het ook in 9 vd 10 gevallen met discard IF's. Mertens kon ook prima voor 12k. Dat was het kleine risico wel waard. Vorig jaar steeg die SIF ofzo nog met 40k ruimquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet als je nog met een zwik aan IF's zit, die dus dan gewoon in waarde dalen. En dat gaat ook niet meer stijgen erna.
maar dan kan je die ook nog wel kwijt voor 12K. zolang je het maar doet voor december, daarna gaat het wel een beetje tricky worden.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet als je nog met een zwik aan IF's zit, die dus dan gewoon in waarde dalen. En dat gaat ook niet meer stijgen erna.
Tegen zo'n team heb ik ook een keer gespeeld. Was het 4-3-1-2 met voor de rest Bundesliga?quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:43 schreef Tim86 het volgende:
Eerste potje met mijn nieuwe Eriksen team tegen een vervelend ventje zeg..met zijn voorhoede Benteke - Lukaku en op CF Mlapa nog
April was de maand dat de klad er serieus inkwam eigenlijk.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
maar dan kan je die ook nog wel kwijt voor 12K. zolang je het maar doet voor december, daarna gaat het wel een beetje tricky worden.
Nee, 3412. El Ghanasy LM, achterin iig die Bundesliga brasilver met krullen en Antonio Ferreira..oh en RM Legearquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Tegen zo'n team heb ik ook een keer gespeeld. Was het 4-3-1-2 met voor de rest Bundesliga?
In december zakken ze allemaal en kan je opnieuw inkopenquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
April was de maand dat de klad er serieus inkwam eigenlijk.
Volgend jaar wil ik de 4000 packs halen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:49 schreef Djeetje het volgende:
Volgend jaar wil ik de 10m halen
Moet wel lukken.
Vanwege TOTY ?quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In december zakken ze allemaal en kan je opnieuw inkopen
quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Volgend jaar wil ik de 4000 packs halen.
ik wil volgend jaar 1K verkopenquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:49 schreef Djeetje het volgende:
Volgend jaar wil ik de 10m halen
Moet wel lukken.
4000* 7.500 = 30.000.000 coinsquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Volgend jaar wil ik de 4000 packs halen.
maar je krijgt altijd wel ongeveer 1.5K terug uit een pack.. 24M dusquote:
moet je nou met messi manquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:54 schreef Djeetje het volgende:
Volgend jaar ga ik denk ik niks verkopen tenzij het echt nodig is.
Zoals nu heb ik geen coins meer nu de leukste spelers er zijn
Ik had vorig jaar Ronaldo - Messi - Navas SIFquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
moet je nou met messi mankoop gewoon cheap ass budget fransen die de boel er uit rennen.
Nee, vanwege de geboorte van de heer Jezus Christus.quote:
Dat verklaart alles.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, vanwege de geboorte van de heer Jezus Christus.
Eriksen in da house in de 2e wedstrijd..3 assists, 1 dikke curve goal en ragequit voor rust
En 8-2 winnenquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:00 schreef Shygirl18 het volgende:
LB Y vanaf 40 meter en dan de kruising inschieten.
Jouw chem neemt af?quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:00 schreef Tim86 het volgende:
Eriksen nog maar op 92 chem na anderhalve wedstrijd..dat is wel irritant voor een wide CAM
92 chemquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:00 schreef Tim86 het volgende:
Eriksen nog maar op 92 chem na anderhalve wedstrijd..dat is wel irritant voor een wide CAM
Haha, hoeft de rest maar 1 chem te halen voor 100 chem. Doe mij ook zo'n Eriksenquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:00 schreef Tim86 het volgende:
IF muller ookquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
92 chem?
Maar vidal is 90 fitness na 2 wedstrijden
Ik ook maar ik had een iets ander team. Iedereen hier had wel ongeveer hetzelfde MLS team maar dan net weer iets anders.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het sneue is is dat ik hun namen uit mijn hoofd ken![]()
Uff, dat is wel slechtquote:
Alles met 2 spitsenquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:03 schreef wieisboos het volgende:
welke formatie wordt oranje als ST in 3-5-2?
4222quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:03 schreef wieisboos het volgende:
High/low RM..mehhquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:03 schreef Djeetje het volgende:
http://wefut.nl/squad/2050
Dit zal zo lekker spelen
Gewoon op wefut kijken!quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:03 schreef wieisboos het volgende:
Daar kijk ik niet eens naar wie links of rechts isquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
High/low RM..mehh
En ook lekker handig hoe je met je links en rechtspoten omgaat
De eerste dag al discardquote:
Omzet(uitgave)-technisch gezien is er niks op mijn berekening af te dingen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
maar je krijgt altijd wel ongeveer 1.5K terug uit een pack.. 24M dus
quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:01 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Had je toen niet meer dan 1000 goals met kandji
Ik had helemaal in het begin zijn NIF in een team, wat was hij baas zegquote:
jezusquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan de andere puush zo snel niet vinden. Eindigde volgens mij met 1192 goals
GJE.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:06 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Daar kijk ik niet eens naar wie links of rechts is
Menez is wel wat minder ja
Met Kandji was het gewoonquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:09 schreef Djeetje het volgende:
[..]
jezus
Ik heb nog nooit 100 wedstrijden met 1 speler gespeeld
Zal je zo vriendelijk willen zijn om niet telkens de vergelijken te doen met GJE.quote:
mickey.jpgquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:10 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zal je zo vriendelijk willen zijn om niet telkens de vergelijken te doen met GJE.
deze zinquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:10 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zal je zo vriendelijk willen zijn om niet telkens de vergelijken te doen met GJE.
Ik kan dat echt niet te lang met een speler spelen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met Kandji was het gewoonDie man was gewoon een idool geworden
En dan nog had ik pech dat tegenstanders vreselijk vaak weg gingen in de eerste helft als het 3-0 of 4-0 stond. Had veel en veel meer moeten zijn. Single matches tegen noobs
Kandji maakte Fifa gewoon leuk. Toen was ik echt verslaafd, dat elftal speelde gewoon te lekkerquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:11 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik kan dat echt niet te lang met een speler spelen.
Heb dit jaar ook maar 600 potjes ongeveer gespeeld.
UI <--quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met Kandji was het gewoonDie man was gewoon een idool geworden
En dan nog had ik pech dat tegenstanders vreselijk vaak weg gingen in de eerste helft als het 3-0 of 4-0 stond. Had veel en veel meer moeten zijn. Single matches tegen noobs
Geen enkele kaart.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan de andere puush zo snel niet vinden. Eindigde volgens mij met 1192 goals
Helden vereringquote:
Voor mijn gevoel zit ik echt vaak op de PS3, maar ik speel niet super veel wedstrijden.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kandji maakte Fifa gewoon leuk. Toen was ik echt verslaafd, dat elftal speelde gewoon te lekker
haha dat was mooi jaquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Helden vereringHaha, gingen we tweeten met m
Tweeten dat we van hem hielden, hij de beste spits ooit was, en dat hij naar Nederland moest komen
Waarom niet?quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die week dat ik 2x IF Kandji in 400c packs hadJammer genoeg zit hij volgend jaar niet meer in FUT.
Ja, briljant! Ik kreeg ook gewoon reactie.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Helden vereringHaha, gingen we tweeten met m
Tweeten dat we van hem hielden, hij de beste spits ooit was, en dat hij naar Nederland moest komen
Als hij op Kos, Rhodos of Kreta speelt kunnen we er nog eens naar toequote:Op donderdag 13 juni 2013 00:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij speelt bij een of andere kutclub in Griekenland
3de divisie toch ofzoquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij speelt bij een of andere kutclub in Griekenland
Jij stuurde toen mijn gemiddelde naar hem door. Maar daar reageerde hij dan weer niet op geloof ik. Maar een retweet van hem. Ik was echt vereerdquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, briljant! Ik kreeg ook gewoon reactie.
Maar die club zit dan dus niet in FUTquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee spelen volgend jaar wel eerste divisie
daar ga ik niet vanuit neequote:Op donderdag 13 juni 2013 00:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar die club zit dan dus niet in FUT
Vanuit het niets had hij heel veel fans uit Nederland, en zo plotseling als we kwamen vielen we ook weer stilquote:
uitgeleend aan die kutclub, hopelijk komt ie terug naar Benficaquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:22 schreef Zhano het volgende:
Ik probeer uit te vinden wat Jara komend jaar doet maar kan nog nergens echt iets viinden...
kan welquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:24 schreef Lindgren. het volgende:
Is het nou weer niet mogelijk om herhaling online te bekijken omdat je direct wordt doorgeleid naar Fifa 14?
Ja goh. Dat laatste probeer ik dus te vinden knuppelquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
uitgeleend aan die kutclub, hopelijk komt ie terug naar Benfica
nicequote:Op donderdag 13 juni 2013 00:25 schreef Nickskuh het volgende:
Haha ik ben aangenomen door EA voor de stats van NAC
Kan weak foot en skills enzo ook aanpassen
niet scheldenquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja goh. Dat laatste probeer ik dus te vinden knuppel
Hooi 5* skillquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:25 schreef Nickskuh het volgende:
Ik doe dat voor Ajax en Twentequote:Op donderdag 13 juni 2013 00:25 schreef Nickskuh het volgende:
Oh ja ik zit er net in en dacht dat je dat kan aanpassenquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:26 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik doe dat voor Ajax en Twente![]()
en je kunt het niet aanpassen alleen feedback geven
was het maar zo'n feestquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:27 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Oh ja ik zit er net in en dacht dat je dat kan aanpassen
Empty.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Op je profielnaam klikken en dan my media
quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
ja heb ik ook altijd, more media klikken dacht ik
Is van 2010?quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:28 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.transfermarket(...)ion=read&idsel=53696
dit ziet er iig niet goed uit
quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:32 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
8 minuten geleden ook echtNieuwe club voor de legende.
HIJ IS DUITSLAND?quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:32 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is dan wel heel erg toevalligquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:32 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
VIP-tribune voor het Pantheonquote:
Nog een falende Deen voor in de defensiequote:Op donderdag 13 juni 2013 00:41 schreef Baje het volgende:
Psv gaat okore kopen. Tevens worden mertens en toivonen binnekort verkocht!!
haha dat is dom. Mertens heeft net een TOTS.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:41 schreef Baje het volgende:
Psv gaat okore kopen. Tevens worden mertens en toivonen binnekort verkocht!!
dan is hij juist duur de nif is discard!quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha dat is dom. Mertens heeft net een TOTS.
je bent het niet verleerd hequote:Op donderdag 13 juni 2013 00:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
3412 ook maar weer eens proberen
wat andersquote:Op donderdag 13 juni 2013 01:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het maken van toffe teams? Klopt
SPOILERSquote:Op donderdag 13 juni 2013 01:17 schreef Zhano het volgende:
Ja hoor, Joker wordt random opgepikt als lifter door Bobby Eden
Ik denk dat je daar nu wel een goede deal mee hebt jaquote:Op donderdag 13 juni 2013 01:18 schreef pascal08 het volgende:
Hebben jullie ook TOTS'en ingeslagen? Tot nu toe waren ze elke keer de 2 dag een stuk duurder dan de eerste dag. Hopelijk dit keer weer, want ik heb alles geïnvesteerd.
Het is eigenlijk ook de enige manier hoe je flink winst kunt maken.quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar nu wel een goede deal mee hebt ja
Tjah ik ben benieuwdquote:Op donderdag 13 juni 2013 01:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het is eigenlijk ook de enige manier hoe je flink winst kunt maken.
Echt hequote:Op donderdag 13 juni 2013 01:17 schreef Zhano het volgende:
Ja hoor, Joker wordt random opgepikt als lifter door Bobby Eden
haha idd, postte ik ook al in dat topicquote:Op donderdag 13 juni 2013 01:29 schreef Zhano het volgende:
Echt raar ook met die censuur... Ene keer wel waasjes, dan weer niet
Je zou het bijna denken jaquote:
Is er een topic?quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
haha idd, postte ik ook al in dat topic
[..]
Je zou het bijna denken ja
Ja..stond eerst in TV maar een gehandicapte mod heeft hem verplaatst naar SHO ofzoquote:Op donderdag 13 juni 2013 01:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Is er een topic?Morgen ff zoeken. Of jij moet zo vriendelijk zijn
De helft ofzo. Mjah volgende week hele bups nieuwe lui erbijquote:Op donderdag 13 juni 2013 01:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die mensen van IHHNNG zitten allemaal in dat topic
TOTS Courtois van 105k naar 95.. niet echt een stijgingquote:Op donderdag 13 juni 2013 01:18 schreef pascal08 het volgende:
Hebben jullie ook TOTS'en ingeslagen? Tot nu toe waren ze elke keer de 2 dag een stuk duurder dan de eerste dag. Hopelijk dit keer weer, want ik heb alles geïnvesteerd.
Ja raar man, die zaten niet eens in het voorfilmpje ofzoquote:Op donderdag 13 juni 2013 01:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
De helft ofzo. Mjah volgende week hele bups nieuwe lui erbij
Haha prachtig tochquote:Op donderdag 13 juni 2013 01:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
Bij Jokertjes jawoord van gisteren btw, gaat die ricardo rappen. De beste vriend van Joker dus.
Vragen ze hoe de vriendin van Joker heet, moet ie dat vragen aan de cameraploegNou goede vriend joh
Nep tochquote:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
Bij Jokertjes jawoord van gisteren btw, gaat die ricardo rappen. De beste vriend van Joker dus.
Vragen ze hoe de vriendin van Joker heet, moet ie dat vragen aan de cameraploegNou goede vriend joh
Leuk voor je dat je een nieuwe hobby hebtquote:
dacht dat het iemand uit Djeetje z'n omgeving wasquote:Op donderdag 13 juni 2013 01:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Leuk voor je dat je een nieuwe hobby hebt
quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Leuk voor je dat je een nieuwe hobby hebt
Had ook wel meer van 'm verwacht op de wsop dit jaarquote:Op donderdag 13 juni 2013 01:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
Btw Poker, als je kijkt hoe Phil Ivey steeds busted raaktEcht op een beginnersmanier. Afcallen met 80 procent van je stack en dan een A8 (met enkel een aas op het bord) niet kunnen verslaan
Dat was een raar moment iddquote:Op donderdag 13 juni 2013 01:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
Tjah wat ik ervan gezien heb issie ongeduldig en ontzettend in het zelfmedelijden. Hij begint steeds meer op PH te lijkenquote:Op donderdag 13 juni 2013 01:54 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Had ook wel meer van 'm verwacht op de wsop dit jaarKomt misschien nog
Ja, wat mij dan weer doet denken dat hij gewoon een rappert is die zo onder de aandacht wil komenquote:Op donderdag 13 juni 2013 01:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat was een raar moment idd
Zijn rap was beter dan ik had verwacht trouwens
Zou zomaar kunnen. Maar als hij niet écht een oude vriend van Jokertje was dan zou dat nu wel bekend zijn toch?quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja, wat mij dan weer doet denken dat hij gewoon een rappert is die zo onder de aandacht wil komen
ahh oke, kan niet zeggen dat ik het allemaal nog volgquote:Op donderdag 13 juni 2013 01:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tjah wat ik ervan gezien heb issie ongeduldig en ontzettend in het zelfmedelijden. Hij begint steeds meer op PH te lijkenVergeleken met vorig jaar is het niet veel nee
Jonge Pro's doen het wel best goed. Scott Seiver zit nu diep,Katchalov doet het goed, Makhija al een paar keer diep. Joe Cada laat weer eens fatsoenlijk poker zienEn The Magician doet ook ongeveer overal tot na de bubble mee
Heeft eergisteren nog zijn contract verlengd bij Anzhi..quote:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=189733quote:Op donderdag 13 juni 2013 02:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heeft eergisteren nog zijn contract verlengd bij Anzhi..
Lens heeft gewoon 5* WFquote:Op donderdag 13 juni 2013 02:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heeft eergisteren nog zijn contract verlengd bij Anzhi..
quote:Op donderdag 13 juni 2013 02:16 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Lens heeft gewoon 5* WF![]()
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/158613742
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/158625259
Ik zag je nieuwe team met Eriksen. Wie heb je nu op CM staan in je 3421 team?quote:
Nog steeds Fer. Heb er eentje extra op de tradepile. Alleen beetje irritant met teams afwisselen, maarja..boeiendquote:Op donderdag 13 juni 2013 02:32 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Ik zag je nieuwe team met Eriksen. Wie heb je nu op CM staan in je 3421 team?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |