PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
hij is mooi jaquote:
Mensen lezen mee op FOKquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]
Stijgt als een malle. Vanochtend gekocht voor 25k
Net nog, dankzij een filmpje van Geraldine Kemperquote:
In dat geval: hij is echt geweldig! Kopenkopenkopen lieve mensenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
Not bad, ligt wel aan je smaak!quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Net nog, dankzij een filmpje van Geraldine Kemper
Heb hem niet in mijn mond gehad dus dat zou ik niet weten.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:43 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Not bad, ligt wel aan je smaak!
Speciaal voor jou. Ik open 1 pack.quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb hem niet in mijn mond gehad dus dat zou ik niet weten.
Hij kent Pandev niet eensquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:36 schreef DuTank het volgende:
Deze man
(ben deze nog aan het kijken trouwens, geen idee wat ie krijgt)
Nice, congratz!quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
10 min geleden, Maikon Leite.
Lekker Dre!quote:
Parels voor de zwijnenquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hij kent Pandev niet eensHij discard Kruiswijk. Wat een MONGOOL.
Daar ga ik niet op in.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb hem niet in mijn mond gehad dus dat zou ik niet weten.
Die is van iemand andersquote:
Hij maakt wel leuke squads.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hij kent Pandev niet eensHij discard Kruiswijk. Wat een MONGOOL.
Waarom ben ik nu dom? Ieder heeft recht op zijn CR7, dus ongeacht van wie die pic is, ik ben blij voor hem.quote:
Wel lief hoe je je er uit praatquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarom ben ik nu dom? Ieder heeft recht op zijn CR7, dus ongeacht van wie die pic is, ik ben blij voor hem.
Zou toch niet de eerste keer zijn dat EA daarmee de fout in gaat, wijsneus?quote:
Hij is wel mooi..was het een bewust lobkop of niet? Die zijn altijd zo leuk als de keeper uit komtquote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zou toch niet de eerste keer zijn dat EA daarmee de fout in gaat, wijsneus?
Ik doe alles om Crook te vernederenquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij is wel mooi..was het een bewust lobkop of niet? Die zijn altijd zo leuk als de keeper uit komt
netjesquote:
Om deze reden:quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:03 schreef Maver24 het volgende:
Waarom kopen jullie in hemelsnaam nu allemaal een Courtois ?, bang dat hij weer duurder wordt ?
Traden is ook een best relevant onderdeel in deze game, beste Maverquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:03 schreef Maver24 het volgende:
Waarom kopen jullie in hemelsnaam nu allemaal een Courtois ?, bang dat hij weer duurder wordt ?
Omdat mensen mij vertrouwen dohquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:03 schreef Maver24 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
Koopt iemand mij Courtois ook nog even?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge
mijn OCD slaat toequote:Op woensdag 12 juni 2013 23:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit is mn andere team
[ afbeelding ]
En ben nu blut. Coin verkoop tijdelijk gestaakt.
hoeveel heb je nu verkochtquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit is mn andere team
[ afbeelding ]
En ben nu blut. Coin verkoop tijdelijk gestaakt.
Ik kan morgen een kwart Thaise massage doen dankzij jouquote:
Wtf?quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Denk 600 euro ongeveer. Over de afgelopen 7 maanden
Alles bij elkaar opgeteld dus waarschijnlijk welquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:13 schreef zerokil het volgende:
[..]
Wtf?
Je gaat me niet vertellen dat je aan 6 mill coins had
Lijkt op een Aziatische Harry Potter.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:12 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Huh, ik kreeg net deze in een pack
echte handelaren hequote:Op woensdag 12 juni 2013 23:13 schreef zerokil het volgende:
[..]
Wtf?
Hoe vaak koop en verkoop jij een team? Want hoe vaak jij wel niet van team switchtquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:15 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat em voor mij worden, toch maar geen SIF Ronaldinho, is gewoon lastig mee te hybriden
neem dan IF Benzemmelquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:15 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat em voor mij worden, toch maar geen SIF Ronaldinho, is gewoon lastig mee te hybriden
jesus wat een kut team,quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:15 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
wel voor maverquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
Tis overigens helemaal niet lastig te hybriden met Ronaldinho maja
Die man heeft me tonnen opgeleverdquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Er is uberhaupt nog geen IF Martin op de markt (PS3)
Martin? Wtf?quote:
ik had er gewoon geen zin in om daar nog verder over na te denken,quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
met Michael Jadson en Carlos Edugaydo natuurlijkquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
Tjah dan niet he,quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:18 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik had er gewoon geen zin in om daar nog verder over na te denken,
Zou nu 7.5 a 8 miljoen gehad kunnen hebbenquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:13 schreef zerokil het volgende:
[..]
Wtf?
Hij bedoelt Martin van Lillequote:
Gelijk heb je.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zou nu 7.5 a 8 miljoen gehad kunnen hebbenMaar heb meer aan echt geld
Oh dacht dat je IF Martin van Lille zochtquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die zit helemaal niet in dit TOTW
Nee daarom heeft ie er vroeger ook zoveel geld mee verdiendquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die zit helemaal niet in dit TOTW
Hoeveel heb je nou met de Altidore fix ?quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh dacht dat je IF Martin van Lille zocht
quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee daarom heeft ie er vroeger ook zoveel geld mee verdiend
Oke, thanks. Wel eentje om een beetje in de gaten te houden deze week. Van die IF Vanderlei zijn er momenteel ook maar een stuk of 5 van op de marktquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zag 1 IF Martin voor rond de 190k weg gaan. Dat was ook de enige die ik tot nu toe heb gezien.
Zien jullie het niet, of vinden jullie het niet grappig?quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Lijkt op een Aziatische Harry Potter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |