en dan niet gewoon zelf je PS4 kopen?quote:
Lol hoe weet je datquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:59 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
en dan niet gewoon zelf je PS4 kopen?
Laat me raden, al je geld gaat naar je tuningbak?_____!!
Is gewoon een normale bijbaan, je moet niet zo denigrerend doen.quote:
Hoezo tokkie, het is een degelijke auto hoor. 40mm verlaagd en een set dikke velgen, meer niet eigenlijk.quote:
Het is maar wat je normaal noemtquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:01 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Is gewoon een normale bijbaan, je moet niet zo denigrerend doen.
[..]
Hoezo tokkie, het is een degelijke auto hoor. 40mm verlaagd en een set dikke velgen, meer niet eigenlijk.
Je werkt en zeurt om een PS4 aan je pa?quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:01 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Is gewoon een normale bijbaan, je moet niet zo denigrerend doen.
[..]
Hoezo tokkie, het is een degelijke auto hoor. 40mm verlaagd en een set dikke velgen, meer niet eigenlijk.
Niks triest aan, ik ben meestal niet zo van het 'wie is er het langste', maar jouw intonatie 2 posts geleden vroeg erom.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:26 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Je mag JMF! zeggen maatje (zijn er niet veel). Je moet mijn eerste zin even lezen in dezelfde context als de jouwe. Zo van; het staat wel leuk, maar eigenlijk zeg ik niks en is het een beetje triest dat ik het zeg.
Bij jou uiteraard wel...quote:Verder eens met dat getroll verhaal van je, maar volgens mij lag deze er toch best wel dik bovenop.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:09 schreef VMSDKR het volgende:
Hallo KLB'ers,
Zoals de meesten van jullie weten komt de PS4 binnenkort uit. Ik heb al een PS3 en een XBOX 360 maar daar ben ik een beetje op uitgekeken nu. Ik wil nu per se wat nieuws en mijn ouders hadden gezegd dat ze een PS4 voor mij zouden kopen als ik dit jaar op college zou halen. En dat heb ik dus gedaan, en als je iets belooft moet je het doen.
Maar mijn vader had gezegd dat ik alleen een PS4 of XBOX One (ik mag kiezen) kreeg als ik mijn oude PS3 dan aan mijn broertje zou geven. Maar dat wil ik dus niet want hij is van mij. (Ik heb die gekregen toen ik mijn HAVO-diploma haalde vier jaar geleden). Nu loopt mijn vader dus te dreigen dat ik helemaal niks meer krijg en hij wel meteen iets voor mijn broertje koopt als die slaagt. Dat is helemaal niet eerlijk want ik ben veel ouder en heb al meer gepresteerd in dit leven terwijl mijn broertje pas 18 is. Hij heeft net VWO-examens gedaan (en waarschijnlijk gehaald).
Van mijn moeder hoef ik al helemaal niks te verwachten, die loopt elke dag al te zeiken als ik na de afwas mijn vieze borden en bekers naar beneden breng of mijn wasgoed maar 1 keer per week naar de badkamer breng. En dan zegt ze ook nog dat volgend jaar al duur genoeg wordt omdat mijn broertje ook gaat studeren aan de universiteit.Verwend kutkindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht: Vader zegt eerst toe iets voor me te willen kopen, maar krabbelt dan ineens terug en wil het aan mijn broertje geven, wat niet eerlijk is want ik ben ouder.
Ik hoop echt dat mijn broertje zakt zodat hij niks krijgt want dan krijg ik het hopelijk!![]()
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Ik had het niet beter kunnen zeggen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
Een PS3 en Xbox 360 hebben en deze klacht hebben
schaam je, serieus
quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:09 schreef VMSDKR het volgende:
Hallo KLB'ers,
Zoals de meesten van jullie weten komt de PS4 binnenkort uit. Ik heb al een PS3 en een XBOX 360 maar daar ben ik een beetje op uitgekeken nu. Ik wil nu per se wat nieuws en mijn ouders hadden gezegd dat ze een PS4 voor mij zouden kopen als ik dit jaar op college zou halen. En dat heb ik dus gedaan, en als je iets belooft moet je het doen.
Maar mijn vader had gezegd dat ik alleen een PS4 of XBOX One (ik mag kiezen) kreeg als ik mijn oude PS3 dan aan mijn broertje zou geven. Maar dat wil ik dus niet want hij is van mij. (Ik heb die gekregen toen ik mijn HAVO-diploma haalde vier jaar geleden). Nu loopt mijn vader dus te dreigen dat ik helemaal niks meer krijg en hij wel meteen iets voor mijn broertje koopt als die slaagt. Dat is helemaal niet eerlijk want ik ben veel ouder en heb al meer gepresteerd in dit leven terwijl mijn broertje pas 18 is. Hij heeft net VWO-examens gedaan (en waarschijnlijk gehaald).
Van mijn moeder hoef ik al helemaal niks te verwachten, die loopt elke dag al te zeiken als ik na de afwas mijn vieze borden en bekers naar beneden breng of mijn wasgoed maar 1 keer per week naar de badkamer breng. En dan zegt ze ook nog dat volgend jaar al duur genoeg wordt omdat mijn broertje ook gaat studeren aan de universiteit.Maar je hebt je PS3 ook al gekregen? Waar je vader voor heeft betaald, en dan wil je daar nog munt uit slaan ook nog eens. Als ik je pa was kreeg je idd niks als je je ps3 niet aan je broertje afgeeft, die blijkbaar in jou schaduw MOET staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht: Vader zegt eerst toe iets voor me te willen kopen, maar krabbelt dan ineens terug en wil het aan mijn broertje geven, wat niet eerlijk is want ik ben ouder.
Ik hoop echt dat mijn broertje zakt zodat hij niks krijgt want dan krijg ik het hopelijk!![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |