abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 juni 2013 @ 23:08:37 #126
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_127731615
Toch wel een gouden formule dit soort topics.
BEASTMODE
pi_127731632
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 23:08 schreef Keltie het volgende:

[..]

Allemaal zelf betaald?
Nee, alleen brommerrijbewijs maar dat was maar 33 euro.
pi_127731673
quote:
5s.gif Op woensdag 12 juni 2013 23:07 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Wat lul je slap? Je kan toch normaal redeneren? Je geeft toch geen stuk elektronica weg dat nieuw ~300 Euro heeft gekost?
En waar hij 0,0 euro voor betaald heeft en waar hij het nieuwste van het nieuwste voor in de plaats krijgt wederom voor 0,0 euro. :W
Een heer met stijl
pi_127731679
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 23:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Zoals ik ook al via de DM zei, schelden en iemand dom noemen kan iedereen. Ik ga liever voor een beetje niveau en argumentatie. En kom dan vooral niet aanzetten dat je eigenlijk een troll was bent, uiteraard trollde je tot op zekere hoogte, maar je behoort simpelweg tot het soort dat er toch wel even vol overgave ingaat totdat je onderuit gehaald wordt en het ineens afdoet als een ludiek grapje. :')
Aahww toch ook wel, heb verder toch niks :') .

Laat me je even in een notendop wegwijs maken dan. Als je voor niveau en argumentatie gaat moet je niet op fok! zijn. Sowieso niet in KLB.
Verder was ik van plan eigenlijk verder te trollen, zodat je er zelf niet zo treurig vanaf komt. Maar nu trol ik dus tot op zekere hoogte begrijp ik?

Hiermee bedoel je dat de dingen waar jij met je scriptie verhalen op in ging serieus waren en posts waar jij niet op reageerde ik aan het trollen was? :')
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
  woensdag 12 juni 2013 @ 23:09:41 #130
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_127731696
quote:

[..]

Wat lul je slap? Je kan toch normaal redeneren? Je geeft toch geen stuk elektronica weg dat nieuw ~300 Euro heeft gekost?

[..]

Het druipt er bijna vanaf.
Het heeft zijn vader 300 euro gekost. Dat is het punt een beetje.
  woensdag 12 juni 2013 @ 23:11:33 #131
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_127731838
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 23:08 schreef VMSDKR het volgende:

[..]

Nee, alleen brommerrijbewijs maar dat was maar 33 euro.
Dus eigenkijk krijg je zo'n beetje alles van je ouders en als ze een wederdienst vragen is dat teveel moeite?
pi_127731854
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 23:09 schreef jemappellefrikandelle het volgende:

[..]

Laat me je even in een notendop wegwijs maken dan. Als je voor niveau en argumentatie gaat moet je niet op fok! zijn. Sowieso niet in KLB.
Verder was ik van plan eigenlijk verder te trollen, zodat je er zelf niet zo treurig vanaf komt. Maar nu trol ik dus tot op zekere hoogte begrijp ik?

Hiermee bedoel je dat de dingen waar jij met je scriptie verhalen op in ging serieus waren en posts waar jij niet op reageerde ik aan het trollen was? :')
Iedereen heeft jou door hoor, wat denk je :')
Wat is het grootste medicijn?
-Geen idee, mijn dick is op.
pi_127731870
quote:

Het druipt er bijna vanaf.
Want als je je ergert aan verwend gedrag dan ben je meteen jaloers. :')

Ik heb me ook weleens geėrgerd aan verwende kinderen die minder dan ik hadden.
Een heer met stijl
pi_127731896
18+ en nog alles van mama & papa willen krijgen :')
sd
pi_127731956
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 23:11 schreef Rawberry het volgende:

[..]

Iedereen heeft jou door hoor, wat denk je :')
Wat ik denk? Dat in ieder geval een het niet door had.
..
..
pi_127732075
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 23:12 schreef jemappellefrikandelle het volgende:

[..]

Wat ik denk? Dat in ieder geval een het niet door had.
nee
Wat is het grootste medicijn?
-Geen idee, mijn dick is op.
pi_127732101
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 23:11 schreef Keltie het volgende:

[..]

Dus eigenkijk krijg je zo'n beetje alles van je ouders en als ze een wederdienst vragen is dat teveel moeite?
Mijn ouders horen zo voor mij te zorgen anders hadden ze geen kinderen moeten nemen.
pi_127732105
Vreemd... Ik geef/gaf altijd graag dingen aan mijn zusjes, als ik iemand iets gun is het familie wel? Is het nu al zo erg geworden, het misgunnen? Neem aan dat dit een troll topic is. Zo niet.. triest. Heb er geen woorden voor.
pi_127732150
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 23:14 schreef Rawberry het volgende:

[..]

nee
:*
..
..
pi_127732230
Zozo je hebt een xbox en een ps, ook een pc. Je hebt geen redenen waarom je überhaupt een ps of xbox nodig hebt, kan allemaal op de pc (huge money savings).

Volgens wil je je oude crap niet delen met je broertje terwijl je de nieuwe versie krijgt dus waarom zou je dan de 3 ooit nodig hebben.

Ten derde praat je niet zo over je ouders, want dat 'kuwijf' doet nog steeds het meerendeel van je taken en heeft je opgevoed (niet op alle perspectieven zoals dankbaarheid) en zal er altijd voor je zijn als het gast om belangrijkere dingen dan games.

Ten laatste: je zit op HBO, heb je die prullaria nu echt nodig???
pi_127732278
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 23:09 schreef jemappellefrikandelle het volgende:

[..]

Je hoeft mij niks wijs te maken kereltje, want ik wandelde hier al rond toen jij vermoedelijk nog in de luiers zat. Een beetje trollen heeft er altijd al bij gehoord (doe ik ook weleens), maar een beetje inhoudelijk posten ook en dat mis ik steeds meer, dus dat wil ik nog weleens doen. Die 'haha ik trollde eigenlijk!' mensen zijn in dit opzicht een beetje flauw en jammer vind ik dan.
Een heer met stijl
pi_127732492
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:13 schreef VMSDKR het volgende:

[..]

Daar gaat het toch niet om. IK heb die PS3 gekregen voor mijn diploma. Waarom zou ik hem dan gratis doorgeven aan mijn broertje als die dingen op Marktplaats gewoon nog goed geld opbrengen.
Geef hem de PS3, maar verkoop de games
pi_127732966
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 23:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Je hoeft mij niks wijs te maken kereltje, want ik wandelde hier al rond toen jij vermoedelijk nog in de luiers zat. Een beetje trollen heeft er altijd al bij gehoord (doe ik ook weleens), maar een beetje inhoudelijk posten ook en dat mis ik steeds meer, dus dat wil ik nog weleens doen. Die 'haha ik troll!' mensen zijn in dit opzicht een beetje flauw en jammer vind ik dan.
Je mag JMF! zeggen maatje (zijn er niet veel). Je moet mijn eerste zin even lezen in dezelfde context als de jouwe. Zo van; het staat wel leuk, maar eigenlijk zeg ik niks en is het een beetje triest dat ik het zeg.

Verder eens met dat getroll verhaal van je, maar volgens mij lag deze er toch best wel dik bovenop.
..
..
pi_127733070
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 23:14 schreef VMSDKR het volgende:

[..]

Mijn ouders horen zo voor mij te zorgen anders hadden ze geen kinderen moeten nemen.
Ze hebben zo goed voor je "gezorgd" dat je nou een verwend nest bent dat voorlopig nog niet op z'n eigen benen kan staan. Zo hoort het eigenlijk helemaal niet, Einstein.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  woensdag 12 juni 2013 @ 23:30:04 #145
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_127733207
Hm verwend nest is wellicht wat overdreven, maar TS je moet toch wel beseffen dat jouw pa gewerkt heeft voor die PS3 en niet jij. Nu zou het tof van hem zijn om jou dat ding te laten houden, maar ik denk dat hij je ook een beetje een gevoel voor geld/verantwoordelijkheid bij wil brengen (gezien je posts valt daar nog wel aan te werken). Dat je er van uit gaat dat die PS3 jouw eigendom zal blijven is wel een teken van overdaad/gewenning aan luxe.

Dus je pa zal zoiets hebben: voor wat hoort wat, zo gaat het immers straks ook als je zelf werkt of werk moet zoeken. Dat 'ie het beloofd heeft is dan weer minder netjes, maar hij heeft natuurlijk niet gezegd dat er geen voorwaarden aan die belofte zouden zitten. Je hebt natuurlijk geen recht op een PS4 ofzo. En de verantwoordelijkheid van je ouders houdt natuurlijk ooit op, ik zou niet eens zo afhankelijk willen zijn van mijn ouders op jouw leeftijd.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_127733252
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 23:30 schreef finsdefis het volgende:
Hm verwend nest is wellicht wat overdreven, maar TS je moet toch wel beseffen dat jouw pa gewerkt heeft voor die PS3 en niet jij. Nu zou het tof van hem zijn om jou dat ding te laten houden, maar ik denk dat hij je ook een beetje een gevoel voor geld/verantwoordelijkheid bij wil brengen (gezien je posts valt daar nog wel aan te werken). Dat je er van uit gaat dat die PS3 jouw eigendom zal blijven is wel een teken van overdaad/gewenning aan luxe.

Dus je pa zal zoiets hebben: voor wat hoort wat, zo gaat het immers straks ook als je zelf werkt of werk moet zoeken. Dat 'ie het beloofd heeft is dan weer minder netjes, maar hij heeft natuurlijk niet gezegd dat er geen voorwaarden aan die belofte zouden zitten. Je hebt natuurlijk geen recht op een PS4 ofzo.
Troll. :')
pi_127733254
Niet zo zeuren. Als je 21 bent hoeven je ouders niet meer volgens de wet voor je te zorgen en kunnen ze je zo het huis uitschoppen.
----
  woensdag 12 juni 2013 @ 23:33:13 #148
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_127733405
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 23:30 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Troll. :')
Oja ik was vergeten dat dit topic alleen is voor mensen die ontploffen van de afgunst of verwende snolletjes zijn, en niet voor een redelijke toelichting. Excuses.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_127733464
quote:
14s.gif Op woensdag 12 juni 2013 23:33 schreef finsdefis het volgende:

[..]

Oja ik was vergeten dat dit topic alleen is voor mensen die ontploffen van de afgunst of verwende snolletjes zijn, en niet voor een redelijke toelichting. Excuses.
Excuses aanvaard. :)
  Redactie Frontpage woensdag 12 juni 2013 @ 23:35:39 #150
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_127733574
Je kunt er ook gewoon voor werken pauper! Rijkeluiszoontjes die verwachten dat pappie alles voor hen dokt :') :r
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poėtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')