Wat lul je slap? Je kan toch normaal redeneren? Je geeft toch geen stuk elektronica weg dat nieuw ~300 Euro heeft gekost?quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja hoor, vooral zo door gaan en over een tijdje KLB weer dichtgooien omdat er teveel getrolld wordt. Eerst maar eens bij de meetrollende mods beginnen lijkt mij.
Het druipt er bijna vanaf.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:07 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jaloers? Wat heeft dat er nu weer mee te maken?
Allemaal zelf betaald?quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:06 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nee maar ik ben wel geslaagd voor mijn HAVO in een keer, mijn brommerrijbewijs in een keer, mijn autorijbewijs in een keer en mijn autotheorie in vier keer maar daar kreeg ik ook maar 35 euro voor toen.![]()
En waar hij 0,0 euro voor betaald heeft en waar hij het nieuwste van het nieuwste voor in de plaats krijgt wederom voor 0,0 euro.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat lul je slap? Je kan toch normaal redeneren? Je geeft toch geen stuk elektronica weg dat nieuw ~300 Euro heeft gekost?
Aahww toch ook wel, heb verder toch niksquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zoals ik ook al via de DM zei, schelden en iemand dom noemen kan iedereen. Ik ga liever voor een beetje niveau en argumentatie. En kom dan vooral niet aanzetten dat je eigenlijk een troll was bent, uiteraard trollde je tot op zekere hoogte, maar je behoort simpelweg tot het soort dat er toch wel even vol overgave ingaat totdat je onderuit gehaald wordt en het ineens afdoet als een ludiek grapje.
Het heeft zijn vader 300 euro gekost. Dat is het punt een beetje.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat lul je slap? Je kan toch normaal redeneren? Je geeft toch geen stuk elektronica weg dat nieuw ~300 Euro heeft gekost?
[..]
Het druipt er bijna vanaf.
Dus eigenkijk krijg je zo'n beetje alles van je ouders en als ze een wederdienst vragen is dat teveel moeite?quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:08 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nee, alleen brommerrijbewijs maar dat was maar 33 euro.
Iedereen heeft jou door hoor, wat denk jequote:Op woensdag 12 juni 2013 23:09 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Aahww toch ook wel, heb verder toch niks.
Laat me je even in een notendop wegwijs maken dan. Als je voor niveau en argumentatie gaat moet je niet op fok! zijn. Sowieso niet in KLB.
Verder was ik van plan eigenlijk verder te trollen, zodat je er zelf niet zo treurig vanaf komt. Maar nu trol ik dus tot op zekere hoogte begrijp ik?
Hiermee bedoel je dat de dingen waar jij met je scriptie verhalen op in ging serieus waren en posts waar jij niet op reageerde ik aan het trollen was?
Want als je je ergert aan verwend gedrag dan ben je meteen jaloers.quote:
Wat ik denk? Dat in ieder geval een het niet door had.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:11 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Iedereen heeft jou door hoor, wat denk je
neequote:Op woensdag 12 juni 2013 23:12 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Wat ik denk? Dat in ieder geval een het niet door had.
Mijn ouders horen zo voor mij te zorgen anders hadden ze geen kinderen moeten nemen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:11 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dus eigenkijk krijg je zo'n beetje alles van je ouders en als ze een wederdienst vragen is dat teveel moeite?
Je hoeft mij niks wijs te maken kereltje, want ik wandelde hier al rond toen jij vermoedelijk nog in de luiers zat. Een beetje trollen heeft er altijd al bij gehoord (doe ik ook weleens), maar een beetje inhoudelijk posten ook en dat mis ik steeds meer, dus dat wil ik nog weleens doen. Die 'haha ik trollde eigenlijk!' mensen zijn in dit opzicht een beetje flauw en jammer vind ik dan.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:09 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Aahww toch ook wel, heb verder toch niks.
Laat me je even in een notendop wegwijs maken dan. Als je voor niveau en argumentatie gaat moet je niet op fok! zijn. Sowieso niet in KLB.
Verder was ik van plan eigenlijk verder te trollen, zodat je er zelf niet zo treurig vanaf komt. Maar nu trol ik dus tot op zekere hoogte begrijp ik?
Hiermee bedoel je dat de dingen waar jij met je scriptie verhalen op in ging serieus waren en posts waar jij niet op reageerde ik aan het trollen was?
Geef hem de PS3, maar verkoop de gamesquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:13 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om. IK heb die PS3 gekregen voor mijn diploma. Waarom zou ik hem dan gratis doorgeven aan mijn broertje als die dingen op Marktplaats gewoon nog goed geld opbrengen.
Je mag JMF! zeggen maatje (zijn er niet veel). Je moet mijn eerste zin even lezen in dezelfde context als de jouwe. Zo van; het staat wel leuk, maar eigenlijk zeg ik niks en is het een beetje triest dat ik het zeg.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Je hoeft mij niks wijs te maken kereltje, want ik wandelde hier al rond toen jij vermoedelijk nog in de luiers zat. Een beetje trollen heeft er altijd al bij gehoord (doe ik ook weleens), maar een beetje inhoudelijk posten ook en dat mis ik steeds meer, dus dat wil ik nog weleens doen. Die 'haha ik troll!' mensen zijn in dit opzicht een beetje flauw en jammer vind ik dan.
Ze hebben zo goed voor je "gezorgd" dat je nou een verwend nest bent dat voorlopig nog niet op z'n eigen benen kan staan. Zo hoort het eigenlijk helemaal niet, Einstein.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:14 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Mijn ouders horen zo voor mij te zorgen anders hadden ze geen kinderen moeten nemen.
Troll.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:30 schreef finsdefis het volgende:
Hm verwend nest is wellicht wat overdreven, maar TS je moet toch wel beseffen dat jouw pa gewerkt heeft voor die PS3 en niet jij. Nu zou het tof van hem zijn om jou dat ding te laten houden, maar ik denk dat hij je ook een beetje een gevoel voor geld/verantwoordelijkheid bij wil brengen (gezien je posts valt daar nog wel aan te werken). Dat je er van uit gaat dat die PS3 jouw eigendom zal blijven is wel een teken van overdaad/gewenning aan luxe.
Dus je pa zal zoiets hebben: voor wat hoort wat, zo gaat het immers straks ook als je zelf werkt of werk moet zoeken. Dat 'ie het beloofd heeft is dan weer minder netjes, maar hij heeft natuurlijk niet gezegd dat er geen voorwaarden aan die belofte zouden zitten. Je hebt natuurlijk geen recht op een PS4 ofzo.
Oja ik was vergeten dat dit topic alleen is voor mensen die ontploffen van de afgunst of verwende snolletjes zijn, en niet voor een redelijke toelichting. Excuses.quote:
Excuses aanvaard.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:33 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Oja ik was vergeten dat dit topic alleen is voor mensen die ontploffen van de afgunst of verwende snolletjes zijn, en niet voor een redelijke toelichting. Excuses.
en dan niet gewoon zelf je PS4 kopen?quote:
Lol hoe weet je datquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:59 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
en dan niet gewoon zelf je PS4 kopen?
Laat me raden, al je geld gaat naar je tuningbak?_____!!
Is gewoon een normale bijbaan, je moet niet zo denigrerend doen.quote:
Hoezo tokkie, het is een degelijke auto hoor. 40mm verlaagd en een set dikke velgen, meer niet eigenlijk.quote:
Het is maar wat je normaal noemtquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:01 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Is gewoon een normale bijbaan, je moet niet zo denigrerend doen.
[..]
Hoezo tokkie, het is een degelijke auto hoor. 40mm verlaagd en een set dikke velgen, meer niet eigenlijk.
Je werkt en zeurt om een PS4 aan je pa?quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:01 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Is gewoon een normale bijbaan, je moet niet zo denigrerend doen.
[..]
Hoezo tokkie, het is een degelijke auto hoor. 40mm verlaagd en een set dikke velgen, meer niet eigenlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |