Ik ben slecht met grapjesquote:
jmjquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:12 schreef jordyqwerty het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 12 juni 2013 21:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ey limbo
[/quote
Eeeeey mnan lls goedd?
ben trots op jequote:Op woensdag 12 juni 2013 21:14 schreef Etsu het volgende:
3 oefententamens gemaakt, 1tje niet gehaald en 2 andere welomg.
nog eentje dan ga ik stoppen.
Weet je wat ik vandaag al heb gedaan.quote:
ouwe hosselaarquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:15 schreef Drabit het volgende:
Oh, xcachet, ik heb je foto gevondenHij is niet lelijk hoor.
(Nee ik hossel niet!)
Het is wel een zijquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:15 schreef Drabit het volgende:
(Nee ik hossel niet!)
Hij is niet lelijk hoorquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:15 schreef Drabit het volgende:
(Nee ik hossel niet!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ga je dan doen? En vooral, waar? Elk weekend alsnog naar de thuisbasis voor je werk?quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
weet ik.
na morgen vakantietot begin september
Wel een mooie creatieve reactie hoorquote:
Foto is mannelijk, toch?quote:
Maar hoezo nergens mee opgeschoten dan?quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:15 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Weet je wat ik vandaag al heb gedaan.
Engels, Nederlands, maatschappijleer.
En wil nog wiskunde doen.
Maar ben nergens mee opgeschoten want moest ook nog even taart eten bij geslaagd iemand.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij is niet lelijk hoor
Hij = de foto, zo moeilijk is dat toch niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 12 maart 2013 20:02 schreef Drakire het volgende:
Held _O_ kan deze gast niet een award krijgen of zo.
Hangt er vanaf wat de arts vrijdag met mij wilt. Of ik geopereerd moet worden.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat ga je dan doen? En vooral, waar? Elk weekend alsnog naar de thuisbasis voor je werk?
Zijn alle dronken mensen zulke slechte typers (ik ben gewoon nooit dronken achter pc ja!)quote:
Le photoquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:16 schreef Drabit het volgende:
[..]
Wel een mooie creatieve reactie hoor
[..]
Foto is mannelijk, toch?
Snap ik ook wel hoor. Maar hij is niet lelijk is ook niet een geweldig iets om te horenquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:16 schreef Drabit het volgende:
[..]
Hij = de foto, zo moeilijk is dat toch niet?
Ik heb voor mijn gevoel niet de kennis binnengehaald die ik binnen de tijd dat ik mezelf gemarteld heb binnen had moeten kunnen hebben.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar hoezo nergens mee opgeschoten dan?
"Ik heb een foto, is HIJ niet mooi?"quote:
Jaquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Le = mannelijk en la = vrouwelijk toch?
Ja dat straalt natuurlijk uit dat 'hij' ook niet knap is, maar we weten allemaal dat dat natuurlijk onzin zou zijn.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Snap ik ook wel hoor. Maar hij is niet lelijk is ook niet een geweldig iets om te horen
Ik dacht dat jij hem lelijk vond, dus ik zeg even dat hij dat niet is..quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Snap ik ook wel hoor. Maar hij is niet lelijk is ook niet een geweldig iets om te horen
Oh ja ik ken dat probleem, literatuurgeschiedenisquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:18 schreef Drabit het volgende:
[..]
"Ik heb een foto, is HIJ niet mooi?"
"Ik heb een foto, is ZIJ niet mooi?"
Volgens mij is het toch echt "hij"Maar ik heb vandaag een 4,7 voor Nederlands gehaald dus het kan anders zijn
(literatuurgeschiedenis
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |