SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Okay nieuwe meet. Wij zijn aan het napraten en 6 juli is tof. Aangezien iedereen altijd plannen heeft voor triljoen jaar van te voren.
Plan; 6 juli in Arnhem.
15.00 verzamelen
16.00 bowlen/lasergamen.
18.00 hapje eten
20.00 stappen
Uiteraard mag iedereen zelf weten wanneer ze komen cq willen.
Wie komen er:
Tamashii
Bobbyknuffelfokbeer
Onder voorbehoud:
Dqod
Vinniiee
Remlof
Vansschoen
Royco
Kusjes.quote:En dan 20 juli een BBQ meet bij Vinnehboy
Aanwezigen:
Vinneh
Tamashii + BobbyB
Onder voorbehoud:
Vansschoenmuts
Dopq
Faxie
QuickyA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Mensen hebben een levenquote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ach gossie toch
Koetsiekoetsiekoe
Maar je voor- en achternaam geef je wel zonder problemen weg? Prima. Dan zoek ik je aan de hand daarvan wel op in de telefoongids.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké. Ik doe dat niet, ik vind m'n telefoonnummer net een te hoge drempel. Facebook zou ik wel overwegen. Ik kan me bij het zien van de friend request altijd nog bedenken als ik wil.
Ik heb alleen een mobiel nummer. Veel succes.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Maar je voor- en achternaam geef je wel zonder problemen weg? Prima. Dan zoek ik je aan de hand daarvan wel op in de telefoongids.
Mag ik je facebook?
Ja monster incquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Monsters Inc?
Waarom meteen haar nummer vragen, facebook is prettiger. Als ze je wilt blocken kan ze dat vrij makkelijk.
Niet iedereen gebruikt hun achternaam op FBquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Maar je voor- en achternaam geef je wel zonder problemen weg? Prima. Dan zoek ik je aan de hand daarvan wel op in de telefoongids.
Mag ik je facebook?
Veel plezier daarmee.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Mag ik je facebook?
Waaronder ikzelfquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet iedereen gebruikt hun achternaam op FB
Dan puur voor je facebookquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb alleen een mobiel nummer. Veel succes.
Waarom wil jij mijn facebook?quote:
Muhahaha is een nette jongen die doet dat soort dingen nietquote:
Ik heb lang over een goede reden nagedacht maar ik moet concluderen dat ik deze niet verzinnen kan. Derhalve mag je mijn verzoek als niet verzonden beschouwenquote:
Dven wilde anders Fera haar FBquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Muhahaha is een nette jongen die doet dat soort dingen niet
Mensen zoals ik fappen nietquote:
Bij deze.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb lang over een goede reden nagedacht maar ik moet concluderen dat ik deze niet verzinnen kan. Derhalve mag je mijn verzoek als niet verzonden beschouwen
Geen idee of hij fapt of niet ik ken DVEN nietquote:
Ik ook niet.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee of hij fapt of niet ik ken DVEN niet
Fap jij op Fera?quote:
Ik heb meer seks dan me lief is dus ik blijf ver van dieren en eigen lichaamsdelen uit de buurtquote:
Aangenaamquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee of hij fapt of niet ik ken DVEN niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |