Havo Duits?quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:20 schreef jordyqwerty het volgende:
Welke examens zijn er eigenlijk NIET gejat?
Je hoeft het niet over te doen, maar je bent gezakt?quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:19 schreef MBGFC het volgende:
Ik heb goed nieuws en ik heb slecht nieuws
In mijn geval is dat waarschijnlijk het goede nieuws en het slechte nieuws, ja.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je hoeft het niet over te doen, maar je bent gezakt?
lijkt mij nietquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:23 schreef Etsu het volgende:
Zouden de afgegeven diploma's in 2011 en 2012 ook ingetrokken worden of niet?
Balen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:23 schreef MBGFC het volgende:
[..]
In mijn geval is dat waarschijnlijk het goede nieuws en het slechte nieuws, ja.
Ik weet het niet. Mensen die de voorkennis hadden, hebben tot vrijdag de tijd om zich aan te geven en dan krijgen ze geen diploma. Je wordt sowieso beschuldigd, zonder harde bewijzen eigenlijk. Dus wie weet worden de geslaagden uit die jaren ook op dezelfde manier beschuldigd op die school.quote:
havo wiskundequote:Op woensdag 12 juni 2013 18:29 schreef Miss_Lioness het volgende:
VMBO: Economie en Engels.
HAVO: Economie, Frans, Arabisch, Engels, Nederlands, Geschiedenis, Maatschappijleer, Natuurkunde en Aardrijkskunde.
VWO: Frans, Nederlands, Engels, Wiskunde B, Natuurkunde, Geschiedenis, Aardrijkskunde, Arabisch, Biologie, Wiskunde A, Management en Organisatie en tenslotte Scheikunde.
Maar ik mis nog wat...
http://nos.nl/artikel/517(...)oun-via-dakraam.htmlquote:De diefstal van de 15 examens op de Rotterdamse school Ibn Ghaldoun is niet gepleegd met de sleutel die al jaren zoek was.
Persbureau ANP meldt op basis van bronnen rond het onderzoek dat de verdachten via een dakraam en vervolgens een verlaagd plafond bij de afgesloten ruimte met examens zijn gekomen.
Plafond
De inbrekers kwamen via het dakraam in een ruimte naast de afgesloten kamer die als kluis diende. Vanuit die ruimte zouden ze een paar plafondplaten hebben verwijderd en konden ze de kluiskamer in.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)dwenen-sleutel.dhtmlquote:Dan ziet Renders dat 'het helemaal mis is'. In de kluis liggen de twee pakketjes met de examens Frans voor twaalf van zijn vwo-leerlingen. Er is mee 'gerommeld'. De geschrokken Renders belt direct met de Inspectie van het Onderwijs. Hij meldt de onderwijsinstantie dat hij een 'ernstige onregelmatigheid' heeft ontdekt. De examens worden snel in de eigen kluis van Renders gelegd, die op slot gaat. Als hij de examens heeft 'veiliggesteld', draait de rector het nummer van het College voor Examens, die direct de politie waarschuwt.
Te grote verschillen CE/SE. Uitschieters kunnen, maar alles veel hoger valt op.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:28 schreef Omentuva het volgende:
Ben benieuwd hoe ze die uitschietende examenresultaten vast willen stellen. Lijkt mij dat er ook nog een kans is dat er mensen onschuldig worden aangepakt... Zeker als je net rond de rand van 'dit kan wel/niet met erg goed leren/oefenen zit'...
Oud nieuwsquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:33 schreef Delia het volgende:
Okeeeee....net op Editie NL, er zijn geen 15 examens gestolen, maar 25! Vijf en Twintig!!!!
CE/SE kan je niet goed gebruiken omdat er geen eenduidige regelgeving is voor SE. De ene 6,5 is de andere 6,5 niet... Daarnaast: Echt idioot grote verschillen (denk aan iemand die voor natuurkunde een 9,2 haalt terwijl hij net een zesje stond op het SE) vallen op, maar waar leg je de grens? Met zo'n enorme hoeveelheid toetsen ga je altijd mensen hebben die het CE ongeveer 1-1,5 punt beter maken dan het SE...quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:31 schreef CWAV het volgende:
[..]
Te grote verschillen CE/SE. Uitschieters kunnen, maar alles veel hoger valt op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |