LULquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:48 schreef EugeneKrabs het volgende:
twitter:onderwijsinsp twitterde op woensdag 12-06-2013 om 17:44:18ik ben jeroen dit is niet edwin emieladres beetje raar groetjes jeroen reageer retweet
quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:47 schreef jordyqwerty het volgende:
Bij deze pleit ik voor de invoering van het woord 'Ghaldounde', een voldoende die achteraf onrechtmatig blijkt.
Beetje credits opeisen van GeenStijl, dit valt me wel weer tegen van je jordquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:47 schreef jordyqwerty het volgende:
Bij deze pleit ik voor de invoering van het woord 'Ghaldounde', een voldoende die achteraf onrechtmatig blijkt.
Ha, ik ben geslaagd, want ik heb geen twitter grquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:48 schreef gelezwembroek het volgende:
Dadelijk zegt die man iedereen die "Geslaagt" heeft getweet. Is gezakt.
Godverdomme, BUSTED! Maar ik pleit er mede voorquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:48 schreef Nafi het volgende:
[..]
Beetje credits opeisen van GeenStijl, dit valt me wel weer tegen van je jord
Daarom ook nooit, maar dan ook nooit, met politiek gaan werken.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:48 schreef Crack_ het volgende:
Serieus hoor.. dít zou je beroep maar zijn.. ik zou echt in slaap vallen![]()
.
Het is geslaagt hihahoquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ha, ik ben geslaagd, want ik heb geen twitter gr
ezell for presidentquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Daarom ook nooit, maar dan ook nooit, met politiek gaan werken.
Tering no.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Als journalist ontkom je niet aan de politiek.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Politiek in de gaten houden is sowieso iets anders dan politiekverslaggever zijn.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als journalist ontkom je niet aan de politiek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |