Waarom alleen voor de extra vakantie, Havo is handig, verdien je misschien wel meer centjes en en je wordt niet gezien als vmbo tuig.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:24 schreef xcachet het volgende:
Ik zit zo te twijfelen of ik niet havo moet gaan doen. Puur voor de extra vakantie
Havo hoef je echt niet te doen voor de centjes.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:31 schreef Spatieloos het volgende:
verdien je misschien wel meer centjes
Als je enkel voor de vakantie havo gaat doen lijkt me dat niet echt slim. Als je er later meer mee kan is het wel slim natuurlijk.quote:
Ik zei ook misschien, ik denk toch wel dat mensen die havo doen meer kans hebben op iets meer centjes, of niet?quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Havo hoef je echt niet te doen voor de centjes.
Nee hehe. Maar ik weet sws niet wat ik wil. Heb deze studie gekozen puur omdat het mij leuk lijkt maar niet omdat ik er later al iets mee wil..quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:32 schreef DrNick het volgende:
[..]
Als je enkel voor de vakantie havo gaat doen lijkt me dat niet echt slim. Als je er later meer mee kan is het wel slim natuurlijk.
Dan zou ik havo gaan doen. Is de kans ook groter dat je zeker weet wat je wil.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee hehe. Maar ik weet sws niet wat ik wil. Heb deze studie gekozen puur omdat het mij leuk lijkt maar niet omdat ik er later al iets mee wil..
Mwao, ik denk dat dat vies tegen valt tegenwoordig op het hbo.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:33 schreef Spatieloos het volgende:
Ik zei ook misschien, ik denk toch wel dat mensen die havo doen meer kans hebben op iets meer centjes, of niet?
Echt? Had ik niet verwacht, en hoe zit het met vwo verdiend dat wel al wat beter? of maak ik nu de verkeerde keuze om vwo te gaan doen?quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mwao, ik denk dat dat vies tegen valt tegenwoordig op het hbo.
Bepaalde (technische) studies waarschijnlijk wel, maar voor de rest zal het vies tegenvallen.
Ik ga er nog maar even goed over nadenkenquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:34 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dan zou ik havo gaan doen. Is de kans ook groter dat je zeker weet wat je wil.
Een verkeerde keuze is het natuurlijk nooit om jezelf door te ontwikkelen en met een wo-opleiding zul je altijd meer kans maken op een goedbetaalde baan.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:35 schreef Spatieloos het volgende:
Echt? Had ik niet verwacht, en hoe zit het met vwo verdiend dat wel al wat beter? of maak ik nu de verkeerde keuze om vwo te gaan doen?
Ik ook zeg doen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ga er nog maar even goed over nadenken
Valt in praktijk vies tegen hoor.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:36 schreef Crack_ het volgende:
Beroepen die je kan doen na een hbo opleiding verschilt wel degelijk in salaris dan beroepen van mbo niveau.
Het ligt uiteraard aan de opleiding die je doet. Maar met een nuttige mbo4 opleiding ga je meer verdienen dan het gros van de hbo opleidingen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee hoor. Of weet niet welke verschillen jij zou willen zien..
Ok.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het ligt uiteraard aan de opleiding die je doet. Maar met een nuttige mbo4 opleiding ga je meer verdienen dan het gros van de hbo opleidingen.
Maar die opleiding op hbo zal je wel meer opleveren gok ik.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het ligt uiteraard aan de opleiding die je doet. Maar met een nuttige mbo4 opleiding ga je meer verdienen dan het gros van de hbo opleidingen.
Niet elke mbo opleiding heeft een hbo variant.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:40 schreef DrNick het volgende:
[..]
Maar die opleiding op hbo zal je wel meer opleveren gok ik.
Zoals vuilnisman.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet elke mbo opleiding heeft een hbo variant.
Ik? Nee, wat moeten we zonder mbo'ers?quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hbo'er die zich verheven voelt van mbo'ers?
Andersom ook niet.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet elke mbo opleiding heeft een hbo variant.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is er geen leidinggevende vuilnismanbaas die HBO moet doen ofso dan?
Maar dan zijn er misschien wel weer WO varianten. Nogmaals, het geld niet voor alle hbo opleidingen. Wel voor het gros.quote:
Maken we een melkertbaantje van, kan er weer iemand met een hbo management studie aan de bak.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is er geen leidinggevende vuilnismanbaas die HBO moet doen ofso dan?
Gelukkig saampjesquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:51 schreef xcachet het volgende:
Uiteindelijk gaat het er om dat we allemaal
[ afbeelding ]
worden. Amen.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:53 schreef DrNick het volgende:
[..]
Gelukkig saampjes
Dan gaan we in zweden wonen en krijgen we 2 kinderen, Magnus en Kjeld.
Wilde je journalistiek gaan doen?quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:56 schreef nodig het volgende:
Als ik een opleiding journalistiek was gaan volgen had ik me aangemeld http://over.bnn.nl/vacatures/77944
Dat is knap en T-mobile zuigt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:59 schreef jordyqwerty het volgende:
Volgens T-Mobile heb ik op één dag 722 mb internet verbruikt
Hehehehequote:Op woensdag 12 juni 2013 14:59 schreef jordyqwerty het volgende:
Nice! Ik verbruik iets van > 10gb over wifi per maandquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:59 schreef jordyqwerty het volgende:
Je bent niet de enigequote:Op woensdag 12 juni 2013 15:03 schreef nodig het volgende:
Ohja ik wou die laptop kopen hé![]()
Ik ben een echte twijfelaar wat betreft dat soort dingen kopen
Heeeeeel erg ja..quote:
Ik dus ook niet want dan baal ik echt enormquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:06 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
Ik kan daar echt dagenlang over twijfelenWil geen spijt krijgen van een aankoop
had je hem al gezien?quote:
Als je het 's ochtends nog leuk vind zou ik het kopen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:03 schreef nodig het volgende:
Ohja ik wou die laptop kopen hé![]()
Ik ben een echte twijfelaar wat betreft dat soort dingen kopen
jijquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:07 schreef Pastapipos het volgende:
Als je geen tt weet altijd een topic ter ere van mij maken
Dit soort titels
Verschil android en ios word volgens mij steeds kleinerquote:
Virussenquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:07 schreef nodig het volgende:
[..]
Verschil android en ios word volgens mij steeds kleiner
quote:
Ja gisteren al. Vind alle app's er een stuk minder mooi uit zien en alle andere schermen ook.. Veel te simpel vergeleken nu.quote:
Volgende gaat over mijn potentiële hosselquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Je had het ook over mij mogen doen
Dan had ik inmiddels ook al een dikke audi voor de deur staanquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:07 schreef DrNick het volgende:
[..]
Als je het 's ochtends nog leuk vind zou ik het kopen.
Ik vind het nu echt veel mooier. weet niet waarom. Denk het standaard apple idee. Nu is het echt anders.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja gisteren al. Vind alle app's er een stuk minder mooi uit zien en alle andere schermen ook.. Veel te simpel vergeleken nu.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Volgende gaat over mijn potentiële hossel
TV?quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Volgende gaat over mijn potentiële hossel
Daar verschillen de meningen inderdaad heel erg over. De ander vind het een verbetering en de ander weer helemaal niks. Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind het nu echt veel mooier. weet niet waarom. Denk het standaard apple idee. Nu is het echt anders.
Wet 1: Nodig heeft altijd gelijkquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:09 schreef Etsu het volgende:
Ik snap mijn wettenboek niet, hoe kan ik nu fatsoenlijk leren als ik de artikelen niet kan vindenFml.
#liefdagboek
quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:10 schreef nodig het volgende:
[..]
Wet 1: Nodig heeft altijd gelijk
Wet 2: Luister altijd naar nodig want hij heeft gelijk
Wet 3: Nooit emogiffen op nodig hier staat een minimale gevangenisstraf op van 3 jaar
Wet 4: De wetten worden gecontroleerd en uitgevoerd door nodig
quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:10 schreef nodig het volgende:
[..]
Wet 1: Nodig heeft altijd gelijk
Wet 2: Luister altijd naar nodig want hij heeft gelijk
Wet 3: Nooit emogiffen op nodig hier staat een minimale gevangenisstraf op van 3 jaar
Wet 4: De wetten worden gecontroleerd en uitgevoerd door nodig
Je mag niet vreemdgaan ooh oohquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
TV is geen hossel. Dat is mijn vriendje al
Hoe oud was je?quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:08 schreef nodig het volgende:
[..]
Dan had ik inmiddels ook al een dikke audi voor de deur staan![]()
Handig zeker! Mooiquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:13 schreef supersof het volgende:
dat menu dat van onder komt is wel nice
Apple hangt weer de hipster uitquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:13 schreef supersof het volgende:
dat menu dat van onder komt is wel nice
quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:15 schreef nodig het volgende:
[..]
Apple hangt weer de hipster uitBij Android komt dat gewoon van boven
ik HAAT androidquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:15 schreef nodig het volgende:
[..]
Apple hangt weer de hipster uitBij Android komt dat gewoon van boven
komt gewoon omdat ik mijn mobiel haatquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:16 schreef nodig het volgende:
[..]
Kunnen wij nog wel samen door 1 deur nu![]()
vind hem niet zo leukquote:
Die is tofquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:16 schreef nodig het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
ohmijnquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
omg ik heb zojuist een swiffer product gekocht.
Ik voel me zo huisvrouw nu.
Koop een beterequote:Op woensdag 12 juni 2013 15:17 schreef supersof het volgende:
[..]
komt gewoon omdat ik mijn mobiel haat
stom wit laminaat ook, je ziet er alles opquote:
hij is al sinds gisteravond leegquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:20 schreef nodig het volgende:
[..]
Koop een betereKijk je whapp eens
Je word verliefd op Android
heb ik ook met zwart.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
stom wit laminaat ook, je ziet er alles op
waarom moest ik zo nodig alles wit hebben, k moet om de 2 dagen met een doekje overal bij langs
hard leven hebben wijquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
heb ik ook met zwart.zie je binnen no time weer stof op
Heeft geen haast hoor op ieder moment van de dag kan je van Android genietenquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:23 schreef supersof het volgende:
[..]
hij is al sinds gisteravond leegff opladen, goed
723 MB op één dag waarop ik thuis was waar ik gewoon wifi heb, het kan echt nietquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:01 schreef nodig het volgende:
[..]
Nice! Ik verbruik iets van > 10gb over wifi per maand
Heb je wss wat apps op de achtergrond draaienquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:28 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
723 MB op één dag waarop ik thuis was waar ik gewoon wifi heb, het kan echt niet
quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:28 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
723 MB op één dag waarop ik thuis was waar ik gewoon wifi heb, het kan echt niet
Ja, sure. En de dag ervoor 3 mb verbruiken en de dag erna 5 mbquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:28 schreef nodig het volgende:
[..]
Heb je wss wat apps op de achtergrond draaien![]()
ik heb ook beide en hoor mensen zeggen dat je android kan aanpassen maar ik heb nog steeds niet door wat dat dan is.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:28 schreef nodig het volgende:
Opzich heb ik ook niks tegen IOS. Heb beiden gebruikt en beiden werken gewoon. Is maar net wat je gewend bentAndroid is wel iets uitgebreider dan IOS en IOS is iets simpeler voor mensen die er geen verstand van hebben of niet veel dingen willen aanpassen.
Mensen die haten op 1 van beide zonder het zelf gehad te hebben
#dagboekpostsvannodig
Ik heb beide gehad. Android is pas echt leuker als je zelf eraan kan sleutelen, maar dat kan ik nietquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:29 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb ook beide en hoor mensen zeggen dat je android kan aanpassen maar ik heb nog steeds niet door wat dat dan is.
Jij hebt hersenen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:28 schreef nodig het volgende:
Opzich heb ik ook niks tegen IOS. Heb beiden gebruikt en beiden werken gewoon. Is maar net wat je gewend bentAndroid is wel iets uitgebreider dan IOS en IOS is iets simpeler voor mensen die er geen verstand van hebben of niet veel dingen willen aanpassen.
Mensen die haten op 1 van beide zonder het zelf gehad te hebben
#dagboekpostsvannodig
Ja maar jij hebt natuurlijk een hele oude android draaien op je Galaxyquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:29 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb ook beide en hoor mensen zeggen dat je android kan aanpassen maar ik heb nog steeds niet door wat dat dan is.
probably youtube filmpjes.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik gebruik maar 50mb per maand naast mijn wifihoe doen jullie dat man, wtf
Jij ookquote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:32 schreef Etsu het volgende:
Mn hoogste telefoonrekening was 113 euro, want ik was in Tsjechie en had een woordenboek nodig om Duits te kunnen praten tegen een Apotheker.
Sowieso Nexus 4quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:33 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb ook een mobiel nodig, mijne is al een tijdje kapot, maar aangezien ik toch geen druk leven heb had ik het niet echt nodig, maar binnenkort wil ik wat actie in mijn leven, dus iemand aanraders van mobielen, ik neem geen iPhone, heb ik wel eens gehad, is stom, ik heb sowieso al een iPad, das leuk genoeg,
Heb je toch nog wat teruggekregen voor die 100 zoveel euroquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:34 schreef Etsu het volgende:
MAARRRR die apotheker begreep me welIk voelde me echt zo cool.
oke geef maarquote:
Witquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
stom wit laminaat ook, je ziet er alles op
waarom moest ik zo nodig alles wit hebben, k moet om de 2 dagen met een doekje overal bij langs
Ze doen maarquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat is van google toch?
Die sturen alles naar de Amerikaanse NSA!
quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:37 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wit.
Je ziet er alles op, ik ga niet meer iets wits kopen.
waar in de stad?quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik moet morgen terug naar het ouderlijk huis want er liggen nog een paar dingen en moet bieb boeken inleveren. Maar dat is frustrerend want mijn fiets staat nu in de stad en dan moet ik ver lopen omgogahwedfajwdgh
heb jij nu 2 fietsen?quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
bij mijn kamer.
en er staat nog een fiets op station.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja, en jij herinnert me er nu aan om die andere te verkopen.
1 staat bij mijn kamer en 1 op station.quote:
in groningen is alles op loopafstand. het centrum danquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
1 staat bij mijn kamer en 1 op station.
Is handig als je de bus net gemist hebt en je snel ergens moet zijn. Of als iemand je fiets wil lenen maar je hem zelf ook nodig hebt.
2 fietsen fuck yeah
Niet steeds achterop moeten bij Tchock, zo irritant. Ik kan zelf fietsenquote:
Ik haat lopenquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
in groningen is alles op loopafstand. het centrum dan
mijn fietsen kosten niet meer dan 60 euro dus ik ga geen verzekering van 10 nogwat per maand daarvoor betalenquote:
Ik, als mijn fiets van 600 euro gestolen wordt ben ik minder blij als ik dat zelf moet betalenquote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
mensen die fietsen kopen van 200+ eurowat een ongein
quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:50 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik, als mijn fiets van 600 euro gestolen wordt ben ik minder blij als ik dat zelf moet betalen
Hier iets van 100 euro voor 4 jaar volgens mij.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
mijn fietsen kosten niet meer dan 60 euro dus ik ga geen verzekering van 10 nogwat per maand daarvoor betalen
laatst zag ik in opdracht dat een fiets 750 euro kostte, toen dacht ik; wtf zo duurquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
mensen die fietsen kopen van 200+ eurowat een ongein
mijn auto werd gestolen, da's nog erger.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:51 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben nog steeds verdrietig dat mn fiets is gestolen..
Verzekeringquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:51 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben nog steeds verdrietig dat mn fiets is gestolen..
quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
mijn auto werd gestolen, da's nog erger.
quote:
ja en?quote:
Blijft kut jaquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja en?
het bleef mn eerste autootje en het was iets waar ik trots op was want het was een mooi ding en dan opeens weg.
Echt?quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
mijn auto werd gestolen, da's nog erger.
Gek he, want fietsen groeien natuurlijk aan bomenquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
laatst zag ik in opdracht dat een fiets 750 euro kostte, toen dacht ik; wtf zo duurtoen ging ik naar pakskon appen dat het wel moest gaan om een bijzondere fiets, toen ging hij een foto sturen met allemaal fietsen + prijzen en ik schrok me te pletter dat een normale, nieuwe fiets al 700 euro kost. abnormaal.
ja ongelofelijk hequote:Op woensdag 12 juni 2013 15:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
laatst zag ik in opdracht dat een fiets 750 euro kostte, toen dacht ik; wtf zo duurtoen ging ik naar pakskon appen dat het wel moest gaan om een bijzondere fiets, toen ging hij een foto sturen met allemaal fietsen + prijzen en ik schrok me te pletter dat een normale, nieuwe fiets al 700 euro kost. abnormaal.
ja.quote:
Ohhh, maar wel echt heeeel kut johquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja.ik had een peugeot 207, was nog geen 1,5 jaar oud enzo, in automaat uitvoering, heel luxe en allemaal. alles erop en eraan. had het zelfs gekocht toen ik nog geen rijbewijs had.
toen had ik mn rijbewijs en heb ik een halfjaartje in kunnen rijden enzo. op een gegeven moment ging ik naar groningen (mn auto staat altijd bij mn ouders ivm werk en shit, in groningen heb ik t niet nodig) en toen ik terug ging naar rotterdam, zat ik in de trein. mn moeder appte van: "ben je thuis?", ik zo: "nee, zit in de trein", zij: "waar is je auto dan?", toen begon ik narigheid te voelen.
1 uur later aangifte gedaan en als gestolen opgegeven enzo, en 6 weken later ofzo kreeg ik het geld van de verzekering (kreeg nieuwwaarde van de auto uitgekeerd, dus 24kwas extra verzekerd blijkbaar) en toen nieuwe auto van gekocht.
moest je echt huilen? Ik ben heel materialistisch ingesteld en mijn fiets is 3x gejat ofzoquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh, maar wel echt heeeel kut joh.
Ik moest huilen toen mn fiets werd gestolen maar dit lijkt me echt echt kut.
Ja, mn vader had een week daarvoor echt heel mn fiets opgeknapt. Heel het weekend aangewerkt en toen was ie weg. En ik had echt zoiets van 'godverdomme blijf af is mijn fiets en mn papa aangewerkt zo lang en nu voor niks gedaanquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
moest je echt huilen? Ik ben heel materialistisch ingesteld en mijn fiets is 3x gejat ofzomaar daar kan ik niet om huilen.
en vreemde is dat het waarschijnlijk gewoon 's nachts is weggesleept want je kan het niet openen zonder mijn sleutels en er waren geen inbraaksporen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh, maar wel echt heeeel kut joh.
Ik moest huilen toen mn fiets werd gestolen maar dit lijkt me echt echt kut.
Nooit meer teruggevonden?quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
en vreemde is dat het waarschijnlijk gewoon 's nachts is weggesleept want je kan het niet openen zonder mijn sleutels en er waren geen inbraaksporen.
Dan hebben ze er wel veel voor over je. Moet je maar durven.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
en vreemde is dat het waarschijnlijk gewoon 's nachts is weggesleept want je kan het niet openen zonder mijn sleutels en er waren geen inbraaksporen.
Dat is schattig.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, mn vader had een week daarvoor echt heel mn fiets opgeknapt. Heel het weekend aangewerkt en toen was ie weg. En ik had echt zoiets van 'godverdomme blijf af is mijn fiets en mn papa aangewerkt zo lang en nu voor niks gedaan![]()
![]()
'
en kan je nagaan dat in de straat ook allemaal mercedessen en cabriolets staan, en uitgerekend moesten ze mijn 207 hebbenquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan hebben ze er wel veel voor over je. Moet je maar durven.
Misschien hadden die beveiliging dat ie ging bliepen?quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
en kan je nagaan dat in de straat ook allemaal mercedessen en cabriolets staan, en uitgerekend moesten ze mijn 207 hebben![]()
geen idee, is niet meer mijn auto maar van de overheid/verzekeringsmaatschappij dus ik zal t nooit weten.quote:
Het spel is gewoon geluk hebben, en het liefst willen ze je dat je echt geld betaald en daarom geven ze je bad luck.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:04 schreef Crack_ het volgende:
Godverdomme, candy crush doet dat volgens mij expres. Dan ben je bij een level, heb je van die bonus dingen helemaal perfect staan en dan zijn er geen zetten meer en verdandert ie alles en weg is je tactiek
Ja wel mooi, maar ik kan dat nietquote:
Nee ik doe met een appquote:
Neequote:Op woensdag 12 juni 2013 16:11 schreef nodig het volgende:
[..]
http://tweakers.net/pricewatch/320269/lg-nexus-4-16gb-zwart.html
gr gr
Hoevaak kan je opdrukkenquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik doe met een appdie zegt dan: run. en daarna: slow down and walk. en dan een paar keer
ik vind het wel grappig. En ook opdrukken en buikspier dingetje.
Ja dan welquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:15 schreef nodig het volgende:
[..]
Als ie van Philips was had ik hem voor je gekocht
goh, hoe zou dat toch komenquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:15 schreef nodig het volgende:
[..]
Als ie van Philips was had ik hem voor je gekocht
Nog niet vaakquote:
Rustdagenquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Nog niet vaakben pas bij dag twee en je moet rustdag doen enzo
Wat is er zo leuk aan rustdagenquote:
Maar eigenlijk heb ik geen rustdagen. maarja.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:19 schreef nodig het volgende:
[..]
Rust is altijd goed toch beetje luieren enzo
wat moet je er minimaal voor halen? gewoon soggenquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik vind t zo'n stom vak waar ik morgen een tentamen voor heb
gewoon 5,5.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wat moet je er minimaal voor halen? gewoon soggen
Naam: Etsuquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
gewoon 5,5.
is meerkeuze toets, 40 vragen, je mag 13 fout hebben
Yayquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:33 schreef xcachet het volgende:
Volgens mij is de grootste bitch uit mijn klas gezakt
ha bitch plsquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:33 schreef xcachet het volgende:
Volgens mij is de grootste bitch uit mijn klas gezakt
Oké danquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat hoor ik morgen. Maar ben er zelf wel zeker van
Ik word ook al de hele dag gebeld en gesmst met; ben je geslaagd?quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:34 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké dan. Ik hoop het voor je, maar ik heb er alle vertrouwen in
.
Echt?quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik word ook al de hele dag gebeld en gesmst met; ben je geslaagd?
a van aapquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Naam: Etsu
Klas: JNG
Vraag 1: C
Vraag 2: C
Vraag 3: C
Vraag 4: C
Vraag 5: C
Vraag 6: C
Vraag 7: C
Vraag 8: C
Vraag 9: C
Vraag 10: C
Vraag 11: C
Vraag 12: C
Vraag 13: C
Vraag 14: C
Vraag 15: C
Vraag 16: C
....
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:36 schreef xcachet het volgende:
[..]okiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, wel irritant als je het morgen pas hoort.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik word ook al de hele dag gebeld en gesmst met; ben je geslaagd?
Iedereen uitleggen dat er examens zijn gestolen blablabla. Om 5 uur wordt er bekend gemaakt of economie van het vmbo landelijk overgemaakt moet worden. IK HOOP HETquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:36 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Haha, wel irritant als je het morgen pas hoort.
Het zou een unicum zijn, dus yoloquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Iedereen uitleggen dat er examens zijn gestolen blablabla. Om 5 uur wordt er bekend gemaakt of economie van het vmbo landelijk overgemaakt moet worden. IK HOOP HET
Aha...quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Iedereen uitleggen dat er examens zijn gestolen blablabla. Om 5 uur wordt er bekend gemaakt of economie van het vmbo landelijk overgemaakt moet worden. IK HOOP HET
De meest inhoudloze sms van mijn leven zojuist gehad; ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenkl gr frans bauer.quote:
Het is een sms.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
De meest inhoudloze sms van mijn leven zojuist gehad; ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenkl gr frans bauer.
Dan nog wel Frans Bauer zonder hoofdletters. Vraag me af wie hier zo slecht is in Nederlands
Ja een 6,2. Dat vind ik slecht ja op vmboquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Aha...
Jij hebt economie slecht gedaan dan?
quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
De meest inhoudloze sms van mijn leven zojuist gehad; ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenkl gr frans bauer.
Dan nog wel Frans Bauer zonder hoofdletters. Vraag me af wie hier zo slecht is in Nederlands
Dat is geen spelfout, dat is een fout wat betreft interpunctie.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dus spellingfouten mogen wel in een sms?
Zo kijk ik nu:quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat is geen spelfout, dat is een fout wat betreft interpunctie.
Een eigen naam hoort alsnog met hoofdletters. SMS is geen excuus voor slecht taalgebruik.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat is geen spelfout, dat is een fout wat betreft interpunctie.
Ja want sms sturen kost meer moeituhquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
eh, geen zin om sms te sturen dus dan maar app
Maar Frans Bauer is niet mijn eigen naam. En een hoofdlettertje vergeten is geen slecht taalgebruik, het is slecht als je fouten maakt als: ik werdt, ik wordt, etc.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Een eigen naam hoort alsnog met hoofdletters. SMS is geen excuus voor slecht taalgebruik.
Ok dan sms ik 't welquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja want sms sturen kost meer moeituh
quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Een eigen naam hoort alsnog met hoofdletters. SMS is geen excuus voor slecht taalgebruik.
Wel zo handig, maar denk dat het ook nog wel in een tas kan toch?quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
heb ik een wasmand nodig of kan ik het nog een paar weken in een tas doen.
serieuze antwoorden want dit is een kwestie van leven en dood
ja kan wel, is zo ook prima maar een wasmand staat beter.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wel zo handig, maar denk dat het ook nog wel in een tas kan toch?
Nee maar wel Frans Bauer z'n eigen naam. Het slaat niet op je eigen naam maar dat het een naam van iets of iemand is. Zoals een persoon of bedrijf.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar Frans Bauer is niet mijn eigen naam. En een hoofdlettertje vergeten is geen slecht taalgebruik, het is slecht als je fouten maakt als: ik werdt, ik wordt, etc.
Ja mja, als je echt in geldnood zit maakt het uiterlijk niet zo veel uit op het moment.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja kan wel, is zo ook prima maar een wasmand staat beter.
Gebruik die tas eerst gewoon. Wasmand maakt nu niet uit, dat komt later wel als je centjes hebt.quote:
Waarom post jij onze gesprekken?quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:50 schreef xcachet het volgende:
Ik krijg een spontaan emo.gif gezicht van zulke mensen:
[ afbeelding ]
Roeien met de riemen die je hebt, verwarming dus.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
droogrek, nodig of kan het over de verwarming?
nodigquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
droogrek, nodig of kan het over de verwarming?
Gewoon niet reagerenquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:50 schreef xcachet het volgende:
Ik krijg een spontaan emo.gif gezicht van zulke mensen:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |