En ze ruiken lekker, net zo lekker als nieuwe electronica trouwens...I am confuss.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:35 schreef Ang3l het volgende:
Papier
The old ways
Niets mooier dan een dikke boekenkast in je kamer
Liefst met zo'n laddertje en zo.
RUK! Ik zei boek in dit topic...
*druipt af*
Vind ik ook! E-readersquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:35 schreef Ang3l het volgende:
Papier
The old ways
Niets mooier dan een dikke boekenkast in je kamer
Liefst met zo'n laddertje en zo.
RUK! Ik zei boek in dit topic...
*druipt af*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Ja. Zei ze ook. Beter oplettenquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:34 schreef DonRaja het volgende:
Waarom zei Arya trouwens dat die kerel bij het vuur haar eerste kill was? Ze had toch al bij het vluchten uit Kings Landing een jochie neergestoken met needle?
inderdaad beetje vreemd, maar ze zei wel iets van first man, misschien vond ze die dikke een kind en geen manquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:34 schreef DonRaja het volgende:
Waarom zei Arya trouwens dat die kerel bij het vuur haar eerste kill was? Ze had toch al bij het vluchten uit Kings Landing een jochie neergestoken met needle?
Zal wel rond maart zijn, net als de vorige twee seizoenen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:57 schreef alinity het volgende:
I love this serieweet iemand wanneer seizoen 3 te koop komt in Nederland ?
Oke dankjewel ! De zender waarop ze deze serie uitzenden heb ik helaas nietquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:58 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Zal wel rond maart zijn, net als de vorige twee seizoenen.
Werd 't niet ook op RTL of zo uitgezonden?quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:00 schreef alinity het volgende:
[..]
Oke dankjewel ! De zender waarop ze deze serie uitzenden heb ik helaas niet
Ja maar eigenlijk weet ik niet of ze daar nu wel al seizoen 2 hebben uitgezonden ja of nee.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:10 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Werd 't niet ook op RTL of zo uitgezonden?
Of lopen ze daar een seizoen achter?
Voor zover ik weet nietquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja maar eigenlijk weet ik niet of ze daar nu wel al seizoen 2 hebben uitgezonden ja of nee.
Inderdaad nu je het zegt, wat een subtiliteiten zitten er in verwerkt zegquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:40 schreef padlarf het volgende:
[..]
Hound: Is that the first man you've killed?
Arya: The first man.
Niet na deel1 denken dat de boeken exact gelijk lopenaan de serie. Vanaf seizoen 2 loopt alles anders (behalve hoofdlijnen uiteraard)quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:15 schreef Norrage het volgende:
Nou ik heb het eerste boek maar eens aangeschaft. Maar eens lezen.
The war of 5 kings was niet begonnen als Jaime en Cersei niet gewipt hadden. Of als Bran zich aan de belofte gehouden had dat hij niet meer zou klimmen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, waarom niet. De War of 5 Kings was niet begonnen als hij nog had geleefd.
Dat niet, dan was Ned er immers ook nog achter gekomen, en Stannis en Robert Arryn wisten het ook al.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
The war of 5 kings was niet begonnen als Jaime en Cersei niet gewipt hadden. Of als Bran zich aan de belofte gehouden had dat hij niet meer zou klimmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |