Reanimatiepost.quote:
Anders blijft toek melden dat ie nog geen vrij heeftquote:
We zijn toch niet afhankelijk van Toek om het topic lopende te houden?quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Anders blijft toek melden dat ie nog geen vrij heeft...
quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Anders blijft toek melden dat ie nog geen vrij heeft...
quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
We zijn toch niet afhankelijk van Toek om het topic lopende te houden?
Misschien moet je dat zélf doenquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
collega die de diensten wil hebben die heeft er nu nog eens over gemaild met planning
Ik mag hopen van nietquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
We zijn toch niet afhankelijk van Toek om het topic lopende te houden?
Heb jij al vrij en kaartje gekocht?quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Misschien moet je dat zélf doen. Of wil je stiekem geen vrij
?
Ik heb allang gemaild man.....alleen planner wilde weten of collega X echt, echt, echt voor mij wilde werken.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Misschien moet je dat zélf doen. Of wil je stiekem geen vrij
?
Nee en nee.quote:
Dan heb je al genoeg vrij voor je doel.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee en nee.
Vrij nemen doe ik sowieso niet, ik kom óf niet (indien bankrek t niet toelaat), óf alleen zondag, of zaterdag vanaf ergens na werktijd.
Precies. Ik moet alleen de zaterdag werken van 6.30 tot sluit, dus das nog tijd zat om erna naar wiert te komen, zondags heb ik al vrij, want zomerstop bij t zwemmelenquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan heb je al genoeg vrij voor je doel.Hopelijk laat de rekening het toe!
En je hoeft niet zo ver te reizenquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies. Ik moet alleen de zaterdag werken van 6.30 tot sluit, dus das nog tijd zat om erna naar wiert te komen, zondags heb ik al vrij, want zomerstop bij t zwemmelen.
Precies.quote:
ja duurt zeker lang. Maar collega die dienst overneemt was er pas vanaf half 6 en de goedkeurende collega was toen al weg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |