SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Okay nieuwe meet. Wij zijn aan het napraten en 6 juli is tof. Aangezien iedereen altijd plannen heeft voor triljoen jaar van te voren.
Plan; 6 juli in Arnhem.
15.00 verzamelen
16.00 bowlen/lasergamen.
18.00 hapje eten
20.00 stappen
Uiteraard mag iedereen zelf weten wanneer ze komen cq willen.
Wie komen er:
Tamashii
Bobbyknuffelfokbeer
Onder voorbehoud:
Dqod
Vinniiee
Remlof
Vansschoen
Royco
Kusjes.quote:En dan 20 juli een BBQ meet bij Vinnehboy
Aanwezigen:
Vinneh
Tamashii + BobbyB
Onder voorbehoud:
Vansschoenmuts
Dopq
Faxie
Quicky
Echt ehquote:
Dat zijn emo's en/of labiele kuttenquote:
Picsquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:02 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Haha DIT,
Ik was ook ooit gothic, gelukkig heb ik die periode heeeeeeel ver achter me gelaten
Ghehequote:Op woensdag 12 juni 2013 13:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Pics
Schiet trouwens niet op wanneer rival er niet is... Pffff
Ik nu nog steeds, wel in een iets normalere variant danquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:03 schreef Myraela het volgende:
Ik hield vroeger alleen erg van eyeliner.
Die is vast ff lunchen ofzo ?quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Pics
Schiet trouwens niet op wanneer rival er niet is... Pffff
Wat kinderachtig, godverdommequote:
Ik had in de avond al een pil genomen, die ik van Lotusss had gehad. Denk dat als ik er 2 had genomen ik nergens last van had gehad. Maar ja.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:04 schreef ErwinRommel het volgende:
Geen medicijn voor @Huppel?
En Gothic zijn brrrrrrrrr
Hehehe, ik ookquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die is vast ff lunchen ofzo ?
Ik heb wel zwart haar gehad
Ik draag zelden make-up, eigenlijk. Maar als ik het draag dan houd ik nog wel van zwart. Eyeliner en flink was mascara.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:04 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ik nu nog steeds, wel in een iets normalere variant dan
Ohhh die pillen ja.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had in de avond al een pil genomen, die ik van Lotusss had gehad. Denk dat als ik er 2 had genomen ik nergens last van had gehad. Maar ja.
Draag zelf echt altijd makeup, eyeliner, oogpotlood en mascara.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik draag zelden make-up, eigenlijk. Maar als ik het draag dan houd ik nog wel van zwart. Eyeliner en flink was mascara.
Ik heb de helft van mijn haar zwart gehad.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die is vast ff lunchen ofzo ?
Ik heb wel zwart haar gehad
quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohhh die pillen ja.
We kunnen haast een zwarte apotheek openen
En nagellakquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:06 schreef Dqod het volgende:
Sowieso altijd een klein beetje eyeliner en mascara, ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |