na een zeer moeizame start gaat het weer de goede kant op iddquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:00 schreef Fascination het volgende:
#158 Fascination33 371 - Ryan3hs 352
#85 Elzass 528 - Fascination33 370 Kansloos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Die had ik al doorgegevenquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:14 schreef WordFreud het volgende:
Even off-FOK geweest, maar wel doorgespeeld. Een aantal tegenspelers zijn al zo vriendelijk geweest hun verliezen te laten registreren.
Verder nog:
27 tegen Socks 451 - 401
35 tegen OOTW 416 - 388
Dus 12 uit 6. Gaat voorlopig goed, hoewel een paar keer op het nippertje![]()
Alleen pot tegen Cat loopt nog, maar ook bijna klaar.
Ik zal weer wat invites uit doen gaan.
Laten we het daar op houden iddquote:
Nou nou, dan kun je best nog wel WF spelen zeg. Je mag bij mij trouwens wel leggen, die q raak je toch niet meer kwijtquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:05 schreef crv het volgende:
overigens ter info:
Ik heb een beknelde zenuw in mijn pols en mag deze niet teveel belasten. bij hoge uitzondering mag ik 80% werken maar daarnaast zoveel mogelijk rust houden. dit betekent dat mijn WF games en spelleiding daar wat onder kunnen leiden. excuses daarvoor
met links je aaifoon bedienen als je overtuigd rechts bent das niet echt makkelijkquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:50 schreef -jos- het volgende:
[..]
Nou nou, dan kun je best nog wel WF spelen zeg. Je mag bij mij trouwens wel leggen, die q raak je toch niet meer kwijt
Ter info: Ik sta 39 punten achter maar crv heeft nog de Q over, spannend dus.
en idd spanned, your turnquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:50 schreef -jos- het volgende:
[..]
Nou nou, dan kun je best nog wel WF spelen zeg. Je mag bij mij trouwens wel leggen, die q raak je toch niet meer kwijt
Ter info: Ik sta 39 punten achter maar crv heeft nog de Q over, spannend dus.
Dat dacht ik ook, maar de letterfee is crv goed gezind deze ronde:quote:
thanks, need itquote:
i'm closing the gap..... volgende maand hoop ik je toch echt een keer te verslaanquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:03 schreef -jos- het volgende:
#17 JosDaBosS` 484 - 481 Elzass
Was echt heel spannend potje, dacht dat ik ging verliezen.
Beterschap!quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:05 schreef crv het volgende:
overigens ter info:
Ik heb een beknelde zenuw in mijn pols en mag deze niet teveel belasten. bij hoge uitzondering mag ik 80% werken maar daarnaast zoveel mogelijk rust houden. dit betekent dat mijn WF games en spelleiding daar wat onder kunnen leiden. excuses daarvoor
Mooie score geworden... en toch dacht ik tot die 104 van jou dat het redelijk mijn kant op ging...quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:20 schreef MPG het volgende:
#168 MPGFOK - Ryan3hs is geeindigd in 526 - 331 (begin: 10-6 eind: 12-6)
Dat was wel het kantelpunt in de match jaquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mooie score geworden... en toch dacht ik tot die 104 van jou dat het redelijk mijn kant op ging....
Ja.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat was wel het kantelpunt in de match ja.
Ik heb ook meteen fuck letters tegen hem.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:17 schreef Dactylus het volgende:
#25 gestart: EvertK- Paulodactylus. En ik sta meteen gruwelijk achter...
En dan maakt het voor mij toch niet veel uit, ik sta erg laag(A)quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik heb ook meteen fuck letters tegen hem..
Ik sta ook heel erg laag, jij kan dat nog makkelijk inhalen wrs...quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:39 schreef Dactylus het volgende:
[..]
En dan maakt het voor mij toch niet veel uit, ik sta erg laag(A)
En ik maar denken dat we iets speciaals haddenquote:
Jij kunt iedereen zo snel afwerken, he.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:28 schreef Oognip het volgende:
En weer klaar met de competitie voor deze maand
Dat zouden meer vrouwen moeten doenquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij kunt iedereen zo snel afwerken, he.
Hebben we ook, want mpgquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:31 schreef MPG het volgende:
[..]
En ik maar denken dat we iets speciaals hadden
Ja, jij hebt daar meer moeite mee, he?quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
En toch genoot ik van elke secondequote:Op woensdag 12 juni 2013 22:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
nipjequote:
Bij spel 203 moet de uitslag andersom met de namen. Ik heb die pot toch echt verloren..quote:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:37 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Bij spel 203 moet de uitslag andersom met de namen. Ik heb die pot toch echt verloren..
#160 Fascination33- Paulodactylus is begonnen.
Aangepastquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:38 schreef Ryan3 het volgende:
OOTW, er zit een foutje in #203, die heb je genoteerd paulodactylus - Ryan3hs als 405 - 331, maar dat is andersom 331- 405. Ik had hem verkeerd genoteerd als Ryan3hs - paulodactylus: 405 -331, ik denk vandaar de fout...
quote:
In de vorige versie van de sheet werd dat genoteerd, maar volgens mij ben ik dat nu voor jan met de korte lul door aan het geven jaquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Euh.. ik hou de begin en einddata van een spel niet bij hoor.
Moet dat?
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:15 schreef MPG het volgende:
[..]
In de vorige versie van de sheet werd dat genoteerd, maar volgens mij ben ik dat nu voor jan met de korte lul door aan het geven ja.
Oude gewoonte.
Hoeft niet meer, meld dat je een battle gestart bent, dat is voldoendequote:Op donderdag 13 juni 2013 21:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Moet dat?
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:15 schreef MPG het volgende:
[..]
In de vorige versie van de sheet werd dat genoteerd, maar volgens mij ben ik dat nu voor jan met de korte lul door aan het geven ja.
Oude gewoonte.
Dan dan loopt hij commentaar te leveren. 2 punten uit 10 wedstrijden is dan toch minder leuk;)quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:17 schreef remlof het volgende:
[..]
12 gespeeld, 12 punten
Geen goeie maand dit
Eindelijk van de laatste plek afquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:31 schreef Dactylus het volgende:
#201 Paulodactylus 242- 416 Bram86. Hoi plek 21!
nee niet meer, enkel doorgeven dat je een battle gestart bent is voldoendequote:Op donderdag 13 juni 2013 21:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Moet dat?
Ik baseer mijn verwachtingen op resultaten behaald in het verledenquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:20 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Dan dan loopt hij commentaar te leveren. 2 punten uit 10 wedstrijden is dan toch minder leuk;)
Die bieden geen garantie in de toekomstquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik baseer mijn verwachtingen op resultaten behaald in het verleden
iedereen even melden dan in de WF chat, want niet iedereen is continu hier aanwezigquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:38 schreef ursel het volgende:
Kut, ik ben alleen morgen 3 daagjes weg.
Als iedereen die tegen mij speelt pas zaterdag hun zet doet komt ut goed.
die zijn duidelijk geen garantie voor de toekomstquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik baseer mijn verwachtingen op resultaten behaald in het verleden
Ook al gedaan vannacht uiteraard.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:40 schreef crv het volgende:
[..]
iedereen even melden dan in de WF chat, want niet iedereen is continu hier aanwezig
Wel knap dat je vandaag 3 daagjes weg bent.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:38 schreef ursel het volgende:
Kut, ik ben alleen morgen 3 daagjes weg.
Als iedereen die tegen mij speelt pas zaterdag hun zet doet komt ut goed.
nicequote:
Was een erg spannende pot, waarbij Ryan3 voor lagquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:49 schreef Ryan3 het volgende:
# 198 4EverBlackeyed - Ryan3hs: 433 - 422
Kwam aan op eindspel, dat ik helaas heb laten liggen, aangezien mijn tegenspeelster achterelkaar met vet 20+ kwam in de laatste zetten... wat heel mooi is uiteraard..
Ik was weer kansloosquote:
Dat had je al eens eerder gedaan hoor, maar deze keer was het echt overduidelijk.quote:[b]Op zondag 16 juni 2013 14:49 schreef
#130 remlof 376 - Fascination33 484
Eindelijk eens gewonnen van remlof.
Tegen mij ja: prachtig woord met X en Q op 3X plus 2Xquote:
dat kan nietquote:Op zondag 16 juni 2013 16:49 schreef WordFreud het volgende:
In progress:
#36 tegen Fax
#36 tegen Gijs
quote:Op zondag 16 juni 2013 17:08 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Maar je hebt zelf al de juiste nummertjes opgezocht.
Kalm aan hoor, met je muisarm !
#137 is begonnen.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:54 schreef Dactylus het volgende:
#160 Fascination- Paulodactylus loopt overigens. #137 Hello_Quickie is invited.
Meh. Vind ik niet helemaal eerlijk voor de nieuwe spelers. Als je graag mee wil doen dan moet je maar alert zijn om je in te schrijven, vind ik.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:55 schreef WordFreud het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu de gemoederen over het inschrijven wat zijn bedaard, toch nog een amendement op de regels, zoals die nu in de OP staan.
De regel "wie het eerst komt ..." vind ik iets te simpel. Zo zou de inschrijving "gekaapt" kunnen worden door onbekende nieuwe spelers die de lijst direct volboeken. Trouwe spelers moeten niet afvallen, omdat ze een paar dagen niet alert zijn op de nieuwe lijst.
Daarom wil ik het volgende toevoegen:
Spelers die in de laatste 2 maanden hebben meegespeeld en zich uiterlijk 3 dagen voor het begin van de nieuwe maand inschrijven, krijgen voorrang boven nieuwe spelers.
Ik vind het ook niet echt nodig, dat de lijst gekaapt zou worden lijkt me ook vrij onwaarschijnlijk.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
Meh. Vind ik niet helemaal eerlijk voor de nieuwe spelers. Als je graag mee wil doen dan moet je maar alert zijn om je in te schrijven, vind ik.
Hoezo dat?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:26 schreef -jos- het volgende:
#JosDaBosS` 475 - 337 paulodactylus
Misschien is het beter een regel toe te voegen als:
De spelleiding kan in elk geval afwijken van de regels.
Inderdaad.quote:
Ja, daaaagquote:Op zondag 16 juni 2013 22:26 schreef -jos- het volgende:
liever niet, dan krijgen wij elke keer alle shit over ons heenquote:Op zondag 16 juni 2013 22:26 schreef -jos- het volgende:
En gestartquote:Op maandag 17 juni 2013 19:39 schreef remlof het volgende:
Ik probeer bram86 nog een keer uit te nodigen voor #120.
WTFF?!?!?!?!?!?!??!?!/1/1//1/1/1quote:
Inderdaad. Deze had ik al opgegeven, toen plotseling de PYLON op zijn plaats viel en ook het eindspel in mijn voordeel uitviel.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:00 schreef Ryan3 het volgende:
# 23 EvertK- Ryan3hs: 496 - 490.
Legendarische win van Evert. Ik stond door die exquis (143 punten) tot 3 zetten voor het einde met ongeveer 100 punten voor... Legt Evert pylon voor 114... daarna een kort eindspel, blijf ik met een onplaatsbare c zitten en wint Evert door een werkwoord onvoltooid te maken met een d...
490 is wel mijn hoogste score ooit, verbeterd met 4 punten...
Ik ben twee plekken gestegen, dus het klopt vastquote:Op maandag 17 juni 2013 22:16 schreef OutOfThisWorld het volgende:
De boel weer bijgewerkt: Juni
Terras + wijn update dus even checken kan geen kwaad
mijn enige lichtpuntje gister, een mogelijk overwinning op WF werd me ook ontnomen /sipquote:Op maandag 17 juni 2013 21:11 schreef WordFreud het volgende:
En ook Elzass in de laatste beurt voorbij gegaan: #37 473 - 452![]()
En #32 tegen Takkie 469 - 378
En gisteravond alweer afgelopen:quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:04 schreef remlof het volgende:
#125 remlof - 4ebe was ook al gestart op 17 juni.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |