PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Weet ikquote:
Waaromquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:48 schreef HugoohAFCA het volgende:
Ik verwacht binnen 10 minuten een mod.
Beetje jammer dat er altijd zo veel reden is om die vooroordelen te krijgen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:51 schreef Ozz-03 het volgende:
Door dat soort idiote volk krijg je nou vooroordelen
Keihard optreden en dat hele corrupte bende opsturen naar land van herkomst.
Hij ging zijn contract toch verlengen bij real?quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
AS Monaco gaat 100 Miljoen bieden op Ronaldo
Komt omdat alles zo onder de vergrootglas word gelegd, maar dat is oneindige discussie en heeft geen zin om deze te voeren in een FUT topic.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Beetje jammer dat er altijd zo veel reden is om die vooroordelen te krijgen.
Rijst kom er maar inquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik verwacht binnen 5 minuten een Geert Wilders kloon.
Microsoft maakt zich helemaal belachelijkquote:
Mwa gewoon al op straat lopen hier wat je dan al allemaal mee maakt. (werk in Rotterdam zuid). Is geen vergrootglas voor nodig.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:54 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Komt omdat alles zo onder de vergrootglas word gelegd, maar dat is oneindige discussie en heeft geen zin om deze te voeren in een FUT topic.
100 miljoen te weinig.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
AS Monaco gaat 100 Miljoen bieden op Ronaldo
Waarom laat zo'n groot bedrijf zo'n piemel het woord doenquote:
Sowieso lopen er in heel de randstad allemaal rare figuren rond.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mwa gewoon al op straat lopen hier wat je dan al allemaal mee maakt. (werk in Rotterdam zuid). Is geen vergrootglas voor nodig.
Nou van die heb ik een stuk minder last. Lopen genoeg debielen rond ja, alleen die vallen mij niet lastigquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:58 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Sowieso lopen er in heel de randstad allemaal rare figuren rond.Afkomst is dan slechts een bijzaak want dan heb je het ook over ras echte Hollanders.
Geen grap, afschietenquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou van die heb ik een stuk minder last. Lopen genoeg debielen rond ja, alleen die vallen mij niet lastig(trouwens niet alleen in de randstad maar oke)
Maarja het zijn die jongere die het voor de rest verpesten vaak. Die mannetjes met een petje heel hoog op hun hoofd en bontkraagjesEr zijn hier juist ook hele aardige turken.
Supermarktje waar we altijd onze broodjes halen. Aardige mensen
Zo zijn er genoeg.
quote:
O Oh weet niet of dat slim is om te zeggen in een topic met deze TTquote:
Ik weet niet of het slim was om een topic aan te maken met deze TTquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
O Oh weet niet of dat slim is om te zeggen in een topic met deze TT
de internet pim fortuyn uithangen is nooit slimquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik weet niet of het slim was om een topic aan te maken met deze TT
Ik ook niet maar ik vond het wel grappig om te doen wat alle islamieten doen als je een beetje kritiek hebt, zeggen dat je islamhaat hebt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan moeten we hem snel volspammen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet slim nee. Maar het is zoveel jaar na dato nog steeds wat de gemiddelde Nederlander dagelijks bezighoudt. Het zou ronduit ridicuul zijn als we hier niet over mochten praten.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
de internet pim fortuyn uithangen is nooit slim
Wat is dit voor brol danquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
de internet pim fortuyn uithangen is nooit slim
Dit. Kan alleen maar gezeik opleveren.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:18 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Aan welke user moet ik nou toch denken![]()
wel mooi als dat de reden voor 'm wordt om een ps4 te halenquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:18 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Aan welke user moet ik nou toch denken![]()
quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wel mooi als dat de reden voor 'm wordt om een ps4 te halen
huh waarom haal je na al die jaren xbox nu ineens een ps4?? Ja kunnen m'n ouders hem niet uit doen van buiten de kamer terwijl ik de deur op slot heb
Ja ik had ook zoiets. Waar de neuk kijk ik naarquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zelden zo veel bullshit gezien...en toch bleef ik kijken
hopelijk een beetje een goedkope formatiequote:Op woensdag 12 juni 2013 10:45 schreef Fuszy het volgende:
Hopen dat ik mijn team kan maken met 14k.
Stappen? Dan kun je nog beter een dag wachten....donderdagavondquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja ik had ook zoiets. Waar de neuk kijk ik naar
Vanavond naar Breda misschien
4-3-2-1quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hopelijk een beetje een goedkope formatie
Nee niet stappen, chillen bij maat waarschijnlijk en wat shit ontwikkelen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Stappen? Dan kun je nog beter een dag wachten....donderdagavond
Ik heb nu nog 20k om een team te makenquote:
zal een lastige opgaven worden dan denk ikquote:
http://wefut.nl/squad/2034quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zal een lastige opgaven worden dan denk ik![]()
beetje bezuinigen op de backs denk
Dan zet je daar oxlade neer ?quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
http://wefut.nl/squad/2034
Dit moet hem worden. Young is alleen al best duur
Ja was al aan het zoeken naar een vervanger. Oxlade ziet er ook beter uit met een 4* weak foot.quote:
toch als je een beetje je best doe zou het moeten lukken.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja was al aan het zoeken naar een vervanger. Oxlade ziet er ook beter uit met een 4* weak foot.
Daarna alleen nog massaal contracten, fitness en morale cards inslaanquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
toch als je een beetje je best doe zou het moeten lukken.
[ link | afbeelding ]
Vooral morale omdat ik alleen maar verliesquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daarna alleen nog massaal contracten, fitness en morale cards inslaan
Ja ik denk rond 4 uur.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:11 schreef FCsuarez het volgende:
al voorspellingen voor TOTS vanmiddag trouwens ?
Nou nou dat wordt dus met recht een dag om nooit meer te vergeten.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Robb noemt het een 'very special TOTW/TOTS day' dus 99 Messi en 98 Ronaldo
Ik denk iets met het wk onder de 21 ofzo.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
daar ga je de fout al in want TOTS komt pas om 5 uurquote:
Ik hoop dan maar op een MotM Gabbiadini re-release, hij is te duur en te zeldzaam (maar wat wil je ook als de NIF nog uren na de release in packs heeft gezeten)quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:16 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik denk iets met het wk onder de 21 ofzo.
4pm UKquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
daar ga je de fout al in want TOTS komt pas om 5 uur![]()
ook niet aankomen met dat het la liga word![]()
ik bedoelde is er al ergens een team gepubliceerd bij marca ofzo
Ewa drerrie moet ik ff naar je osso in eindje gremma komen ofwat?quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:39 schreef Kamikazie het volgende:
islamieten haten
Gewoon alle allochtonen haten ja toch!!
Ik dacht dat TOTS onder TOTY bleef, mja dat weet ik ook niet zekerquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Gewoon die gast van PSG kopenquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:02 schreef Ajacied7 het volgende:
Die Marchetti is echt een halve mongool zeg, hij kostte 4 punten in 3 wedstrijden.
De vorige keer dat ik hem in mijn team had maakte hij ook al opvallende blunders.
Zo snel mogelijk Buffon kopen nu.
FUCKING GAY JONGEUHquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:02 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Haha paars, de nieuwe gay club. Zal VDM leuk vinden!
Paars past wel bij hem. Misschien dat hij dan nu ook wat meer wedstrijdjes in levende lijve daar gaat kijkenquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:02 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee waar je het plaatje vandaan hebt, maar volgens mij de buitenkant qua concept hetzelfde als de Allianz Arena. Dat de kleuren kunnen veranderen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:02 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Bovenaan AD.nlquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:06 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Geen idee waar je het plaatje vandaan hebt, maar volgens mij de buitenkant qua concept hetzelfde als de Allianz Arena. Dat de kleuren kunnen veranderen.
En dan is het altijd rozequote:Op woensdag 12 juni 2013 12:06 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Geen idee waar je het plaatje vandaan hebt, maar volgens mij de buitenkant qua concept hetzelfde als de Allianz Arena. Dat de kleuren kunnen veranderen.
en de kanker vliegt hem direct om de orenquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bovenaan AD.nl
Er gaat ook weer een mannetje van 14 van Feyenoord naar Ajax, eigen jeugd enzo
Gelukkig komt er ook een korfbalveld bijquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En dan is het altijd roze
Ach ja wel leuk, al die homofobe zogenaamde ''supporters'' vinden dat weer niks
Ach als zo'n ventje liever bij een mooie club wil spelen dan moet dat ook kunnen lijkt me.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bovenaan AD.nl
Er gaat ook weer een mannetje van 14 van Feyenoord naar Ajax, eigen jeugd enzo
Kan hij in ieder geval rustig allemaal criminele dingen doen en vervolgens nog LitmanenAFCA hebben die het op het internet voor hem opneemtquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach als zo'n ventje liever bij een mooie club wil spelen dan moet dat ook kunnen lijkt me.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het verkopen gaat nu niet zo goed, mensen zijn zich vast al aan het voorbereiden op de grote crash van vanavond
Mooie gozer welquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach als zo'n ventje liever bij een mooie club wil spelen dan moet dat ook kunnen lijkt me.
Klopt. Maar kom op zeg dat kereltje is 14 kan goed zijn dat hij nooit de A1 haalt snap niet waar mensen zich druk om makenquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Kan hij in ieder geval rustig allemaal criminele dingen doen en vervolgens nog LitmanenAFCA hebben die het op het internet voor hem opneemt
Dan ben je gezakt!quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:12 schreef Topiek het volgende:
Waarom kan die kut school niet eerder bellen
Die Knevel en Van Den Brink lezen zich niet in of hebben een slecht geheugen. Op elk onderwerp verkondigen ze altijd verkeerde feitenquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Sjoerd Mossou gisteravond bij Knevel & vd Brink
En hij is nog niet eerder met de dood bedreigd door onze Rotterdamse vrienden?quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mooie gozer welToen hij bij Feyenoord speelde was hij bij wedstrijden tussen Feyenoord en Ajax op twitter gewoon voor Ajax
Jammer dat het ook vooral over die aanvoerdersband gaat, en amper over zijn boekquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die Knevel en Van Den Brink lezen zich niet in of hebben een slecht geheugen. Op elk onderwerp verkondigen ze altijd verkeerde feiten![]()
Ok bij mij morgen tussen 14.00 en 15.00 als je zakt en daarna als je slaagt volgens mijquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:14 schreef Topiek het volgende:
[..]
Nee, want ze bellen tussen 13:00 en 14:00
Dat dan weer wel natuurlijk.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En hij is nog niet eerder met de dood bedreigd door onze Rotterdamse vrienden?
Mijn school belt eerst de mensen die geslaagt zijn. Ik slaag wel gewoon, als ik Aardrijkskunde boven de 6 heb...quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ok bij mij morgen tussen 14.00 en 15.00 als je zakt en daarna als je slaagt volgens mij
Je bent niet helemaal wijs als je zulke dingen doet, maar ben blij dat hij weg is. Een Nederlandse jongen die voor Ajax is en als twitternaam SURI_SWAGG gebruikt is niet helemaal 100%.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mooie gozer welToen hij bij Feyenoord speelde was hij bij wedstrijden tussen Feyenoord en Ajax op twitter gewoon voor Ajax
Wees blij. Dat betekent dat je tenminste iets kan. De meeste vmbo'ers zijn te dom om te poepen.quote:
Bij ons andersomquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:16 schreef Topiek het volgende:
[..]
Mijn school belt eerst de mensen die geslaagt zijn. Ik slaag wel gewoon, als ik Aardrijkskunde boven de 6 heb...
Tsja zijn hele familie is voor ajax en hij zelf ook. Voetbal is ook gewoon je beroep (bij profs) en als hij goed speelt moet het verder niet uitmaken, behalve voor primitieve mensen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je bent niet helemaal wijs als je zulke dingen doet, maar ben blij dat hij weg is. Een Nederlandse jongen die voor Ajax is en als twitternaam SURI_SWAGG gebruikt is niet helemaal 100%.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je bent niet helemaal wijs als je zulke dingen doet, maar ben blij dat hij weg is. Een Nederlandse jongen die voor Ajax is en als twitternaam SURI_SWAGG gebruikt is niet helemaal 100%.
?twitter:Suri_swagg twitterde op zondag 09-06-2013 om 09:31:37e swag bitch ik swag je breekt je nek e matti hou je beck reageer retweet
Jij bent niet geslaagd voor Nederlands iigquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:16 schreef Topiek het volgende:
[..]
Mijn school belt eerst de mensen die geslaagt zijn. Ik slaag wel gewoon, als ik Aardrijkskunde boven de 6 heb...
quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij bent niet geslaagd voor Nederlands iig
En dan geslaagtquote:
Het is een kind van 14quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Het is niet die, maar hij heeft iets als SURI SWAGG als naam.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:18 schreef Topiek het volgende:
[..]?twitter:Suri_swagg twitterde op zondag 09-06-2013 om 09:31:37e swag bitch ik swag je breekt je nek e matti hou je beck reageer retweet
quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zeg jij nou maar niets over iemand zijn spelling
Ja en je hebt ook nog ouders. Die zullen ook wel te dom om te poepen zijn, want Ajax.quote:
Daar zou ik niet te veel over zeggen als je die supporter met dat hooligan boek hebt horen pratenquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:21 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja en je hebt ook nog ouders. Die zullen ook wel te dom om te poepen zijn, want Ajax.
Dus die ouders moeten maar zeggen dat een kind van 14 niet voor zijn favoriete club mag zijn?quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:21 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja en je hebt ook nog ouders. Die zullen ook wel te dom om te poepen zijn, want Ajax.
Je speelt bij Feyenoord. Ajax is de rivaal en je weet hoe gevoelig dat ligt. Als je dan als ouder zijnde niet eens aan de bel trekt. Nee dan ben je niet 100%. Ik praat niks goed van wat andere supporters zouden doen, maar dit is vragen om problemen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dus die ouders moeten maar zeggen dat een kind van 14 niet voor zijn favoriete club mag zijn?
Nee die moeten hem opvoeden, dat hij niet Suri_swagg op twitter heet, gewoon normaal doen ja !quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dus die ouders moeten maar zeggen dat een kind van 14 niet voor zijn favoriete club mag zijn?
Stel ik werk bij BurgerKing en ik vind de Hamburgers van de MacDonalds lekkerder mag ik dat dan ook niet zeggenquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je speelt bij Feyenoord. Ajax is de rivaal en je weet hoe gevoelig dat ligt. Als je dan als ouder zijnde niet eens aan de bel trekt. Nee dan ben je niet 100%. Ik praat niks goed van wat andere supporters zouden doen, maar dit is vragen om problemen.
Neymar- Lewandowski - Messiquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
Torres en Lewandowski zijn kandidaat spitsen bij BarcaDat zou wat zijn Torres
Heb het boek gelezen. Echt trots op die mensen zeg! Ook elke uitwedstrijd die problemen dit seizoen. Trotsquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Daar zou ik niet te veel over zeggen als je die supporter met dat hooligan boek hebt horen praten![]()
Messi moet wel topscoorder blijven natuurlijk, dan is Torres wel een goede.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
Torres en Lewandowski zijn kandidaat spitsen bij BarcaDat zou wat zijn Torres
Timmy Simonsquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
Simmy Timons terug naar Club Brugge
Wat een vergelijkingquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Stel ik werk bij BurgerKing en ik vind de Hamburgers van de MacDonalds lekkerder mag ik dat dan ook niet zeggen
Maar Torresquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Neymar- Lewandowski - Messi
Best zieke voorhoede
quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Stel ik werk bij BurgerKing en ik vind de Hamburgers van de MacDonalds lekkerder mag ik dat dan ook niet zeggen
Dat mannetje van 14 zal veel volgers hebben gehad, net zoveel als Dreetje zeker.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat een vergelijking.
Bij de burger king kijken er ook duizenden mensen mee wat jij vindt?
Ik snap echt niet wat je hiermee wil zeggen?quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat mannetje van 14 zal veel volgers hebben gehad, net zoveel als Dreetje zeker.
Dus omdat supporters zich niet kunnen gedragen moet een 14 jarig kind zich maar aanpassen?quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dit is echt de domste vergelijking ooit. Heb je ooit rellen gezien tussen de McDonalds en de burger king?
Jij zegt dat er duizenden mensen meekijken naar wat het jochie van 14 zegt?quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat je hiermee wil zeggen?
Nou dit lijkt me wel jaquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dus omdat supporters zich niet kunnen gedragen moet een 14 jarig kind zich maar aanpassen?
Nou schijnbaar zijn mensen hier op de hoogte van wat hij twitterde tijdens de wedstrijdquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jij zegt dat er duizenden mensen meekijken naar wat het jochie van 14 zegt?
Lijkt me wel het handigste ja. Als je geen problemen wilt hebben.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dus omdat supporters zich niet kunnen gedragen moet een 14 jarig kind zich maar aanpassen?
twitter:SURii_SWAGG twitterde op zondag 29-01-2012 om 14:08:45Feyenoord 3-2 Ajax Bulykin lkkr reageer retweet
Als iemand 18 of 19 is kan ik daar wel inkomenquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou dit lijkt me wel jaAls zaken provoceren moet je ze niet doen, hoe oud je ook bent.
Daarom moet ook een ouder iemand dat jongetje van 14 daarin begeleiden. Daar begon de discussie dus ook meequote:Op woensdag 12 juni 2013 12:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als iemand 18 of 19 is kan ik daar wel inkomen
Op je 14de moet je ook al wel weten dat zoiets niet echt handig is. Zoals ik al zei: het is niet goed te praten wat supporters doen, maar je bent niet slim als je het zo provoceert.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als iemand 18 of 19 is kan ik daar wel inkomen
Ik vind eerder dat de mensen die daar boos om worden een probleem hebben en dat ze die maar een spuitje moeten zettenquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:29 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Lijkt me wel het handigste ja. Als je geen problemen wilt hebben.
Overigens is dit dat gastje
https://twitter.com/SURii_SWAGGtwitter:SURii_SWAGG twitterde op zondag 29-01-2012 om 14:08:45Feyenoord 3-2 Ajax Bulykin lkkr reageer retweet
quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vind eerder dat de mensen die daar boos om worden een probleem hebben en dat ze die maar een spuitje moeten zetten
Ja maar dat is voornamelijk omdat mensen het nu gaan opzoeken hequote:Op woensdag 12 juni 2013 12:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nou schijnbaar zijn mensen hier op de hoogte van wat hij twitterde tijdens de wedstrijd
Dan zullen de echte feyenoord/ajax fans dat ook wel zijn.
Dus ? Ik zei toch niet dat ze het toen wisten? Het is gewoon niet slim om als feyenoord jeugdspeler dat soort dingen te twitteren want je ligt onder een vergrootglas. Ga nou niet de hele tijd bijdehand lopen doen johquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja maar dat is voornamelijk omdat mensen het nu gaan opzoeken he
Die foto ookquote:
Tis wel al anderhalf jaar niet gebruikt dat account hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik hoop wel dat hij over 6 jaar de winnende maakt in de blessuretijd tegen Feyenoord HAHAHAHAZet dan gewoon een spuitje bij al die fans ja toch. Lekker makkelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dus ? Ik zei toch niet dat ze het toen wisten? Het is gewoon niet slim om als feyenoord jeugdspeler dat soort dingen te twitteren want je ligt onder een vergrootglas. Ga nou niet de hele tijd bijdehand lopen doen joh.
Statistiek staat eropquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
Toivonen is niet helemaal goed meer bij zijn hoofd
Zou bij alle hooligans wel het beste zijn.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zet dan gewoon een spuitje bij al die fans ja toch. Lekker makkelijk.
Dat was hij al nooitquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
Toivonen is niet helemaal goed meer bij zijn hoofd
Je bent niet serieus toch?quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou bij alle hooligans wel het beste zijn.
Die is voor PSV toch?quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je bent niet serieus toch?
Kom op, je wilt marcie toch nog wel zien posten?
Een 8.5 LOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLquote:
Sta er niet eens bijquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Een 8.5 LOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLL![]()
![]()
![]()
Jij?
Alweer niet? Weet je je ANR nog welquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Sta er niet eens bij
Zo maar is een mailtje schrijven
Jaquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Alweer niet? Weet je je ANR nog wel?
quote:
eens*quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Sta er niet eens bij
Zo maar is een mailtje schrijven
Nou er stonden er super veel bij die niet waren gegaan dus eigenlijk is het raar. En als je wel ingeschreven stond moet je punt er gewoon bij staanquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja
Maar marketing was ik niet gegaan dus vond het best logisch dat ik er daar niet bij stond.. mja zal wel iets fout gegaan zijn
Ja ik heb geen ideequote:Op woensdag 12 juni 2013 12:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou er stonden er super veel bij die niet waren gegaan dus eigenlijk is het raar. En als je wel ingeschreven stond moet je punt er gewoon bij staan
Stond je wel in dat documentje met al die punten (behalve het tentamenpunt?)quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik heb geen idee
Zal ze straks even mailen.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je bent niet serieus toch?
Kom op, je wilt marcie toch nog wel zien posten?
Ja ik weet niet manquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Stond je wel in dat documentje met al die punten (behalve het tentamenpunt?)
Ik wil ook wel even weten wat ik precies had voor het tentamen btw
Waarheid.twitter:FilthyFrank twitterde op woensdag 12-06-2013 om 12:29:45hahah fuk u harvard, u mite be smart wit a bright future but u dont hav #$wag reageer retweet
Maar het is toch wel lekker als je iig weet hoe deze gegaan is. En ik moet zeggen, de punten zijn aardig hoogquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik weet niet man
Zal zo het zo even allemaal uitzoeken. Ga er eerlijk gezegd toch vanuit dat ik dit moet herkansen
Ja nou jaquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar het is toch wel lekker als je iig weet hoe deze gegaan is. En ik moet zeggen, de punten zijn aardig hoog
Tjah ik had ook niet het gevoel dat ik een 8.5 had gehaald hoorquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja nou ja
Geef me nou geen valse hoop, ken je dat gevoel dat je wegloopt en je gewoon weet dat je het kei hard verneukt hebt? Dat had ik
Nee. Als je ze toch gratis weggeeft, denk ik dat er echt wel mensen zijn die ze beter kunnen gebruiken dan ik.quote:
Wat ben je toch een goed mens.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee. Als je ze toch gratis weggeeft, denk ik dat er echt wel mensen zijn die ze beter kunnen gebruiken dan ik.
Dat was ook mijn gedachte.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:14 schreef WeCanDoIt het volgende:
Geef ze aan Fuszy of Patje
Hadden beiden maar erg weinig geld voor een 2e team, en weet nog wel dat Fuszy ook een gulle gever was altijd
quote:
Ikquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:18 schreef Shygirl18 het volgende:
Wie gaan er allemaal Fifa 14 voor de ps3 halen?
ikkequote:Op woensdag 12 juni 2013 13:18 schreef Shygirl18 het volgende:
ik nietquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:18 schreef Shygirl18 het volgende:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:18 schreef Shygirl18 het volgende:
Dat is het altijd, maar als nog wat mensen hier FIFA 13 blijven spelen kan dat ook welquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
volgens KSI is FIFA14 meer FIFA 13.1 op current gen.
Ik ga het nog even afwachten
okquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:23 schreef Dudeweiser het volgende:
Spurs gaan trouwens de NBA titel winnen.
Je leert welquote:
Ik zou even de recensies van intelligente mensen afwachten, niet van een dorpsidioot.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
volgens KSI is FIFA14 meer FIFA 13.1 op current gen.
Ik ga het nog even afwachten
Feliquote:
dat is ook een optie. Ik zie het wel als het zo ver is.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zou even de recensies van intelligente mensen afwachten, niet van een dorpsidioot.
Idd, we hoeven allemaal nog lang niet te beslissenquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is ook een optie. Ik zie het wel als het zo ver is.
Dat is niet bekend maar het lijkt me dat je opnieuw moet beginnen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:33 schreef Fuszy het volgende:
Stel de PS3 en PS4 zijn beide uit. Is de markt van de FUT op de PS4 hetzelfde als die van de PS3 of is het op nieuwe servers en mag je opnieuw beginnen?
Ik denk dat ze de markten integreren, maar dat je alleen tegen PS3érs speelt op de PS3quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:33 schreef Fuszy het volgende:
Stel de PS3 en PS4 zijn beide uit. Is de markt van de FUT op de PS4 hetzelfde als die van de PS3 of is het op nieuwe servers en mag je opnieuw beginnen?
quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:38 schreef Fuszy het volgende:
Ik weet nog toen ik geslaagd was. Kreeg ik een gratis ijsje van de ijscoboer.
De goede oude tijd. Nu komt hij nooit meer langs.
Ik kreeg toen een gratis lolly van de Ijscoboer, vond ik toen niet zo fijnquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:38 schreef Fuszy het volgende:
Ja die van mij is opgepakt volgens mij. Iets met kleine kinderenquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:39 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ik kreeg toen een gratis lolly van de Ijscoboer, vond ik toen niet zo fijn
quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:40 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja die van mij is opgepakt volgens mij. Iets met kleine kinderen
Bedanktquote:
Nu loop je wel de taart van Pazzl mis.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:47 schreef Topiek het volgende:
[..]
[..]
BedanktIedereen Bedankt trouwens
Tja, nu ben je (bijna) meerderjarig he.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:38 schreef Fuszy het volgende:
Hoe oud denk je dat ik ben dan?quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Tja, nu ben je (bijna) meerderjarig he.
Wow lol, respectquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:52 schreef Johnbon het volgende:
[ afbeelding ]
Me Netherlands under 21 team speelt zo lekker! Met dispensatie voor Viergever, omdat de Vrij moeilijk te vinden is.![]()
Wijnaldum speelt lekker, maar toch scoort Hoesen de meeste goals
[ afbeelding ]
En dan neemt die niet eens de penalty's.
Jong Oranje speelt 433quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:52 schreef Johnbon het volgende:
[ afbeelding ]
Me Netherlands under 21 team speelt zo lekker! Met dispensatie voor Viergever, omdat de Vrij moeilijk te vinden is.![]()
[ afbeelding ]
15quote:
Ben jij ook degene met de clubnaam netherlands under 21? En De Vrij is inderdaad vaak moeilijk te vinden.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:52 schreef Johnbon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee niet me clubnaam.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ben jij ook degene met de clubnaam netherlands under 21? En De Vrij is inderdaad vaak moeilijk te vinden.
Die van 8k is dan ook nog 4-3-3 maar je kan hem overdag vaak redelijk goedkoop oppikken.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:04 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Nee niet me clubnaam.Heb jij niet nog een De Vrij in je club
.
Naja zoek hem zelf wel trouwens. Staat er nu 1 voor 8000 op. Tot die tijd speel ik wel met Viergever.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:03 schreef poker4lifee het volgende:
http://forumserver.twoplu(...)-1340075/index4.html
2e post, gozer die in z'n eigen hand poept zodat ie 30$ krijgt om mee te pokeren.
Te veel gekke topics op dat pokerforum
Oke thnx. Dan wacht ik nog wel even met halen. Zoveel maakt het me ook weer niet uit.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er staat nu ook een De Vrij voor 6.4k op in 4-2-3-1. Ik zou maximaal 3k voor hem betalen en dat hoort hij eigenlijk ook waard te zijn, in 4-3-3 heb ik hem wel al een keer voor 7.5k verkocht.
Geen idee, heb hem gemaild. Ben benieuwd.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tjah ik had ook niet het gevoel dat ik een 8.5 had gehaald hoorHad ook maar wat gedaan dus kan best
Dat gevoel ken ik overigens wel ja
Mathijs, zijn dit nou de punten van het totaal of alleen van het examen? En met of zonder bonus?
Opzegtermijn?quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:24 schreef Shygirl18 het volgende:
Heb mn oude telefoon abbo opgezegd. Is weer geld van mn rekening afgeschreven
Deden ze bij mij ookquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:24 schreef Shygirl18 het volgende:
Heb mn oude telefoon abbo opgezegd. Is weer geld van mn rekening afgeschreven
McWorstenbroodje?quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:42 schreef Fuszy het volgende:
De fuck... Facebook wat doe je nu toch weer.
Dat is ruim 200km naar het noorden
[ afbeelding ]
Ik vroeg me al af waarom jij wist dat ik gul ben geweest vorig jaar, maar nu schiet het me te binnen. Jij bent Marciezinho. Samba uit het zuiden.quote:
Belachelijk gewoon, dan wordt het inderdaad weer tijd voor een hele waardevolle TOTSquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:45 schreef Maver24 het volgende:
ik heb mijn verlies van 400k aan pakjes weer voor de helft terug, TOTS Aubameyang in een pakje, bijna al een week geleden dat ik iets fatsoenlijks in een pakje heb gekregen,
Jaquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waarom jij wist dat ik gul ben geweest vorig jaar, maar nu schiet het me te binnen. Jij bent Marciezinho. Samba uit het zuiden.
Ik was het weer vergetenquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:50 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Ja
Had het al vermeld in het topic hoor
Bijna een week geledenquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:45 schreef Maver24 het volgende:
ik heb mijn verlies van 400k aan pakjes weer voor de helft terug, TOTS Aubameyang in een pakje, bijna al een week geleden dat ik iets fatsoenlijks in een pakje heb gekregen,
Ik zie nie zoveel verschilquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:51 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Next Gen Fifa 14 screenshot![]()
Ja klopt, tis maar goed dat hij nooit iets anders speelt als fifaquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als je ziet hoeveel hij eraan uitgeeft is dat ook best lang hoor
*dan fifaquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja klopt, tis maar goed dat hij nooit iets anders speelt als fifa
FIFA 10 interface?quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:51 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Next Gen Fifa 14 screenshot![]()
In Brabant is als ook goedquote:
NU TOTY Falcao kopen danquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:57 schreef Michaelvanb het volgende:
vidal is echt een beest
volgens geruchten wordt dit trouwens de bbv tots
http://www.ea.com/de/fuss(...)off#e16PSC9unJGTL:pc
Hoe kom je hier nou weer aan, het is ook een duitse link zo te zien,quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:57 schreef Michaelvanb het volgende:
vidal is echt een beest
volgens geruchten wordt dit trouwens de bbv tots
http://www.ea.com/de/fuss(...)off#e16PSC9unJGTL:pc
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2481247.pagequote:Op woensdag 12 juni 2013 15:02 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hoe kom je hier nou weer aan, het is ook een duitse link zo te zien,
Hoezo? Dat is hem 100 procentquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
O ja, PiqueIk was het niet vaak met VDM eens maar over hem wel. Ik moet het nog maar zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |