PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Weet ikquote:
Waaromquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:48 schreef HugoohAFCA het volgende:
Ik verwacht binnen 10 minuten een mod.
Beetje jammer dat er altijd zo veel reden is om die vooroordelen te krijgen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:51 schreef Ozz-03 het volgende:
Door dat soort idiote volk krijg je nou vooroordelen
Keihard optreden en dat hele corrupte bende opsturen naar land van herkomst.
Hij ging zijn contract toch verlengen bij real?quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
AS Monaco gaat 100 Miljoen bieden op Ronaldo
Komt omdat alles zo onder de vergrootglas word gelegd, maar dat is oneindige discussie en heeft geen zin om deze te voeren in een FUT topic.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Beetje jammer dat er altijd zo veel reden is om die vooroordelen te krijgen.
Rijst kom er maar inquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik verwacht binnen 5 minuten een Geert Wilders kloon.
Microsoft maakt zich helemaal belachelijkquote:
Mwa gewoon al op straat lopen hier wat je dan al allemaal mee maakt. (werk in Rotterdam zuid). Is geen vergrootglas voor nodig.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:54 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Komt omdat alles zo onder de vergrootglas word gelegd, maar dat is oneindige discussie en heeft geen zin om deze te voeren in een FUT topic.
100 miljoen te weinig.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
AS Monaco gaat 100 Miljoen bieden op Ronaldo
Waarom laat zo'n groot bedrijf zo'n piemel het woord doenquote:
Sowieso lopen er in heel de randstad allemaal rare figuren rond.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mwa gewoon al op straat lopen hier wat je dan al allemaal mee maakt. (werk in Rotterdam zuid). Is geen vergrootglas voor nodig.
Nou van die heb ik een stuk minder last. Lopen genoeg debielen rond ja, alleen die vallen mij niet lastigquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:58 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Sowieso lopen er in heel de randstad allemaal rare figuren rond.Afkomst is dan slechts een bijzaak want dan heb je het ook over ras echte Hollanders.
Geen grap, afschietenquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou van die heb ik een stuk minder last. Lopen genoeg debielen rond ja, alleen die vallen mij niet lastig(trouwens niet alleen in de randstad maar oke)
Maarja het zijn die jongere die het voor de rest verpesten vaak. Die mannetjes met een petje heel hoog op hun hoofd en bontkraagjesEr zijn hier juist ook hele aardige turken.
Supermarktje waar we altijd onze broodjes halen. Aardige mensen
Zo zijn er genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |