SPOILER: STONERMEET INFOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De OP vind je hier.
Stoners:SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...![]()
Mijn bed is 17,6 kilometer bij me vandaanquote:Op woensdag 12 juni 2013 08:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik voel je pijn broeder. Mijn bed is nu zo ver weg, ik wil weer naar huis
Die van mij een kilometer of 50. RIP.quote:Op woensdag 12 juni 2013 08:54 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Mijn bed is 17,6 kilometer bij me vandaan
Sterkte in de strijd broederquote:Op woensdag 12 juni 2013 08:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die van mij een kilometer of 50. RIP.
Beter zetten ze voor mensen als ons gewoon overal random bedden neerquote:
Ja grote huizen waar veel bedden staan waar je cheap terecht kan voor een nachtquote:Op woensdag 12 juni 2013 08:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Beter zetten ze voor mensen als ons gewoon overal random bedden neerdat zou echt een oplossing zijn.
En gewoon voor overdag man, gewoon op stations gewoon overal bedden neerzettenquote:Op woensdag 12 juni 2013 08:57 schreef Olment het volgende:
[..]
Ja grote huizen waar veel bedden staan waar je cheap terecht kan voor een nacht
quote:Op woensdag 12 juni 2013 08:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Beter zetten ze voor mensen als ons gewoon overal random bedden neerdat zou echt een oplossing zijn.
Ik zou een moord plegen voor een bed hier op kantoorquote:Op woensdag 12 juni 2013 08:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
En gewoon voor overdag man, gewoon op stations gewoon overal bedden neerzettenen op kantoren, scholen en postkantoren
boh. Ik zie een gat in de markt.
Jij weetquote:Op woensdag 12 juni 2013 08:59 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
gekoelde ruimtes met bedden voor iedereen
Idemquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:00 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik zou een moord plegen voor een bed hier op kantoor
Juistquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jij weeten dan climate control gewoon, geen airco.
[..]
Idemhier hebben we al wel een douche, dat is al 1 ding
Op stations is een minder idee, gaat iedereen erin zitten scheiten, zeiken etcquote:Op woensdag 12 juni 2013 08:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
En gewoon voor overdag man, gewoon op stations gewoon overal bedden neerzettenen op kantoren, scholen en postkantoren
boh. Ik zie een gat in de markt.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:06 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Op stations is een minder idee, gaat iedereen erin zitten scheiten, zeiken etc
Gewapend peleton ernaast.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:06 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Op stations is een minder idee, gaat iedereen erin zitten scheiten, zeiken etc
Bom vol goede ideeen vandaagquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gewapend peleton ernaast.Schieten op eigen inzicht.
neequote:Op woensdag 12 juni 2013 09:11 schreef Olment het volgende:
[..]
Bom vol goede ideeen vandaag
Klaar met je Duitse schwanz verhaal?
Je bed doet het niet?quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:27 schreef Vaseline_ het volgende:
Kan terug naar bed maar doet het niet.
Stoer hoor.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:27 schreef Vaseline_ het volgende:
Kan terug naar bed maar doet het niet.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je moet stoppen met blowen als je zulke vragen begint te stellen
Lord Murdera.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:31 schreef Olment het volgende:
http://www.highlandtitles.com/nl/koop-uw-perceel/
Als je de titel, Lord, Lady of Laird wilt toevoegen aan je ID/Rijbewijs/Whatever.. Stukje grond kopen in Schotland voor 40 euro
Ja precies..quote:
WIL IKquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:33 schreef Olment het volgende:
[..]
Ja precies..
Ik zie kansen voor kerstcadeautjes
Thuis Werkbezorgt.nlquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:34 schreef Murdera het volgende:
Honger als een paard vandaag.Al mn broodjes al op
Je doet alsof je 10 broodjes mee hadquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:34 schreef Murdera het volgende:
Honger als een paard vandaag.Al mn broodjes al op
Wel meer dan normaal.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je doet alsof je 10 broodjes mee had
Dat idee kreeg ik toch wel jaquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je doet alsof je 10 broodjes mee had
begin nu alweer raar te doen van dat werk.quote:
Tijd voor wat drugs manquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
begin nu alweer raar te doen van dat werk.Zometeen ga ik nog duits praten.
Wel al 80 regels gedaan.
Ich habe schmetterlingen in meinen bauchquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
begin nu alweer raar te doen van dat werk.Zometeen ga ik nog duits praten.
Wel al 80 regels gedaan.
Ik heb 's morgens heul geen tijd voor muziekquote:
Mensen die niet al squattend opstaanquote:
Mensen die wakker worden zonder muziekquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:47 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik heb 's morgens heul geen tijd voor muziekBen veel te veel bezig met wakker worden.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mensen die niet al squattend opstaan
Er is altijd tijd voor muziek niggerquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:47 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik heb 's morgens heul geen tijd voor muziekBen veel te veel bezig met wakker worden.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:50 schreef Drommeldaris het volgende:
Niet mijn favoriete muziek maar ik kan me zo goed identificeren met de tekst
im hot cause in fly, you aint cause you notquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:50 schreef Drommeldaris het volgende:
Niet mijn favoriete muziek maar ik kan me zo goed identificeren met de tekst
Lyrics alsof de kerels uit oh oh cherso het hebben geschreven.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
im hot cause in fly, you aint cause you not
quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Lyrics alsof de kerels uit oh oh cherso het hebben geschreven.
Goed om te wetenquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:19 schreef Vaseline_ het volgende:
Die turkse pizza's van aldi zijn lekker
quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:25 schreef Olment het volgende:
[..]
Goed om te weten
Deze week ook maar eens halen
Misschien ook maar even halen dan.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Lekkere van thuis maken is dat je er gewoon een lekkere berg sla op kan tyfen
quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:32 schreef Mano_ het volgende:
[..]
[..]
Operator in ploegen![]()
Ook nog 40km rijden, de wekker ging op 4 uur
hahaha, awesome gif.. Had ik gemistquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:36 schreef Matip het volgende:
[ afbeelding ]
Aantal delen alweer, shit gaat kanker snel.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:36 schreef Matip het volgende:
[ afbeelding ]
Mehehequote:Op woensdag 12 juni 2013 10:36 schreef Matip het volgende:
[ afbeelding ]
Pak haar aan Mur!quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
sinds jij er bent. wel heel toevallig.
Whahahahaquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Excuses.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:42 schreef LompeHork het volgende:
Dat gekanker mag wel wat minder, of nog beter: Helemaal niet.
Gelijk een note gegeven ja?quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:42 schreef LompeHork het volgende:
Dat gekanker mag wel wat minder, of nog beter: Helemaal niet.
watwatwatquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet specifiek een manierquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oh wacht je bedoelt op zo'n manier. Ja dat kan ook.
Gewoon met een opgerolde krant platslaan toch.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zou daar maar mee oppassen. Voor je het weet, heb je intronic achter je aan zitten
Hij is wel klein maar zo klein.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gewoon met een opgerolde krant platslaan toch.
Begin met een jonko te bouwenquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
Zoveel shit te doen, zo weinig zin
quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:45 schreef LompeHork het volgende:
FoeiIntronic is een aardige jongeman.
Ik denk niet dat dat veel gaat helpenquote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan gaat ze straks waarschijnlijk alleen maar minder zin krijgen
Was ook helemaal niet bedoeld al motivatorquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat veel gaat helpen
quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
En intro is klein maar een brok spieren jadus een krantje gaat niet werken
twijfel over turkse pizza.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Goed plan, zo even broodjes halen.
Gelukkig geen Aldi in de buurt hierquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
twijfel over turkse pizza.komt door die kut vas
quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:55 schreef Snowbells het volgende:
Mensen stahp ik zit hier kilo's eten naar binnen te werken en heb nu zin in pizza
Boh ook lekker, ik ga naar een broodjeszaak hier om de hoek, goed betaalbaar en alles vers, ik denk dat ik maar eens een broodje gezond neem met filet americainquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
twijfel over turkse pizza.komt door die kut vas
Ja.. Of een broodje kebabquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Boh ook lekker, ik ga naar een broodjeszaak hier om de hoek, goed betaalbaar en alles vers, ik denk dat ik maar eens een broodje gezond neem met filet americain
Die nieuwe lays deep ribble naturel chipsquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:55 schreef Snowbells het volgende:
Mensen stahp ik zit hier kilo's eten naar binnen te werken en heb nu zin in pizza
Moet. Stoppen. Met. Eten.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:58 schreef Olment het volgende:
[..]Dus eerst zeggen dat je flink aan het schranzen bent, en daarna mogen wij er niet over praten
![]()
Pizza
Vind je het gek als je kilo's eten aan verorberen bentquote:
Mooie, toch?quote:Op woensdag 12 juni 2013 08:51 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Beetje late quote maar jezus christus![]()
tot hoe laat ben je er morgen danquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:19 schreef Drommeldaris het volgende:
Beter dm je de Drommel wel pics van je booty, ik kan je met een gecertificeerd eet- en trainschema aan de booty van je dromen helpen
Ik weet niet of je dat ook kan krijgen door seks, maar iig wel door zoenen, dus dan zou het vast ook met seks overdraagbaar kunnen zijnquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:36 schreef RockNijntje het volgende:
Is herpes op je mond/lippen een soa?
Google is your friendquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:38 schreef RockNijntje het volgende:
Daar gaat onze discussie nu dus ook al uren over.
Griep.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dat ook kan krijgen door seks, maar iig wel door zoenen, dus dan zou het vast ook met seks overdraagbaar kunnen zijn
In dat geval; ja
Eerste wereld problemen mono.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:45 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben echt moe en de trein rijdt niet door en ik ga hierdoor mijn aansluiting missen waardoor ik moet rennen in Zwolle om mijn volgende aansluiting te halen en hierdoor geen tijd heb om sigaretten te kopen danwel tabak roken
Matig vind ik dat altijdquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:45 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben echt moe en de trein rijdt niet door en ik ga hierdoor mijn aansluiting missen waardoor ik moet rennen in Zwolle om mijn volgende aansluiting te halen en hierdoor geen tijd heb om sigaretten te kopen danwel tabak roken
Ja man, ellende dit.quote:
Mwoah, ik moet om 14.38 in Groningen zijn, en met een beetje geluk haal ik dat net. Zo niet dan zie ik wel hoe laat ik er ben, maakt dan geen donder uit want dan is mijn mentor al pleite voor de eerste slag.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Matig vind ik dat altijdbeter gewoon rustig aan en een trein later pakken, of is dat geen optie?
What happen?quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:49 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben echt zo beroerd door gisternacht
Het harde leventjequote:Op woensdag 12 juni 2013 12:45 schreef Monopoly het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Krijg je ook griep van seksen met iemand die griep heeft, ja?
Dikke kans vanquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Krijg je ook griep van seksen met iemand die griep heeft, ja?
En dan had je nog wat langer bij mij in bed kunnen blijven liggenquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mwoah, ik moet om 14.38 in Groningen zijn, en met een beetje geluk haal ik dat net. Zo niet dan zie ik wel hoe laat ik er ben, maakt dan geen donder uit want dan is mijn mentor al pleite voor de eerste slag.
Ligt eraan of je het letterlijk neemt toch. Als het overdraagbaar is door die slijmvliezen enzo die in contact zijn met elkaar, lichaamssappen die gedeeld worden enzo, en dus door seks overdraagbaar is, en je griep een 'aandoening' zou noemen, dan zou het dat wel zijnquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dikke kans vanje wisselt toch ook speeksel uit en dat soort, daarnaast ben je dan wel heel dichtbij iemand en is griep zwaar besmettelijk, maar maakt het geen soa
Griep kan ook overdragen worden door lichaamssappen. Dus soa. sobersoaquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ligt eraan of je het letterlijk neemt toch. Als het overdraagbaar is door die slijmvliezen enzo die in contact zijn met elkaar, lichaamssappen die gedeeld worden enzo, en dus door seks overdraagbaar is, en je griep een 'aandoening' zou noemen, dan zou het dat wel zijn
Maar die aandoeningen zijn meer in de richting van gonorroe en chlamydia enzo
Al die soa'squote:Op woensdag 12 juni 2013 13:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Griep kan ook overdragen worden door lichaamssappen. Dus soa. sobersoa
Daarnaast zit ik op m'n werk, ziet er een beetje raar uit als ik hier een spelletje ga lopen doenquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:02 schreef Moira. het volgende:
Nja trek maar aan m'n mouw als je zin hebt dan, ik ben tegen de computer aan 't spelen
Da's waar, maar valt 't niet op dat FOK! constant open staat dan?quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Daarnaast zit ik op m'n werk, ziet er een beetje raar uit als ik hier een spelletje ga lopen doen
Nee dat vindt m'n manager primaquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Da's waar, maar valt 't niet op dat FOK! constant open staat dan?
Oh dat zegt wel wat over hoe je over keezen denkt..quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:10 schreef Murdera het volgende:
Ik lees liever een dag lang drommels posts over D66 en squatten, vermengt met ama's verhalen als ze weer terug gaat naar dr ex, dan dat gelul over keezen.
Goed, jullie hebben een spelletje dat jullie leuk vinden.
Mooi. elkaar inviten of verder bespreken kan via DM.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dat zegt wel wat over hoe je over keezen denkt..
Dat hij dus R&P boven Keezen zetquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou nou, zo'n reactie op een paar posts over Keezen vind ik een beetje overdreven.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:10 schreef Murdera het volgende:
Ik lees liever een dag lang drommels posts over D66 en squatten, vermengt met ama's verhalen als ze weer terug gaat naar dr ex, dan dat gelul over keezen.
Goed, jullie hebben een spelletje dat jullie leuk vinden.
Mooi. elkaar inviten of verder bespreken kan via DM.
whehehequote:Op woensdag 12 juni 2013 13:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
http://fok.nl/sherlock/?by=&about=keezen¬intopic=0quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nou nou, zo'n reactie op een paar posts over Keezen vind ik een beetje overdreven.
We hebben het hier over van alles en nog wat.
Als jij het graag over poepseks wil hebben zijn er vast ook mensen die daar dan even overheen lezen
Keezen op de meet o.Oquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
whehehe
We laten hem nog wel van gedachten veranderen wanneer er gekeezt wordt op de meet
Ik zie meer in ABO dan in de Stonersquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
http://fok.nl/sherlock/?by=&about=keezen¬intopic=0
hihiquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Goede reden voor mij om geen abo te nemen.
Vanwaar die haat tegen Keezenquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Goede reden voor mij om geen abo te nemen.
quote:The Hobbit: The Desolation of Smaug is vanaf 11 december in de bioscopen te zien, in IMAX, 3D, HDR, OMG, WTF en BBQ.
Whehehequote:Op woensdag 12 juni 2013 13:14 schreef LompeHork het volgende:
Teaser The Hobbit - The Desolation of Smaug
[..]
Gisteren 16 posts over keezen. En het duurt te lang om verder terug te zoeken om het gemiddelde per dag te zien, Maar het is echt gruwelijk lepra-veel. Word je er zelf niet moe van?quote:
Tering, ik lees toch ook over die bullshit van jou en Drom heenquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gisteren 16 posts over keezen. En het duurt te lang om verder terug te zoeken om het gemiddelde per dag te zien, Maar het is echt gruwelijk lepra-veel. Word je er zelf niet moe van?
Ik praat gaarne over kezen. Keezen echter bespreek ik gewoon in ABO of DM, veel handiger.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gisteren 16 posts over keezen. En het duurt te lang om verder terug te zoeken om het gemiddelde per dag te zien, Maar het is echt gruwelijk lepra-veel. Word je er zelf niet moe van?
Goed, ik zeg alleen maar dat het echt fucking irritant is, en het zou me enorm veel verbazen als ik de enige ben.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Tering, ik lees toch ook over die bullshit van jou en Drom heen
Ga je niet aanstellen mopjeHet is een SC, mensen laten daar hun hersenscheten kwijt
Al is de laatste tijd de squat crap ook een stuk minderquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Tering, ik lees toch ook over die bullshit van jou en Drom heen
Ga je niet aanstellen mopjeHet is een SC, mensen laten daar hun hersenscheten kwijt
Deze man.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik praat gaarne over kezen. Keezen echter bespreek ik gewoon in ABO of DM, veel handiger.
Maar ik vond het idee van een Keezentopic wel handig eigenlijkquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik praat gaarne over kezen. Keezen echter bespreek ik gewoon in ABO of DM, veel handiger.
Ga maken.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar ik vond het idee van een Keezentopic wel handig eigenlijk
Zou daar animo voor zijn? Ik kom nooit in MEN, maar wel met een Keezen topic in mijn AT lijst
okidokiquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Goed, ik zeg alleen maar dat het echt fucking irritant is, en het zou me enorm veel verbazen als ik de enige ben.
En wel grappig omdat squatsquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:17 schreef Olment het volgende:
[..]
Al is de laatste tijd de squat crap ook een stuk minder
He?quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het wordt weer tijd voor een veertje in je reet schat
Nouja, het is simpel: Daar zitten mensen die het veel spelen, dus dan bespreek ik het daar. Als ik het over squats wil hebben ga ik wel hiernaartoequote:
Niks voor MEN daar speelt men de spelletjes, soort van "Kom Keezen!"-topic bedoel je toch? Gaat te veel naar spam rieken denk ik.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar ik vond het idee van een Keezentopic wel handig eigenlijk
Zou daar animo voor zijn? Ik kom nooit in MEN, maar wel met een Keezen topic in mijn AT lijst
quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nouja, het is simpel: Daar zitten mensen die het veel spelen, dus dan bespreek ik het daar. Als ik het over squats wil hebben ga ik wel hiernaartoe
Ik heb echt een top avond en ochtend gehad. Ik voel me opperbest.quote:
Man, boeit me echt geen ene zier, het topic/de reeks is niet van iemand, het is niet alsof we complete lijsten met gedragsregels gaan opstellenquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:20 schreef Murdera het volgende:
[..]Ik had 1 keer een paar vragen. toen werd ik overigens ook gelijk afgezeken.
Verder komt drom 1 keer in de week langs om er 1 post over te maken ofzo.
Noh niet per se dat, hoewel dat zou kunnen. Is ook tijden goed gegaan met het iSketchtopic (die nu het loodje heeft gelegd, hoewel er vast wel weer een potje ge-iSketched kan worden als het topic wordt gekickt), die stond ook gewoon in ONZ trouwens.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nouja, het is simpel: Daar zitten mensen die het veel spelen, dus dan bespreek ik het daar. Als ik het over squats wil hebben ga ik wel hiernaartoe
[..]
Niks voor MEN daar speelt men de spelletjes, soort van "Kom Keezen!"-topic bedoel je toch? Gaat te veel naar spam rieken denk ik.
Met 12 posts over Keezen in een topic van 202 delen zal dat vast niet gebeuren schatquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb echt een top avond en ochtend gehad. Ik voel me opperbest.
Met mijn humeur heeft het helemaal niets te maken. Ik wil alleen niet dat dit topic leegloopt, of dat de tt binnenkort zal veranderen in "Keezers SC"
Hup ga maken in ONZ dan, wel een beetje moeite in de OP steken dan he?quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Noh niet per se dat, hoewel dat zou kunnen. Is ook tijden goed gegaan met het iSketchtopic (die nu het loodje heeft gelegd, hoewel er vast wel weer een potje ge-iSketched kan worden als het topic wordt gekickt), die stond ook gewoon in ONZ trouwens.
Maar gewoon een topic waar je over Keezen kan praten, zo van "Hee leuk ik heb dit keezbord gekocht!" "Moet ik de houten of de kunststof hebben?" "Boooohhh ik heb verloren tegen Opzetters" en "Wie van ons gaat zich allemaal aanmelden voor het NK?!" en "Laten we een Keezmeet houden!"
Zou nog wel leuk kunnen uitpakken, gezien er best veel FOK!kers zijn die inmiddels regelmatig een potje Keezen
quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Met 12 posts over Keezen in een topic van 202 delen zal dat vast niet gebeuren schatHet meeste gaat hier gewoon over wiet
Zal me er eens over buigenquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hup ga maken in ONZ dan, wel een beetje moeite in de OP steken dan he?
Neuh ze gaat een topic starten.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:22 schreef Murdera het volgende:
Goed, ben ik de enige die het irritant begint te vinden? Want dan is het goed hoor. Dan verplaats ik me wel gewoon.Kunnen jullie hier door blijven gaan over dat spel
quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neuh ze gaat een topic starten.
Mensen die topics starten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze gaat toch al een topic makenquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:22 schreef Murdera het volgende:
Goed, ben ik de enige die het irritant begint te vinden? Want dan is het goed hoor. Dan verplaats ik me wel gewoon.Kunnen jullie hier door blijven gaan over dat spel
quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:24 schreef Murdera het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er nu alleen maar over omdat jij erover door ging lieverdquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:22 schreef Murdera het volgende:
Nee.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:24 schreef Moira. het volgende:
Vertel dan eens hoe awesome jouw dag van start is gegaan
quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:24 schreef Murdera het volgende:
[..]Dat bepaalde woord past er wel mooi voor, thoughSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Voeg dan zelf wat toe als gespreksonderwerp
GENEUKT DUS?quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh er kwam een ex van mij hier langs
Lol beetje obvious,, je vraagt aan de paus toch ook niet of die heilig isquote:
Over de heiligheid van de paus valt best te twisten.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:27 schreef Olment het volgende:
[..]
Lol beetje obvious,, je vraagt aan de paus toch ook niet of die heilig is
Ze heeft niet eens geneukt hoorquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:27 schreef Olment het volgende:
[..]
Lol beetje obvious,, je vraagt aan de paus toch ook niet of die heilig is
half 7 ben je al weg?quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Denk niet al te lang, maandag tentamen en zondag is mn vriendin jarig.
Alvast gefeliciteerd met je vriendinquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Denk niet al te lang, maandag tentamen en zondag is mn vriendin jarig.
De oorlog is uitgebrokenquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:40 schreef FL_Freak het volgende:
Allemaal laag vliegende straaljagers hier.
Ik hoorde ze ook netquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:40 schreef FL_Freak het volgende:
Allemaal laag vliegende straaljagers hier.
Bij ons staat het huis incl ramen dan te schudden, omdat oud vervallen huis met dunne muren enzoquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:41 schreef FL_Freak het volgende:
Zag er wel heel vet uit, want ze vliegen echt laag
Kan toch alleen als ze de geluids barrière doorbreken?quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Bij ons staat het huis incl ramen dan te schudden, omdat oud vervallen huis met dunne muren enzo
Nee, als er hier een zware vrachtwagen langs rijdt trilt het huis ookquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Kan toch alleen als ze de geluids barrière doorbreken?
oooooooh sterkteeeeeequote:Op woensdag 12 juni 2013 13:45 schreef Snowbells het volgende:
Mensen ik word tussen nu en half 2 gebeld of ik geslaagd ben asdfghjkl
Is het al geweest, dus feli?quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:45 schreef Snowbells het volgende:
Mensen ik word tussen nu en half 2 gebeld of ik geslaagd ben asdfghjkl
Ik ga dood van spanningquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
oooooooh sterkteeeeee![]()
Ik weet nog wel hoe hard ik in m'n broek zat te schijten die uren. Ik wist eigenlijk wel dat ik geslaagd zou zijn, maar toch wás er die kans... Billetjes samengeknepen houden en vanavond hárd aan de zuip om het te vieren![]()
Als je nu nog spoken zou hebben dan heb je gewoon een klassiek spookhuisquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, als er hier een zware vrachtwagen langs rijdt trilt het huis ook
Als de wind hard waait voel je het huis meewaaien en kraken
Als je springt ook, dan lijkt het net of je na 3x springen gewoon door de grond zakt
En toch hou ik wel van dit huis![]()
Tussen nu en half 2?quote:
Hehe, succesquote:
Ik weet ik weet, ik was als een malle afleiding aan het zoeken en elke keer maar aan het roepen hoe fucking zenuwachtig ik wasquote:
Whhehee, best creepyquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als je nu nog spoken zou hebben dan heb je gewoon een klassiek spookhuis
Altijdquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:49 schreef Olment het volgende:
[..]
Hehe, succes
Wordt je altijd gebeld of alleen als je geslaagd/gezakt bent?
Wij werden gebeld door onze mentor als je geslaagd was, en door de afdelingsleider als je gezakt was. Dus ik hoorde mijn mentors stem en gelijk juichen whehehequote:
leuk voor de afdelingsleiderquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wij werden gebeld door onze mentor als je geslaagd was, en door de afdelingsleider als je gezakt was. Dus ik hoorde mijn mentors stem en gelijk juichen whehehe
Zelfde hierquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wij werden gebeld door onze mentor als je geslaagd was, en door de afdelingsleider als je gezakt was. Dus ik hoorde mijn mentors stem en gelijk juichen whehehe
quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jaaaa kijk whatsapp gesprekstaan 2 pics tussen van waar ze mee gaat kruisenn
Ja dat wil ik ookquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
![]()
Hopelijk die grijze kleur van de ene en die baard van die ander!
Dan hoeft hij je waarschijnlijk niet eens meer te vertéllen dat je geslaagd bent omdat je na het horen van zijn stem die 'hallo' zegt al begint te juichenquote:
En als het de directeur is gelijk ophangen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan hoeft hij je waarschijnlijk niet eens meer te vertéllen dat je geslaagd bent omdat je na het horen van zijn stem die 'hallo' zegt al begint te juichen
Iddquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
En als het de directeur is gelijk ophangen.
Hihi high-school-dropoutquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:06 schreef LompeHork het volgende:
Ik heb gewoon nooit examen gedaan, veel efficiënter.
Ik ookquote:
Ik vond er echt geen ene fuck aan, ik wilde toch al wat ik wilde gaan doen later, al voordat ik naar de middelbare school ging zelfsquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ookgelukkig maar 3 jaar hoeven doen, waarvan 2 jaar actief, en toen had ik m'n papiertje
Kun je je beter daarop richten jaquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik vond er echt geen ene fuck aan, ik wilde toch al wat ik wilde gaan doen later, al voordat ik naar de middelbare school ging zelfs
Oh die algemene kennis las ik zelf al. Enige waar ik vroeger niet goed in was, was wiskunde.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kun je je beter daarop richten ja
Achteraf heb ik echt alleen maar wat aan tekenen gehad wat te maken heeft met mijn opleiding
Mja verder ben ik wel blij met de opgedane algemene kennis na 7 jaar middelbare school enzo
Whehe ik heb daar gelukkig geen examen in hoeven doenquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh die algemene kennis las ik zelf al. Enige waar ik vroeger niet goed in was, was wiskunde.
Ja, ik dus ook nietquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Whehe ik heb daar gelukkig geen examen in hoeven doen
Ik weet globaal van statistiek en kansberekening en inhoud- en oppervlakte maten, stelling van pythagoras, dat soort basics dingetjes. Is ook het enige wat je in het dagelijks leven wel eens nodig hebtNiks met sinus en cosinus
Ja als je die dingen ook in de praktijk gebruikt en ze aan de hand van voorbeelden die je voor je neus hebt kunt aantonen dan begrijp je het sowieso een stuk beterquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, ik dus ook niet
Ja de basis ken ik ook wel, heb dat ook gewoon moeten leren. Dus dat deed ik dan maar, alleen een paar jaar later begreep ik het pas
Kennis is macht, ik las vroeger (en nu nog steeds) heel erg veel boeken, van fictie tot zware literatuur, dus och. Daar krijg je ook veel van meequote:Op woensdag 12 juni 2013 14:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja als je die dingen ook in de praktijk gebruikt en ze aan de hand van voorbeelden die je voor je neus hebt kunt aantonen dan begrijp je het sowieso een stuk beter
Mja, aan kennis heb ik voor mijn leeftijd wel alles wat ik nodig heb, vind ik. En anders sla ik er een extra boek of wikipediapagina bij open
Preciesquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kennis is macht, ik las vroeger (en nu nog steeds) heel erg veel boeken, van fictie tot zware literatuur, dus och. Daar krijg je ook veel van mee
wifi in de appartementenquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
booooh zal vast lekker zijn
Hoe zit je nou op internet eigenlijk?
Kan je srs wat voor mij meenemen?quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:34 schreef Studeur het volgende:
[..]
wifi in de appartementen
tevens net 2 nep-raybans gekocht voor 35 lira terwijl die gappie eerst 160 vroeg. ik ben pro in afdingen
Nicequote:Op woensdag 12 juni 2013 14:34 schreef Studeur het volgende:
[..]
wifi in de appartementen
tevens net 2 nep-raybans gekocht voor 35 lira terwijl die gappie eerst 160 vroeg. ik ben pro in afdingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |