Moet ik het hele forum sluiten?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:47 schreef zegiklekkerniet95 het volgende:
Mensen, mensen. Ik merk het al. Dit is een forum voor vervelende irritante trollen, die niks en niemand serieus nemen. Ik wil de admin vragen dit forum te sluiten!!
Het hele forumquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:47 schreef zegiklekkerniet95 het volgende:
Mensen, mensen. Ik merk het al. Dit is een forum voor vervelende irritante trollen, die niks en niemand serieus nemen. Ik wil de admin vragen dit forum te sluiten!!
Dan kun je het beste Yvonne even bericht sturen of mailen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:47 schreef zegiklekkerniet95 het volgende:
Koekkoekquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dan kun je het beste Yvonne even bericht sturen of mailen.
Lijkt mij idd de beste oplossing.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:47 schreef zegiklekkerniet95 het volgende:
Zou ik niet doen.... Die is volgens mij met vakantiequote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:49 schreef sig000 het volgende:
Dan kun je het beste Yvonne even bericht sturen of mailen.
Dit inderdaad, al die irritante trollen hier.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:47 schreef zegiklekkerniet95 het volgende:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:50 schreef Queller het volgende:
[..]
Die is met vakantie. Kan jij niet lezen of zo
Ze post gewoon hiero, schelequote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:50 schreef Queller het volgende:
[..]
Die is met vakantie. Kan jij niet lezen of zo
Existentiële crisis op komst: als ik in mijn vrije tijd ga werken voor een salaris naar draagvermogen, dan is het geen vrije tijd meer.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:27 schreef zegiklekkerniet95 het volgende:
[..]
Je kan dit gewoon in je vrije tijd doen en alles gaat via de computer
Hoe lang duurt het om het forum te sluiten?quote:
Oh geloof me, op mijn leeftijd zou ik alles wel serieus willen nemenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:51 schreef zegiklekkerniet95 het volgende:
[..]
Goed idee, als zelfs de admin al niks meer serieus neemt
Nou dat duurt toch gauw een uurtje of wat.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:52 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het om het forum te sluiten?
Sluit dit topic snel en wel nu wil er niks meer mee te maken hebbenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh geloof me, op mijn leeftijd zou ik alles wel serieus willen nemen
Hoiquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh geloof me, op mijn leeftijd zou ik alles wel serieus willen nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |