quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:22 schreef zegiklekkerniet95 het volgende:
Voor mijn bedrijfje ben ik op zoek naar iemand die goed is in tekst schrijven.
Voor je in aanmerking komt, dien je via een opgegeven opdracht, een tekst te schrijven die beoordeelt wordt, door een professionele jury.
Als je goed genoeg bent, kan je gelijk beginnen, en verdien je een salaris naar draagvermogen.
Heb je interesse laat het dan even weten
Hoe meer teksten hoe meer salarisquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:24 schreef Queller het volgende:
Voor deze op slot gaat: wiens draagvermogen heb je het over??
Een salaris naar draagvermogen? Top!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:22 schreef zegiklekkerniet95 het volgende:
Voor mijn bedrijfje ben ik op zoek naar iemand die goed is in tekst schrijven.
Voor je in aanmerking komt, dien je via een opgegeven opdracht, een tekst te schrijven die beoordeelt wordt, door een professionele jury.
Als je goed genoeg bent, kan je gelijk beginnen, en verdien je een salaris naar draagvermogen.
Heb je interesse laat het dan even weten
Nou ja, één ding is serieus: teksten zijn jouw ding niet, dus het is verstandig er iemand voor te zoekenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:24 schreef zegiklekkerniet95 het volgende:
Hoe meer teksten hoe meer salaris
Geestelijk trek ik dit amper.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:25 schreef Queller het volgende:
[..]
Kan jij nog een beetje dragen, of is jouw tijd wel geweest?
Je kan dit gewoon in je vrije tijd doen en alles gaat via de computerquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:26 schreef GizartFRL het volgende:
Beste TS,
Wat zou de schrijfopdracht zijn?
En mag ik ook typen ipv schrijven?
Weet nog niet of ik de baan kan accepteren, er loopt nog een sollicitatie bij de ETA.
Die wilden mij ook graag hebben ivm mijn 150 aanslagen per minuut.
Groetjes,
Veldmuis.
Dan moet je een serieus topic openenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:26 schreef zegiklekkerniet95 het volgende:
Mensen, ik wil alleen serieuze reacties
Mijn trekhaakkogel heeft 75 kilo draagvermogen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Een salaris naar draagvermogen? Top!
Dat wordt het volgende topicquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:26 schreef Lienekien het volgende:
Geestelijk trek ik dit amper.
Hoe gaat TS aan zijn 'professionele jury' komen?
Dus het is eigenlijk een typeopdracht?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:27 schreef zegiklekkerniet95 het volgende:
[..]
Je kan dit gewoon in je vrije tijd doen en alles gaat via de computer
Die heb ik alquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:26 schreef zegiklekkerniet95 het volgende:
Mensen, ik wil alleen serieuze reacties
Hij gaat zo nog een topic openen waar hij een professionele jury zoekt. Mensen moeten een opgegeven opdracht jureren.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |