PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
We zijn gewoon rijke Tata'squote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Het lijkt wel of iedereen hier dwangmatig bezig is zoveel mogelijk blauwe kaartjes in een team te stoppen
Nee, ik neem alles te serieus door mijn PDDNOS. Daar kan ik niks aan doen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kami in de bocht....![]()
DS, laat nou gaan
Ik hoop dat chicks van onder de 11 toch uitgesloten zijn om door jou serieus genomen te worden?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, ik neem alles te serieus door mijn PDDNOS. Daar kan ik niks aan doen.
Ik hoop dat jij ook niet serieus wordt genomen. Bemoei je er a.u.b. niet meequote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik hoop dat chicks van onder de 11 toch uitgesloten zijn om door jou serieus genomen te worden?
Mensen maken juist grapjes over 3-5-2 met een LWB en RWB omdat ze weten dat ze dan van die leuke reacties van je krijgen. Hou dit in je achterhoofd volgende keer als ze weer iets zeggen, en probeer dan niet te reageren. Het is niet serieus bedoeld.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heb je daar geen pillen voor?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik hoop dat chicks van onder de 11 toch uitgesloten zijn om door jou serieus genomen te worden?
Ik keek een keer een wedstrijd van hem toen gooide iemand een lay up (als dat zo heet) en hij sprong gewoon letterlijk over zijn verdediger heenquote:
Ja hehequote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:29 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit beter zijn met Van Persie ?,
een lob bedoel je zeker?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik keek een keer een wedstrijd van hem toen gooide iemand een lay up (als dat zo heet) en hij sprong gewoon letterlijk over zijn verdediger heen
Deze zat er natuurlijk aan te komenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik speel tenminste niet met 3-5-2 met een LWB en RWB.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij ook niet serieus wordt genomen. Bemoei je er a.u.b. niet mee
Neem je laptop dan gewoon meequote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:32 schreef Tim86 het volgende:
Ik was even poepen, dus moet de schade inhalen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |