SPOILER: STONERMEET INFOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De OP vind je hier.
Stoners:SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
start je browser eens opnieuw op danquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:07 schreef Unscrewed het volgende:
Maaruh. Ik kan wel hosten, niet joinen.
Dan knippert het heel snel en dan is er niks gebeurd.
iddquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:07 schreef Studeur het volgende:
topique de 200
dat deze reeks zo ver mocht komen
mogen er nog velen volgen
Oke.quote:
Join die van mij maar.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
oh whehe nou willen wij net naar een game van jou gaan
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:08 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
GEVELENSENTEERT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
WoOoooO!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:08 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thc boter?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:57 schreef BingFan het volgende:
Een heus stonerstopic. Net nieuw en val nu al met mijn neus in de boter !
hoe kan je nou fok vergeten..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:57 schreef BingFan het volgende:
Een heus stonerstopic. Net nieuw en val nu al met mijn neus in de boter !
Alleen ben al heel lang niet online geweest, omdat ik deze site vergeten was![]()
Nou... Als stoner zijnde loop ik ook weleens naar het toilet om te gaan pissen en zodra ik ongeveer bij de keuken ben aangekomen ben ik alweer vergeten wat ik aan het doen was. Daarna naar de kast koekies te pakken en wanneer ik terug bij de bank ben realiseer ik me weer dat ik moest pissen.quote:
Ja, zoiets vergelijkbaars heb ik ook altijd maar je beland altijd weer terug op fokquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nou... Als stoner zijnde loop ik ook weleens naar het toilet om te gaan pissen en zodra ik ongeveer bij de keuken ben aangekomen ben ik alweer vergeten wat ik aan het doen was. Daarna naar de kast koekies te pakken en wanneer ik terug bij de bank ben realiseer ik me weer dat ik moest pissen.
Het kan raar lopen in een stonerhoofd.
Hij is toch ook terug?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:07 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, zoiets vergelijkbaars heb ik ook altijd maar je beland altijd weer terug op fok
Gestolen examens aan het verbranden. Bewijsmateriaal jeweet.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hoor ik net de brandweer, check ik P2000, staat er een gebouw van Hanzehogeschool in de hens![]()
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gestolen examens aan het verbranden. Bewijsmateriaal jeweet.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gestolen examens aan het verbranden. Bewijsmateriaal jeweet.
Jazeker, maar ook om met een wekker in mijn binnenzak in de rij te gaan staanquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:23 schreef Dientje12 het volgende:
Ooit eraan gedacht om met een bierflesje met water erin en een doek erin gepropt en een aansteker op schiphol te staan?
eentje die tikt?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:24 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Jazeker, maar ook om met een wekker in mijn binnenzak in de rij te gaan staan
in de supermarkt
Jazeker. Ook weleens in een stonede bui gebrainstormt om zo'n bom te maken en op het station te leggen om die hysterie over verdachte pakketjes de kop in te drukken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:23 schreef Dientje12 het volgende:
Ooit eraan gedacht om met een bierflesje met water erin en een doek erin gepropt en een aansteker op schiphol te staan?
GMTAquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:24 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Jazeker, maar ook om met een wekker in mijn binnenzak in de rij te gaan staan
in de supermarkt
Gewoon anoniem doen tochquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Jazeker. Ook weleens in een stonede bui gebrainstormt om zo'n bom te maken en op het station te leggen om die hysterie over verdachte pakketjes de kop in te drukken.
[ afbeelding ]
Totdat ik erachter kwam dat een valse bommelding ook strafbaar is.
Nee, ik zie mezelf altijd in die spiegels daarquote:
Gute abond Freund, es wirt zeit fur dich zu gehenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:29 schreef Monopoly het volgende:
FAWAKA MI BOYS
Weer klaar met stage voor vandaag. Onderweg nach hause ja.
Geilor Beerquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, ik zie mezelf altijd in die spiegels daar
vandaag in het vliegtuig gemastrubeert, ging wel snel met die nepzuurstof daar.quote:
Ja we gaan volgende week even een tank doen ja. Kan deze week niet al te veel gekke dingen doen, moet opnieuw naar de keuring volgende weekquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Gute abond Freund, es wirt zeit fur dich zu gehen
was ich noch zu sage hätte dauert eine jointorette
und ein glasse bier lassen stehen
Kapje op en fappen maar ?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:31 schreef Studeur het volgende:
[..]
vandaag in het vliegtuig gemastrubeert, ging wel snel met die nepzuurstof daar.
Aaah oke, maar de spelregels bij en van Monopoly bepaal jij tochquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja we gaan volgende week even een tank doen ja. Kan deze week niet al te veel gekke dingen doen, moet opnieuw naar de keuring volgende week
Omdat iemand die de wereld anders ziet, aan alles een andere betekenis kan geven en op die manier de reacties op acties anders kan percipiëren. Stel jij ziet een boom, en ik zeg dat is een grote brocolli, dan is dat zo. Dat dat in jouw hoofd een boom is, wil niet zeggen dat dat zo in mijn hoofd is. Alles wat gelabeled is in deze wereld is een gedachte en geen waarheid, daarom is realiteit beinvloedbaar. Dat wij hebben geleerd iets op maar een manier te zien, en dan is aangeleerd dat dat de manier is om dingen te zien, wil niet zeggen dat dat ook zo is. Maar laat maar, dat snap jij toch voor geen meter want je bent te bezig om mijn argumenten te deny-en, inhoud disregarded. Dat je ook maar iets ziet als goed of fout, laat zien dat je bent gehersenspoelt beyond saving. Veel succes met je leven, misschien moet je een keer die kraan onder je hoofd vandaan halen en je ogen open doen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:15 schreef LompeHork het volgende:
Unscrewed, waarom is perceptie volgens jou hetzelfde als realiteit?
Gewoon dronken worden danquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:33 schreef Studeur het volgende:
toch moeilijk om mezelf tegen te houden en het avontuur van de zoektocht naar wiet aan te gaan hier, maar ik wil niet in een turkse cel belanden
Een oase is ook een perceptie, maar dat is niet echt. Post gelezen overigens, je oordeel over mensen is wat kort door de bocht, mensenkennis komt met de jaren.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:33 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Omdat iemand die de wereld anders ziet, aan alles een andere betekenis kan geven en op die manier de reacties op acties anders kan percipiëren. Stel ik zie een boom, en jij zegt dat is een grote brocolli, dan is dat zo. Dat dat in jouw hoofd een boom is, wil niet zeggen dat dat zo in mijn hoofd is. Alles wat gelabeled is in deze wereld is een gedachte en geen waarheid, daarom is realiteit beinvloedbaar. Dat wij hebben geleerd iets op maar een manier te zien, en dan is aangeleerd dat dat de manier is om dingen te zien, wil niet zeggen dat dat ook zo is. Maar laat maar, dat snap jij toch voor geen meter want je bent te bezig om mijn argumenten te deny-en, inhoud disregarded. Dat je ook maar iets ziet als goed of fout, laat zien dat je bent gehersenspoelt beyond saving. Veel succes met je leven, misschien moet je een keer die kraan onder je hoofd vandaan halen en je ogen open doen.
Ja iedereen in de rij sliep, wel een vreemd gevoel om naast je moeder te doen maar fappen in een vloegtuig stond nog op de to-do listquote:
Whehehe, als ik mijn termen bepaal verklaren ze me per direct compleet gestoord en krijg ik een enkeltje Pieter Baan Centrum vriendquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:33 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Aaah oke, maar de spelregels bij en van Monopoly bepaal jij toch
Dus hoezo keuring
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:34 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ja iedereen in de rij sliep, wel een vreemd gevoel om naast je moeder te doen maar fappen in een vloegtuig stond nog op de to-do list
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Whehehe, als ik mijn termen bepaal verklaren ze me per direct compleet gestoord en krijg ik een enkeltje Pieter Baan Centrum vriend
Wat lul je nou slap, gast? Kan je geen serieuze tegenargumenten verzinnen en dan ga je maar in de persoonlijke aanval? En zeg niet dat het geen aanval was, het was namelijk geen (opbouwende) kritiek.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Een oase is ook een perceptie, maar dat is niet echt. Post gelezen overigens, je oordeel over mensen is wat kort door de bocht, mensenkennis komt met de jaren.
Het was geen aanval, die had jij namelijk al.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:36 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wat lul je nou slap, gast? Kan je geen serieuze tegenargumenten verzinnen en dan ga je maar in de persoonlijke aanval? En zeg niet dat het geen aanval was, het was namelijk geen (opbouwende) kritiek.
Ja, inderdaad, feiten aandragen ben ik echt bang voor. Ik bibber nu al.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:37 schreef Unscrewed het volgende:
Een ding is zeker: jij zal mij nooit gelijk geven, omdat je precies hetgene doet waar je zo bang voor bent.
Nee, dit was zijn "mindgang" over zaken terwijl hij stoned was.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:38 schreef Monopoly het volgende:
Heren, vecht dit over de PM uit ipv de toffe stonervibe verpesten
eens met deze wijze woordenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:38 schreef Monopoly het volgende:
Heren, vecht dit over de PM uit ipv de toffe stonervibe verpesten
Het was geen serieus tegenargument (mening).quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het was geen aanval, die had jij namelijk al.
Een oase was mijn tegenargument. Opgelost.
Och broeder Horkquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, dit was zijn "mindgang" over zaken terwijl hij stoned was.
Is niet wat ik bedoelde.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, feiten aandragen ben ik echt bang voor. Ik bibber nu al.
Totaal niet, dit is mijn mindgang over dingen terwijl ik leef. Gebaseerd op diepe gedachtes, daar heb ik geen werkzame stof voor nodig, jij wel soms? Junk.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, dit was zijn "mindgang" over zaken terwijl hij stoned was.
Ik ben allang gestopt met blowen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Och broeder Hork
Wij kennen elkaar al zo lang, gestreden door dik en dun, goed en kwaad, mager en vet, aids en HIV, lepra en melaatsheid, snollen en teven, hoeren en sletten, natte kranten en sneeuwstormen, pratende worsten en brandende katten....
Maar je moet onderhands toch wel weten om niet met een stoner in discussie te gaan ?![]()
Jawel, dat is een tegenargument op je stelling: "Perceptie is realiteit", dat klopt dus gewoon niet. Want perceptie is dat niet, want een Oase kan ik waarnemen dus is het een perceptiequote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:40 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Het was geen serieus tegenargument (mening).
"Een oase is ook een perceptie" is geen tegenargument op: "Alles in deze wereld is een gedachte (perceptie), dus er is geen realiteit -> realiteit is perceptie"
Dat slaat gewoon werkelijk nergens op.
Tuurlijk wel man, altijd leuk. Van die verknipte shit enzo, ik hou er vanquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Och broeder Hork
Wij kennen elkaar al zo lang, gestreden door dik en dun, goed en kwaad, mager en vet, aids en HIV, lepra en melaatsheid, snollen en teven, hoeren en sletten, natte kranten en sneeuwstormen, pratende worsten en brandende katten....
Maar je moet onderhands toch wel weten om niet met een stoner in discussie te gaan ?![]()
Oh, matig dan. Nee sorry, ik gebruik dat soort middelen niet. Waarom noem je mij een junk?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:41 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Totaal niet, dit is mijn mindgang over dingen terwijl ik leef. Gebaseerd op diepe gedachtes, daar heb ik geen werkzame stof voor nodig, jij wel soms? Junk.
DUS IS HET JUIST WEL REALITEIT.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jawel, dat is een tegenargument op je stelling: "Perceptie is realiteit", dat klopt dus gewoon niet. Want perceptie is dat niet, want een Oase kan ik waarnemen dus is het een perceptie
Omdat ik merk dat je daar wel vroeger veeeel gebruik van hebt gemaakt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, matig dan. Nee sorry, ik gebruik dat soort middelen niet. Waarom noem je mij een junk?
Dat is geen realiteit, een oase is een perceptie, maar geen realiteit, dat is al jaren bewezen, wat probeer je?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:43 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
DUS IS HET JUIST WEL REALITEIT.
Je ziet het als een oase, het is dus een oase.
IEDEREEN'S realiteit is opgebouwd uit perceptie, DUS IS perceptie; realiteit.
Geef hier nog even antwoord op wil je?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, matig dan. Nee sorry, ik gebruik dat soort middelen niet. Waarom noem je mij een junk?
Dat is onzin.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:44 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Omdat ik merk dat je daar wel vroeger veeeel gebruik van hebt gemaakt.
Heb ik toch gedaan?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is geen realiteit, een oase is een perceptie, maar geen realiteit, dat is al jaren bewezen, wat probeer je?
[..]
Geef hier nog even antwoord op wil je?
Ohja joh?quote:
Ja, nogal, ik heb daar namelijk nooit excessief gebruik van gemaakt. Wie denk je wel dat je bent? Ik heb niet met je geknikkerd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |