buurt van de huisartsenpost is mn oog gevallenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:16 schreef sig000 het volgende:
[..]
Yep.Welke hoek ga je wonen? Ken die buurt op mijn duimpje daar.
Geen idee waar die precies zit? Het zand is best grote wijk.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
buurt van de huisartsenpost is mn oog gevallen
dat wel jah, is echt compleet andere kant van de wijkquote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:25 schreef sig000 het volgende:
Van de Reitse hoeve tot aan wandelbos is best eindje lopen.
das tussen de lage witsiebaan en de reuckertbaan toch?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:50 schreef Shaggy8675 het volgende:
Hoop niet dat je hier in de buurt een huis hebt gekocht( planetenbuurt ) daar raak je iig je huis zelf nog niet aan de straatstenen kwijt
Geluk gaat wel heel snel vandaagquote:Op maandag 1 juli 2013 19:08 schreef Crazy-M het volgende:
Bezichtiging is echt super goed bevallen, gelijk een bod gedaan.
Morgen komt mn adviseur al langs en met geluk binnen 6 weken de overdracht al
haha, ach het beviel zo goed.quote:
Das wel raar, niets tegen jouw, maar als die andere mensen het huis ook graag willen kan ie meer krijgen, of had ie meteen jouw bod geaccepteerd?quote:Op maandag 1 juli 2013 20:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha, ach het beviel zo goed.
Na mij was eigenlijk ook een bezichtiging, die mensen heeft hij niet meer binnen gelaten
Zodra je een bod doet mag een makelaar geen ander bod meer aannemen omdat je dan in onderhandeling bent.quote:Op woensdag 3 juli 2013 06:56 schreef Guard het volgende:
[..]
Das wel raar, niets tegen jouw, maar als die andere mensen het huis ook graag willen kan ie meer krijgen, of had ie meteen jouw bod geaccepteerd?
Lol het is alweer lang geleden dat ik mijn huis kocht, dat ik zulke dingen niet meer weetquote:Op woensdag 3 juli 2013 07:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zodra je een bod doet mag een makelaar geen ander bod meer aannemen omdat je dan in onderhandeling bent.
Pas als de onderhandeling is afgelopen mag een makelaar eventueel weer verder.
In mijn geval is het bod wel gelijk door de makelaar geaccepteerd, het was namelijk ook de vraagprijs
een kleine opfrissing kan geen kwaadquote:Op woensdag 3 juli 2013 07:49 schreef Guard het volgende:
[..]
Lol het is alweer lang geleden dat ik mijn huis kocht, dat ik zulke dingen niet meer weet
en fijn bij de notaris zitten en je afvragen waarom je hem/haar zo godsgruwelijk veel moet betalen terwijl hij/zij alleen de koopakte voorleest...quote:Op woensdag 3 juli 2013 07:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
een kleine opfrissing kan geen kwaad![]()
gisteren is mn contactpersoon langs geweest voor de financiele zooi, gaat vandaag allemaal de deur uit en dan is het afwachten op de goedkeuringen en dergelijke.
ja idd, gisteren gekeken, de goedkoopste was 837 euro, maar daar waren niet echt recensies over beschikbaar.quote:Op woensdag 3 juli 2013 07:54 schreef Guard het volgende:
[..]
en fijn bij de notaris zitten en je afvragen waarom je hem/haar zo godsgruwelijk veel moet betalen terwijl hij/zij alleen de koopakte voorleest...
Ik zou die kleine 300 euro gewoon in je zak houden joh.. Het is zoals guard zei, niet meer dan voorlezen, handtekening zetten en sleutels in ontvangst nemen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 07:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja idd, gisteren gekeken, de goedkoopste was 837 euro, maar daar waren niet echt recensies over beschikbaar.
Nu een notaris die iets meer dan 1100 kostDaar had mn adviseur meer mensen bij onder gebracht en nooit problemen mee gehad. En je werd er goed geholpen.
Ik bedoel, als dan toch zo veel kost, dan wil ik ook weten dat ik goed geholpen word
doesn't ring a bell here...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:50 schreef Darkestrah het volgende:
Is iemand hier lid van die digitale weggeefunit op Facebook? Man man man, wat een huilers daar.
Zoals de naam al aangeeft is het een plek waar mensen (in en rond Tilburg) hun spullen gratis weg kunnen geven. Meubels, speakers, dat soort dingen. Prima initiatief, ging best goed ook.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:53 schreef Guard het volgende:
[..]
doesn't ring a bell here...
en dat is maar goed ook gezien je "evaluatie"
viel mij ook al op inderdaad.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:56 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Zoals de naam al aangeeft is het een plek waar mensen (in en rond Tilburg) hun spullen gratis weg kunnen geven. Meubels, speakers, dat soort dingen. Prima initiatief, ging best goed ook.
Helaas is het de afgelopen paar weken meer een plek geworden waar mensen vragen om spullen of dingen willen verkopen. Nu is iedereen over elkaar heen aan het vallen omdat niet iedereen dezelfde definitie van 'weggeven' blijkt te hebben.
oh ja ook nog een blu ray speler erbij, en een bietje snel, nondeju...quote:
Lol...inderdaadquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:50 schreef Darkestrah het volgende:
Is iemand hier lid van die digitale weggeefunit op Facebook? Man man man, wat een huilers daar.
Gewoon goede fiets kopen, kun je door elke straatquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:07 schreef SwiffMeister het volgende:
Joepie! Ze zijn bijna klaar met de straat hier! Kan ik voor het eerst dit jaar weer eens fatsoenlijk door de straat fietsen!
Ook nog een bank, bed, matras, bureaustoel, pc met i7-processor en een PlayStation 3 alsjeblieft.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |