Toch zijn er zat mensen die de One preferen, vnl. om de games.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:38 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee hoor. Als je volhoud aan 1 product zonder goede argumenten te hebben ben je een fanboy. kan me niet voorstellen dat als je met 8 mensen speelt dat ze alle 8 xbox beter vinden.
Die noem ik niksquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Toch zijn er zat mensen die de One preferen, vnl. om de games.
En nu?
En hoe noem je mensen die beiden leuk vinden? Of geen van beide?
Ja, ik hoef al die extra meuk niet. Ik wil alleen dat ik mijn potjes FIFA online kan blijven spelen. Daarom baal ik een beetje, dat ik móet gaan betalen voor een service die ik helemaal niet wil, alleen omdat ik maar een heel klein gedeelte ga gebruiken.quote:Op donderdag 13 juni 2013 03:18 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
http://www.psx-sense.nl/1(...)-kan-worden-gemaakt/
Je wil die service wel. Je wil online gamen. En daar moet je nu voor betalen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:59 schreef Assassin92 het volgende:
[..]
Ja, ik hoef al die extra meuk niet. Ik wil alleen dat ik mijn potjes FIFA online kan blijven spelen. Daarom baal ik een beetje, dat ik móet gaan betalen voor een service die ik helemaal niet wil, alleen omdat ik maar een heel klein gedeelte ga gebruiken.
Ja, en dat vind ik dus kut. Omdat het blijkbaar wel kán, een gratis service, maar Sony daar bewust niet voor kiest omdat ze een bredere online service wil. Ik wil alleen een servertje voor een game.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je wil die service wel. Je wil online gamen. En daar moet je nu voor betalen.
Je krijgt helemaal geen server. Online bij PSN werkt op host basis.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:04 schreef Assassin92 het volgende:
[..]
Ja, en dat vind ik dus kut. Omdat het blijkbaar wel kán, een gratis service, maar Sony daar bewust niet voor kiest omdat ze een bredere online service wil. Ik wil alleen een servertje voor een game.
Wat snap je er nu niet aan? Ja, Sony kiest er voor om een betaalde service te maken voor de PS4, waarbij je veel kan, gratis stuff krijgt en weet ik het allemaal. Maar dat hoeft niet, de gratis service van PS3 vind ik perfect, ik gebruik daar zelf 90% geen eens van. Natuurlijk draait het niet om mij, maar om wat "de community" wil. Maar ik vind het persoonlijk wel erg jammer, aangezien ik dus nu voor de PS4 móet betalen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je krijgt helemaal geen server. Online bij PSN werkt op host basis.
En ja nogal logisch dat het een bewuste keuze is. Net zoals de afgelopen jaren een bewuste keuze was om het gratis te doen.
misschien overwegen om wat meer ervan te gaan gebruiken dan als het zo zwaar valt voor jequote:Op donderdag 13 juni 2013 13:10 schreef Assassin92 het volgende:
[..]
Wat snap je er nu niet aan? Ja, Sony kiest er voor om een betaalde service te maken voor de PS4, waarbij je veel kan, gratis stuff krijgt en weet ik het allemaal. Maar dat hoeft niet, de gratis service van PS3 vind ik perfect, ik gebruik daar zelf 90% geen eens van. Natuurlijk draait het niet om mij, maar om wat "de community" wil. Maar ik vind het persoonlijk wel erg jammer, aangezien ik dus nu voor de PS4 móet betalen.
Hoe moeilijk kan het zijn?
Heel makkelijk. Een topic openen in KLB of betalenquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:10 schreef Assassin92 het volgende:
e er nu niet aan? Ja, Sony kiest er voor om een betaalde service te maken voor de PS4, waarbij je veel kan, gratis stuff krijgt en weet ik het allemaal. Maar dat hoeft niet, de gratis service van PS3 vind ik perfect, ik gebruik daar zelf 90% geen eens van. Natuurlijk draait het niet om mij, maar om wat "de community" wil. Maar ik vind het persoonlijk wel erg jammer, aangezien ik dus nu voor de PS4 móet betalen.
¤60 per jaar is veel??quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:10 schreef Assassin92 het volgende:
[..]
Wat snap je er nu niet aan? Ja, Sony kiest er voor om een betaalde service te maken voor de PS4, waarbij je veel kan, gratis stuff krijgt en weet ik het allemaal. Maar dat hoeft niet, de gratis service van PS3 vind ik perfect, ik gebruik daar zelf 90% geen eens van. Natuurlijk draait het niet om mij, maar om wat "de community" wil. Maar ik vind het persoonlijk wel erg jammer, aangezien ik dus nu voor de PS4 móet betalen.
Hoe moeilijk kan het zijn?
Dat juist mijn hele punt. Ik weet wat de service is, ik hoef het alleen allemaal niet zo nodig.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
misschien overwegen om wat meer ervan te gaan gebruiken dan als het zo zwaar valt voor je
Nouja, het wordt sowieso betalen. Want die PS4 komt er wel.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heel makkelijk. Een topic openen in KLB of betalen
Dat zeg ik niet? Zestig euro per jaar is wel meer dan dat ik tot nu toe ooit heb betaald, en voor mij zal het gebruik van de service niet veranderen. Daarom baal ik een beetje. Maar het gaat er niet om dat die zestig euro boven mijn budget gaat.quote:
2 biertjes per maand minder, waar maak je je druk om gozerquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:23 schreef Assassin92 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet? Zestig euro per jaar is wel meer dan dat ik tot nu toe ooit heb betaald, en voor mij zal het gebruik van de service niet veranderen. Daarom baal ik een beetje. Maar het gaat er niet om dat die zestig euro boven mijn budget gaat.
Dan hou je toch lekker een ps3. Die online service blijft gratis en FIFA zelf is al jaren hetzelfde spelletje. Beetje zonde om 400 euro uit te geven aan een nieuwe console om vervolgens het eeuwige zelfde spelletje te spelen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je hooguit 10 uurtjes per jaar online speelt lijkt me dat relatief duur ja
Lijkt mij ook. Maar goed... dat moet ieder voor zich weten.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:28 schreef -Techno- het volgende:
Die online service blijft gratis en FIFA zelf is al jaren hetzelfde spelletje. Beetje zonde om 400 euro uit te geven aan een nieuwe console om vervolgens het eeuwige zelfde spelletje
quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:14 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
¤60 ¤50per jaar is veel??
Ik heb zelfs nog 300 euro aan bol.com bonnen liggen. Dus als ik die daar aan uit geef dan heb ik hem voor 100 euroquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:31 schreef -Techno- het volgende:
400 euro voor de ps4 vind ik zeer zeker een schappelijke prijs. Zal hem dan ook met de release meteen halen. Boeit me niks dat de aanbiedingen later komen.
Helemaal lekker!quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog 300 euro aan bol.com bonnen liggen. Dus als ik die daar aan uit geef dan heb ik hem voor 100 euro
zoveelquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog 300 euro aan bol.com bonnen liggen. Dus als ik die daar aan uit geef dan heb ik hem voor 100 euro
Al die jaren opgespaard van cadeau's ofzoquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zit nu op 250. Daar komen er waarschijnlijk nog wel 5 bij in de tussentijd ja.
Online onderzoeken en 1 grote als afscheidscadeau van een opdracht.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
Al die jaren opgespaard van cadeau's ofzo
En het is 1 jaar geldig!!quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:37 schreef over_hedge het volgende:
http://nl.playstation.com/playstationplus/
50 Euro dus. Je zou ook nu alvast kunnen kopen, neem je gewoon mee naar de ps4. Zo kan je de kosten een beetje uitsmeren inplaats van in 1x een ps4 + game + psn te moeten kopen.
Ja, daarom.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:41 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
En het is 1 jaar geldig!!
Kan ook!quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:54 schreef n8n het volgende:
Kan ook 3 maanden voor 15e? Ik Heb toch maar 2 maanden per jaar tijd
Ziet er tof uit. Doet me in de verre verte een beetje denken aan Noby Noby Boy.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:37 schreef Godtje het volgende:
http://www.gamer.nl/video(...)p-de-ps4-met-hohokum
Wie wat bewaart heeft wat.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ook, net als Forzaquote:
Ik weet nog dat ik mijn PS3 voor groot deel met VVV bonnen heb betaaldquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ook wel ja!quote:
Ik weet nog niet of ik de PS4 ga halen (als ik een nieuwe console haal is het iig die), maar tot ik besloten heb ga ik geen nieuwe games halen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:58 schreef Maastoren het volgende:
Ik zit een beetje met een dilemma en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Het staat vast dat ik de PS4 ga halen. De vraag is alleen: wanneer? Ik speel eigenlijk alleen FIFA, GTA (![]()
) en Assassins Creed (al ben ik niet zo kapot van Black Flag dus moet ik nog maar zien of ik die ga halen). GTA en FIFA komen in september uit.De PS4 'pas' zo rond december verwacht ik. Nu is de vraag: koop ik FIFA 14 en GTA V voor de ps3 of wacht ik totdat ze uitkomen voor de PS4. Het staat natuurlijk ook niet vast dat beide games al gelijk uitkomen bij de release van de PS4.Wat doen jullie?
GTA V zal niet voor de PS4 uitkomen dus daarvoor hoef je geen PS4 te kopenquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:58 schreef Maastoren het volgende:
Ik zit een beetje met een dilemma en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Het staat vast dat ik de PS4 ga halen. De vraag is alleen: wanneer? Ik speel eigenlijk alleen FIFA, GTA (![]()
) en Assassins Creed (al ben ik niet zo kapot van Black Flag dus moet ik nog maar zien of ik die ga halen). GTA en FIFA komen in september uit.De PS4 'pas' zo rond december verwacht ik. Nu is de vraag: koop ik FIFA 14 en GTA V voor de ps3 of wacht ik totdat ze uitkomen voor de PS4. Het staat natuurlijk ook niet vast dat beide games al gelijk uitkomen bij de release van de PS4.Wat doen jullie?
Nee nietquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:02 schreef Geneziz het volgende:
[..]
GTA V zal niet voor de PS4 uitkomen dus daarvoor hoef je geen PS4 te kopen
Ik voel mij niet aangesprokenquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:02 schreef speknek het volgende:
Kun je niet beter een Wii U kopen als je toch geen smaak hebt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:04 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Nee niet?
Het feit dat ie is uitgesteld zal er wel wat mee te maken hebben dacht ik zo. Ik ben geen echte kenner op het gebied van games etc.
Maar als GTA niet komt voor de PS4 is de keuze snel gemaakt idd. Dan wacht ik nog wel een jaartje met de aanschaf van een PS4.
[..]
Ik voel mij niet aangesproken
Als Sony dan een bundel met GTA V geeft koopt toch niemand een One?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij is alleen nog niet bevestigd. ook geen ontkenning.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:02 schreef Geneziz het volgende:
[..]
GTA V zal niet voor de PS4 uitkomen dus daarvoor hoef je geen PS4 te kopen
Ik ga GTA5 gewoon nog PS3 halen. Als ik hem echt nog een keer wil dan koop ik hem op de ps4 wel weer. En ik hoop dat je hem gratis mag downloaden als je hem al hebt.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:58 schreef Maastoren het volgende:
Bron?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:28 schreef emokid het volgende:
Zucht.. GTA V gaat niet naar de PS4 komen. Zijn compleet andere toestellen van binnen. Het spel zal opnieuw geprogrammeerd moeten worden.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:28 schreef emokid het volgende:
Zucht.. GTA V gaat niet naar de PS4 komen. Zijn compleet andere toestellen van binnen. Het spel zal opnieuw geprogrammeerd moeten worden.
En waarom zou je hem in dat geval gratis moeten krijgen? Daar wordt gewoon weer mankracht voor in gezet. Die moeten ook betaald worden. Simpel economische logica dit.
lekker , nog een jaar wachtenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bron?
Vandaar tegelijk met PC versie want die architectuur lijkt op die van xboxnone en ps4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |