Lijkt mij ook. Maar goed... dat moet ieder voor zich weten.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:28 schreef -Techno- het volgende:
Die online service blijft gratis en FIFA zelf is al jaren hetzelfde spelletje. Beetje zonde om 400 euro uit te geven aan een nieuwe console om vervolgens het eeuwige zelfde spelletje
quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:14 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
¤60 ¤50per jaar is veel??
Ik heb zelfs nog 300 euro aan bol.com bonnen liggen. Dus als ik die daar aan uit geef dan heb ik hem voor 100 euroquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:31 schreef -Techno- het volgende:
400 euro voor de ps4 vind ik zeer zeker een schappelijke prijs. Zal hem dan ook met de release meteen halen. Boeit me niks dat de aanbiedingen later komen.
Helemaal lekker!quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog 300 euro aan bol.com bonnen liggen. Dus als ik die daar aan uit geef dan heb ik hem voor 100 euro
zoveelquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog 300 euro aan bol.com bonnen liggen. Dus als ik die daar aan uit geef dan heb ik hem voor 100 euro
Al die jaren opgespaard van cadeau's ofzoquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zit nu op 250. Daar komen er waarschijnlijk nog wel 5 bij in de tussentijd ja.
Online onderzoeken en 1 grote als afscheidscadeau van een opdracht.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
Al die jaren opgespaard van cadeau's ofzo
En het is 1 jaar geldig!!quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:37 schreef over_hedge het volgende:
http://nl.playstation.com/playstationplus/
50 Euro dus. Je zou ook nu alvast kunnen kopen, neem je gewoon mee naar de ps4. Zo kan je de kosten een beetje uitsmeren inplaats van in 1x een ps4 + game + psn te moeten kopen.
Ja, daarom.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:41 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
En het is 1 jaar geldig!!
Kan ook!quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:54 schreef n8n het volgende:
Kan ook 3 maanden voor 15e? Ik Heb toch maar 2 maanden per jaar tijd
Ziet er tof uit. Doet me in de verre verte een beetje denken aan Noby Noby Boy.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:37 schreef Godtje het volgende:
http://www.gamer.nl/video(...)p-de-ps4-met-hohokum
Wie wat bewaart heeft wat.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ook, net als Forzaquote:
Ik weet nog dat ik mijn PS3 voor groot deel met VVV bonnen heb betaaldquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ook wel ja!quote:
Ik weet nog niet of ik de PS4 ga halen (als ik een nieuwe console haal is het iig die), maar tot ik besloten heb ga ik geen nieuwe games halen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:58 schreef Maastoren het volgende:
Ik zit een beetje met een dilemma en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Het staat vast dat ik de PS4 ga halen. De vraag is alleen: wanneer? Ik speel eigenlijk alleen FIFA, GTA (![]()
) en Assassins Creed (al ben ik niet zo kapot van Black Flag dus moet ik nog maar zien of ik die ga halen). GTA en FIFA komen in september uit.De PS4 'pas' zo rond december verwacht ik. Nu is de vraag: koop ik FIFA 14 en GTA V voor de ps3 of wacht ik totdat ze uitkomen voor de PS4. Het staat natuurlijk ook niet vast dat beide games al gelijk uitkomen bij de release van de PS4.Wat doen jullie?
GTA V zal niet voor de PS4 uitkomen dus daarvoor hoef je geen PS4 te kopenquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:58 schreef Maastoren het volgende:
Ik zit een beetje met een dilemma en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Het staat vast dat ik de PS4 ga halen. De vraag is alleen: wanneer? Ik speel eigenlijk alleen FIFA, GTA (![]()
) en Assassins Creed (al ben ik niet zo kapot van Black Flag dus moet ik nog maar zien of ik die ga halen). GTA en FIFA komen in september uit.De PS4 'pas' zo rond december verwacht ik. Nu is de vraag: koop ik FIFA 14 en GTA V voor de ps3 of wacht ik totdat ze uitkomen voor de PS4. Het staat natuurlijk ook niet vast dat beide games al gelijk uitkomen bij de release van de PS4.Wat doen jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |