Hopen dat het niet zo gaat als met de Bosbaan
Tering die tent is nu echt bijna naar de klote
Rommeligeen trage bediening. Op de vraag tot hoe laat het open was kreeg ik als antwoord normaal tot 22:00 uur maar de laatste tijd is het stil dus dan gaan we om 21:00 uur dicht.
Om 20:00 stonden in het halve restaurant de stoelen al op de tafels terwijl er nog 12 gasten waren.
De kaart is zeer summier en ook echt veel te duur voor het geboden.
Lokatie is prachtig maar de rest ver onder de maat! Jammer!
Eten & drinken 5
Sfeer 6
Service 3
Prijs / kwaliteit 1 3,3 Vind dit leuk Reageer
gin op 25 juli 2017
2 Weken geleden zeer slecht gegeten bij de bosbaan de kok heeft kenlijk niks op gestoken van de tips van Herman. Soep van de dag kippensoep was veel te zout en met kipfilet plakjes wat je normaal op je brood eet al helemaal teleurstellend.
Ik heb de soep terug gestuurd naar de keuken. Na proeven vond ook de kok het te zout waarna ik een gratis biertje mocht uitkiezen.
Eten & drinken 2
Sfeer 4
Service 7
Prijs / kwaliteit 2 2,7 Vind dit leuk Reageer
margot op 16 april 2017
Lekker naar de Bio Markt geweest en daarna "gezellig" naar de BosBaan. grandcafe is absolute niet wat het is. Wat een zootje! Sportkantine past beter. Slechte bediening, lange wachttijd, geen sfeer, en heel vies.
Vind dit leuk Reageer
Sal op 14 februari 2017
Vandaag wilde we graag een terrasje pakken met prachtige weer! Bosbaan terrasje - vragen we of er aub een stoeltje bij mag voor onze derde persoon - zegt de serveerder: is geen terrasweer, meneer je mag daar gaan zitten! Wijst 'ie naar een tafel met 4 stoelen die allemaal vastgezet waren met een slot en loopt mompelend weg... Nu snap ik waarom iedereen ons waarschuwde niet hier heen te komen. Thanks jongeman!
Eten & drinken -
Sfeer -
Service 1
Prijs / kwaliteit - 1 Vind dit leuk Reageer
Andrea op 22 januari 2017
Zeer teleurstellend. Ik had voor zondagmiddag gereserveerd. Zoekend tussen de mensenmassa naar personeel werd ik door een serveerster doorverwezen naar de wc. Sorry, maar ik heb gereserveerd. Na 10 zoeken naar een tafel kon ik plaatsnemen. Na nog eens 15 min kwam er iemand met de mededeling dat ze geen bestelling meer aannamen er lagen al 40 bestellingen te wachten. Meer konden ze niet aan. Ben dus maar vertrokken. Geen aanrader. In elk geval niet op zondagmiddag.
Eten & drinken -
Sfeer 1
Service 1
Prijs / kwaliteit - 1
Afgelopen zaterdag verbazingwekkend slecht gegeten hier. Was de eerste maar meteen ook de laatste keer. Jammer.
Eten & drinken 1
Sfeer 6
Service 6
Prijs / kwaliteit 1 2 Vind dit leuk Reageer
Monden op 30 oktober 2016
De bediening was rommelig. Eten was goed, koffie ook goed, maar naar het toilet was ronduit vies. Het stonk al in de gang en binnen zag er smerig uit, ook geen papieren handdoeken alleen een slecht werkende blower. Geen pretje om daar binnen te gaan.
Eten & drinken 6
Sfeer 6
Service 3
Prijs / kwaliteit 2 4,1 Vind dit leuk Reageer
Albert op 23 oktober 2016
Slecht. Chaotisch. Overvol terras. Bediening vriendelijk.
Eindelijk na lang wachten een plaatsje. Na lange tijd kwam iemand om de bestelling op te nemen. Duurde 20 minuten. De bestelde hete chocolade melk was lauw. Hierna nog een poging gedaan om te bestellen. Na half uur lukte deze actie. Wijn / bitterballen/ patat mayonaise. Na half uur koude patat,lauwe bitterballen ( vegetarisch ?) vlees was ver tezoeken. Mayonaise vergeten. De wijn werdt pas hierna een minuut of 15 gebracht.
Personeel bleef vriendelijk. Het weer was prachtig.
Hier moet heel veel verbeterd worden. De pochingen van Herman de Blijkeren zijn wat ons betreft ,helaas gestrand.
Een 4 is nog te hoog gegrepen.
Eten & drinken 3
Sfeer 3
Service 3
Prijs / kwaliteit 2 2,6 Vind dit leuk Reageer
Mireille op 12 oktober 2016
Een heerlijke zondag. Gewandeld in het bos en zin in een warme chocolade melk bij de Bosbaan. Helaas was het terras vol maar binnen vonden we nog een tafeltje. Toch wel benieuwd of het personeel geleerd heeft van Herman zijn tips. Maar nee helaas. Wat een chaos. Tafels vol met vuil serviesgoed. Klanten konden nergens zitten. We hebben een half uur moeten wachten voordat er iemand onze bestelling op kwam nemen. We hebben dit gezegd waarop de serveerster erg onbeschoft meldde dat het niet haar taak was om te kijken wie er wanneer binnenkwam en dat het niet anders was dan dan maar te wachten tot we geholpen werden. Dus wat wilt u bestellen!!!! Ondertussen werkte de mannen achter de bar door. Alleen bleven de dienbladen met ook warme dranken soms wel tien minuten staan. Er waren zelfs klanten die zelf maar hun drankjes gingen halen. Na ongeveer twintig minuten eindelijk onze chocolade melk. Betalen zijn we zelf maar gaan doen aan de bar want er was niemand aan wie we ons geld kwijt konden. Wat een chaos onder het bedienend personeel. Iedereen liep door elkaar heen. Er was totaal geen organisatie. Jammer want het restaurant ziet er goed uit en de locatie is super. En aan de beleefdheid van het personeel moet ook gewerkt worden.
Eten & drinken 6
Sfeer 4
Service 2
https://www.eet.nu/amstelveen/grandcafe-de-bosbaanIn de link nog meer ellende