abonnement Unibet Coolblue
pi_165933895
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 17:06 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ab.
Je zou het bijna niet kunnen voorstellen ingehouden gozer vs een ongemanierde brulaap.

En de joey is toch van dat down vrouwtje en die enge vent die mag optreden als woordvoerder van de familie?

De hele familie schilder zit schimmig in elkaar.
  donderdag 13 oktober 2016 @ 17:29:59 #277
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_165934263
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 17:11 schreef icloud het volgende:

[..]

Je zou het bijna niet kunnen voorstellen ingehouden gozer vs een ongemanierde brulaap.

En de joey is toch van dat down vrouwtje en die enge vent die mag optreden als woordvoerder van de familie?

De hele familie schilder zit schimmig in elkaar.
1 en al inteelt in dat palingdorp. >:)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 13 oktober 2016 @ 18:36:34 #278
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_165935431
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 17:29 schreef golfer het volgende:
1 en al inteelt in dat palingdorp. >:)
Volendam waar iedere stamboom een cirkel is :7 8-)
  woensdag 19 oktober 2016 @ 00:41:22 #279
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_166050064
En er is weer een nieuwe recensie :P
Een 3,5 _O- _O-

Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Onwijs maar dan ook echt onwijs slecht, . Zoveel reclame voor geweest op tv en dan durf je het te presteren dat je op een mooie vrijdag middag zoals het vandaag was, rond een uur of 14:00 nog bijna al je terras stoelen op slot hebt staan, geen kussentje.De loungesetszijn doorgezakt en ook niet voorzien van een kussen. Toch maar even na een wandelingetje gaan zitten, er waren nog maar vier tafeltjes bezet dus niet erg druk buiten. Na wat mensen van de bediening al vloekend langs te hebben zien lopen (omdat ze een servetje liet vallen) nog steeds geen drankje kunnen bestellen. In het kort VERSCHRIKKELIJK zonde dat zulke mensen zo n mooie plek zo kapot weten te maken. Nooit maar ook echt nooit meer die kant op

https://www.iens.nl/restaurant/grand-cafe-de-bosbaan/235947

Zo Ab en Evert goed bezig geweest :|W :|W :|W
Ik zeg door naar Jandino Alles kan kapot, dat hebben jullie wel bewezen :(
pi_166051841
Zo zonde van zo'n tent. Zo'n prachtige locatie met een fantastisch terras. Daar kun je een wereldtent van maken.
Misschien moet er een maar een Loetje komen. Zit het gewoon continue vol.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_166052970
Herman den Blijker en zijn vrouw Jacqueline zitten al geruime tijd in een zware strijd. De vrouw van de tv-kok blijkt namelijk al jaren ernstig ziek te zijn.

In Wendy zeggen Herman en Jacqueline dat laatstgenoemde al jaren chronisch moe is. Onderzoeken in het ziekenhuis wijzen al die tijd niets uit en Jacqueline wordt telkens naar huis gestuurd. "Keer op keer konden ze niets vinden, waardoor ze zeiden dat op het moment niets voor mij konden doen. Maar ik bleef er mee rondlopen", zei Jacqueline in het tijdschrift.

Via een goede vriendin kwam ze terecht bij een arts in Spanje. "Die arts kwam erachter dat ik al jaren vijf slopende virussen met mij meedraag, die verschillende functies van mijn lichaam al aanviel. Met behulp van medicatie konden de virussen teruggedrongen worden tot dertig procent. Gelukkig is het gevonden, want de volgende stap was kanker."

Ook de achtjarige Mats, de zoon van het stel, heeft te kampen gehad met eenzelfde virus als zijn moeder. "Hij kon niet naar elke sporttraining en uiteindelijk is hij ook onderzocht. Het bleek dat hij ook één virus bij zich had, waar hij door medicatie van genezen is", aldus zijn moeder Jacqueline.
pi_166055029
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 10:48 schreef icloud het volgende:
Herman den Blijker en zijn vrouw Jacqueline zitten al geruime tijd in een zware strijd. De vrouw van de tv-kok blijkt namelijk al jaren ernstig ziek te zijn.

In Wendy zeggen Herman en Jacqueline dat laatstgenoemde al jaren chronisch moe is. Onderzoeken in het ziekenhuis wijzen al die tijd niets uit en Jacqueline wordt telkens naar huis gestuurd. "Keer op keer konden ze niets vinden, waardoor ze zeiden dat op het moment niets voor mij konden doen. Maar ik bleef er mee rondlopen", zei Jacqueline in het tijdschrift.

Via een goede vriendin kwam ze terecht bij een arts in Spanje. "Die arts kwam erachter dat ik al jaren vijf slopende virussen met mij meedraag, die verschillende functies van mijn lichaam al aanviel. Met behulp van medicatie konden de virussen teruggedrongen worden tot dertig procent. Gelukkig is het gevonden, want de volgende stap was kanker."

Ook de achtjarige Mats, de zoon van het stel, heeft te kampen gehad met eenzelfde virus als zijn moeder. "Hij kon niet naar elke sporttraining en uiteindelijk is hij ook onderzocht. Het bleek dat hij ook één virus bij zich had, waar hij door medicatie van genezen is", aldus zijn moeder Jacqueline.
Je zou toch zeggen dat NL artsen virussen ook kunnen detecteren?
pi_166128211
In NL werken ze helaas maar je hoort het van iedereen in de media (Zorg.nu) dat ze te veel volgens het boekje of lijstje werken staat er niets tussen dan weten ze het niet. Maar ook hebben ze een te hoge werkdruk waardoor ze niet alles kunnen doen. En dan nog, Geld niet veel wordt vergoed door de zorgverzekeraars zij bepalen ook veel dingen helaas.

Gelukkig voor Herman en zijn gezin dat ze in andere landen wel doorgaan met onderzoeken tot de oorzaak gevonden is.
  zondag 30 oktober 2016 @ 00:00:59 #284
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_166293267
We hebben weer een nieuw dieptepunt bereikt :D _O-

Roshni M.
3 /10
Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Slechte service, niet eens in staat om een warm bakje koffie en chocomelk te produceren. Personeel loopt rond als een kip zonder kop. Na een half uur nog geen lunchbestelling opgenomen.

https://www.iens.nl/restaurant/grand-cafe-de-bosbaan/235947

Een hele dikke 3 _O- _O-

Op naar de nul
:P
pi_166319688
Wat dacht je van deze?

Florian L.
PROEVER (1 recensie)
3,5 /10
Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Wat een regelrechte schande! Ga je schamen Bosbaan! Zojuist een uitvaart bij jullie gehad. De weduwe moest komen vragen waar de hapjes bleven en dat de koffiekopjes op waren (bij een uitvaart?!?!). Aan de bar was 10 minuten wachttijd meer dan gebruikelijk, aangezien er maar 1, zeer incapabele, meneer aan het werk was. Op de vraag waarom het allemaal zolang duurde kreeg ik te horen dat wij eerder waren gekomen dan aangegeven. Toen ik vertelde dat een uitvaart nou eenmaal lastig te plannen was, was het antwoord; oo is dit een uitvaart?

Werkelijk waar schandalig, en met plaatsvervangende schaamte naar de weduwe was ik hier zojuist...

https://www.iens.nl/restaurant/grand-cafe-de-bosbaan/235947
pi_174290459
BERKEL-ENSCHOT - Herman den Blijker en Meneer Reimers gaan in het nieuwe RTL-programma Herrie in De Druiventros de familie Mutsaers helpen. De familie runt al 40 jaar hotel 'De Druiventros' in Berkel-Enschot, maar de toekomst van het bedrijf staat op het spel.

Op een steenworp afstand wordt namelijk een veel groter en luxer hotel uit de grond gestampt. Blijker en Reimers hielpen al eerder restaurants en hotels uit het slop in tv-programma's.

Vanaf 25 oktober rtl4
speak only if it improves the silence.
  zondag 8 oktober 2017 @ 22:59:57 #287
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_174291913
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 22:37 schreef TjjWester het volgende:
BERKEL-ENSCHOT - Herman den Blijker en Meneer Reimers gaan in het nieuwe RTL-programma Herrie in De Druiventros de familie Mutsaers helpen. De familie runt al 40 jaar hotel 'De Druiventros' in Berkel-Enschot, maar de toekomst van het bedrijf staat op het spel.

Op een steenworp afstand wordt namelijk een veel groter en luxer hotel uit de grond gestampt. Blijker en Reimers hielpen al eerder restaurants en hotels uit het slop in tv-programma's.

Vanaf 25 oktober rtl4
Leuk, thanks.
  Moderator / Redactie Sport zondag 8 oktober 2017 @ 23:47:52 #289
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_174292015
Hopelijk zonder die Volendammers nu :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 00:47:31 #290
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_174317297
Hopen dat het niet zo gaat als met de Bosbaan
Tering die tent is nu echt bijna naar de klote :D

Rommeligeen trage bediening. Op de vraag tot hoe laat het open was kreeg ik als antwoord normaal tot 22:00 uur maar de laatste tijd is het stil dus dan gaan we om 21:00 uur dicht.

Om 20:00 stonden in het halve restaurant de stoelen al op de tafels terwijl er nog 12 gasten waren.

De kaart is zeer summier en ook echt veel te duur voor het geboden.

Lokatie is prachtig maar de rest ver onder de maat! Jammer!
Eten & drinken 5
Sfeer 6
Service 3
Prijs / kwaliteit 1 3,3 Vind dit leuk Reageer

gin op 25 juli 2017
2 Weken geleden zeer slecht gegeten bij de bosbaan de kok heeft kenlijk niks op gestoken van de tips van Herman. Soep van de dag kippensoep was veel te zout en met kipfilet plakjes wat je normaal op je brood eet al helemaal teleurstellend.
Ik heb de soep terug gestuurd naar de keuken. Na proeven vond ook de kok het te zout waarna ik een gratis biertje mocht uitkiezen.
Eten & drinken 2
Sfeer 4
Service 7
Prijs / kwaliteit 2 2,7 Vind dit leuk Reageer

margot op 16 april 2017
Lekker naar de Bio Markt geweest en daarna "gezellig" naar de BosBaan. grandcafe is absolute niet wat het is. Wat een zootje! Sportkantine past beter. Slechte bediening, lange wachttijd, geen sfeer, en heel vies.
Vind dit leuk Reageer

Sal op 14 februari 2017
Vandaag wilde we graag een terrasje pakken met prachtige weer! Bosbaan terrasje - vragen we of er aub een stoeltje bij mag voor onze derde persoon - zegt de serveerder: is geen terrasweer, meneer je mag daar gaan zitten! Wijst 'ie naar een tafel met 4 stoelen die allemaal vastgezet waren met een slot en loopt mompelend weg... Nu snap ik waarom iedereen ons waarschuwde niet hier heen te komen. Thanks jongeman!
Eten & drinken -
Sfeer -
Service 1
Prijs / kwaliteit - 1 Vind dit leuk Reageer

Andrea op 22 januari 2017
Zeer teleurstellend. Ik had voor zondagmiddag gereserveerd. Zoekend tussen de mensenmassa naar personeel werd ik door een serveerster doorverwezen naar de wc. Sorry, maar ik heb gereserveerd. Na 10 zoeken naar een tafel kon ik plaatsnemen. Na nog eens 15 min kwam er iemand met de mededeling dat ze geen bestelling meer aannamen er lagen al 40 bestellingen te wachten. Meer konden ze niet aan. Ben dus maar vertrokken. Geen aanrader. In elk geval niet op zondagmiddag.
Eten & drinken -
Sfeer 1
Service 1
Prijs / kwaliteit - 1

Afgelopen zaterdag verbazingwekkend slecht gegeten hier. Was de eerste maar meteen ook de laatste keer. Jammer.
Eten & drinken 1
Sfeer 6
Service 6
Prijs / kwaliteit 1 2 Vind dit leuk Reageer

Monden op 30 oktober 2016
De bediening was rommelig. Eten was goed, koffie ook goed, maar naar het toilet was ronduit vies. Het stonk al in de gang en binnen zag er smerig uit, ook geen papieren handdoeken alleen een slecht werkende blower. Geen pretje om daar binnen te gaan.
Eten & drinken 6
Sfeer 6
Service 3
Prijs / kwaliteit 2 4,1 Vind dit leuk Reageer

Albert op 23 oktober 2016
Slecht. Chaotisch. Overvol terras. Bediening vriendelijk.
Eindelijk na lang wachten een plaatsje. Na lange tijd kwam iemand om de bestelling op te nemen. Duurde 20 minuten. De bestelde hete chocolade melk was lauw. Hierna nog een poging gedaan om te bestellen. Na half uur lukte deze actie. Wijn / bitterballen/ patat mayonaise. Na half uur koude patat,lauwe bitterballen ( vegetarisch ?) vlees was ver tezoeken. Mayonaise vergeten. De wijn werdt pas hierna een minuut of 15 gebracht.
Personeel bleef vriendelijk. Het weer was prachtig.
Hier moet heel veel verbeterd worden. De pochingen van Herman de Blijkeren zijn wat ons betreft ,helaas gestrand.
Een 4 is nog te hoog gegrepen.
Eten & drinken 3
Sfeer 3
Service 3
Prijs / kwaliteit 2 2,6 Vind dit leuk Reageer

Mireille op 12 oktober 2016
Een heerlijke zondag. Gewandeld in het bos en zin in een warme chocolade melk bij de Bosbaan. Helaas was het terras vol maar binnen vonden we nog een tafeltje. Toch wel benieuwd of het personeel geleerd heeft van Herman zijn tips. Maar nee helaas. Wat een chaos. Tafels vol met vuil serviesgoed. Klanten konden nergens zitten. We hebben een half uur moeten wachten voordat er iemand onze bestelling op kwam nemen. We hebben dit gezegd waarop de serveerster erg onbeschoft meldde dat het niet haar taak was om te kijken wie er wanneer binnenkwam en dat het niet anders was dan dan maar te wachten tot we geholpen werden. Dus wat wilt u bestellen!!!! Ondertussen werkte de mannen achter de bar door. Alleen bleven de dienbladen met ook warme dranken soms wel tien minuten staan. Er waren zelfs klanten die zelf maar hun drankjes gingen halen. Na ongeveer twintig minuten eindelijk onze chocolade melk. Betalen zijn we zelf maar gaan doen aan de bar want er was niemand aan wie we ons geld kwijt konden. Wat een chaos onder het bedienend personeel. Iedereen liep door elkaar heen. Er was totaal geen organisatie. Jammer want het restaurant ziet er goed uit en de locatie is super. En aan de beleefdheid van het personeel moet ook gewerkt worden.
Eten & drinken 6
Sfeer 4
Service 2

https://www.eet.nu/amstelveen/grandcafe-de-bosbaan

In de link nog meer ellende :o _O- _O-
pi_174321118
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 00:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hopen dat het niet zo gaat als met de Bosbaan
Tering die tent is nu echt bijna naar de klote :D

Rommeligeen trage bediening. Op de vraag tot hoe laat het open was kreeg ik als antwoord normaal tot 22:00 uur maar de laatste tijd is het stil dus dan gaan we om 21:00 uur dicht.

Om 20:00 stonden in het halve restaurant de stoelen al op de tafels terwijl er nog 12 gasten waren.

De kaart is zeer summier en ook echt veel te duur voor het geboden.

Lokatie is prachtig maar de rest ver onder de maat! Jammer!
Eten & drinken 5
Sfeer 6
Service 3
Prijs / kwaliteit 1 3,3 Vind dit leuk Reageer

gin op 25 juli 2017
2 Weken geleden zeer slecht gegeten bij de bosbaan de kok heeft kenlijk niks op gestoken van de tips van Herman. Soep van de dag kippensoep was veel te zout en met kipfilet plakjes wat je normaal op je brood eet al helemaal teleurstellend.
Ik heb de soep terug gestuurd naar de keuken. Na proeven vond ook de kok het te zout waarna ik een gratis biertje mocht uitkiezen.
Eten & drinken 2
Sfeer 4
Service 7
Prijs / kwaliteit 2 2,7 Vind dit leuk Reageer

margot op 16 april 2017
Lekker naar de Bio Markt geweest en daarna "gezellig" naar de BosBaan. grandcafe is absolute niet wat het is. Wat een zootje! Sportkantine past beter. Slechte bediening, lange wachttijd, geen sfeer, en heel vies.
Vind dit leuk Reageer

Sal op 14 februari 2017
Vandaag wilde we graag een terrasje pakken met prachtige weer! Bosbaan terrasje - vragen we of er aub een stoeltje bij mag voor onze derde persoon - zegt de serveerder: is geen terrasweer, meneer je mag daar gaan zitten! Wijst 'ie naar een tafel met 4 stoelen die allemaal vastgezet waren met een slot en loopt mompelend weg... Nu snap ik waarom iedereen ons waarschuwde niet hier heen te komen. Thanks jongeman!
Eten & drinken -
Sfeer -
Service 1
Prijs / kwaliteit - 1 Vind dit leuk Reageer

Andrea op 22 januari 2017
Zeer teleurstellend. Ik had voor zondagmiddag gereserveerd. Zoekend tussen de mensenmassa naar personeel werd ik door een serveerster doorverwezen naar de wc. Sorry, maar ik heb gereserveerd. Na 10 zoeken naar een tafel kon ik plaatsnemen. Na nog eens 15 min kwam er iemand met de mededeling dat ze geen bestelling meer aannamen er lagen al 40 bestellingen te wachten. Meer konden ze niet aan. Ben dus maar vertrokken. Geen aanrader. In elk geval niet op zondagmiddag.
Eten & drinken -
Sfeer 1
Service 1
Prijs / kwaliteit - 1

Afgelopen zaterdag verbazingwekkend slecht gegeten hier. Was de eerste maar meteen ook de laatste keer. Jammer.
Eten & drinken 1
Sfeer 6
Service 6
Prijs / kwaliteit 1 2 Vind dit leuk Reageer

Monden op 30 oktober 2016
De bediening was rommelig. Eten was goed, koffie ook goed, maar naar het toilet was ronduit vies. Het stonk al in de gang en binnen zag er smerig uit, ook geen papieren handdoeken alleen een slecht werkende blower. Geen pretje om daar binnen te gaan.
Eten & drinken 6
Sfeer 6
Service 3
Prijs / kwaliteit 2 4,1 Vind dit leuk Reageer

Albert op 23 oktober 2016
Slecht. Chaotisch. Overvol terras. Bediening vriendelijk.
Eindelijk na lang wachten een plaatsje. Na lange tijd kwam iemand om de bestelling op te nemen. Duurde 20 minuten. De bestelde hete chocolade melk was lauw. Hierna nog een poging gedaan om te bestellen. Na half uur lukte deze actie. Wijn / bitterballen/ patat mayonaise. Na half uur koude patat,lauwe bitterballen ( vegetarisch ?) vlees was ver tezoeken. Mayonaise vergeten. De wijn werdt pas hierna een minuut of 15 gebracht.
Personeel bleef vriendelijk. Het weer was prachtig.
Hier moet heel veel verbeterd worden. De pochingen van Herman de Blijkeren zijn wat ons betreft ,helaas gestrand.
Een 4 is nog te hoog gegrepen.
Eten & drinken 3
Sfeer 3
Service 3
Prijs / kwaliteit 2 2,6 Vind dit leuk Reageer

Mireille op 12 oktober 2016
Een heerlijke zondag. Gewandeld in het bos en zin in een warme chocolade melk bij de Bosbaan. Helaas was het terras vol maar binnen vonden we nog een tafeltje. Toch wel benieuwd of het personeel geleerd heeft van Herman zijn tips. Maar nee helaas. Wat een chaos. Tafels vol met vuil serviesgoed. Klanten konden nergens zitten. We hebben een half uur moeten wachten voordat er iemand onze bestelling op kwam nemen. We hebben dit gezegd waarop de serveerster erg onbeschoft meldde dat het niet haar taak was om te kijken wie er wanneer binnenkwam en dat het niet anders was dan dan maar te wachten tot we geholpen werden. Dus wat wilt u bestellen!!!! Ondertussen werkte de mannen achter de bar door. Alleen bleven de dienbladen met ook warme dranken soms wel tien minuten staan. Er waren zelfs klanten die zelf maar hun drankjes gingen halen. Na ongeveer twintig minuten eindelijk onze chocolade melk. Betalen zijn we zelf maar gaan doen aan de bar want er was niemand aan wie we ons geld kwijt konden. Wat een chaos onder het bedienend personeel. Iedereen liep door elkaar heen. Er was totaal geen organisatie. Jammer want het restaurant ziet er goed uit en de locatie is super. En aan de beleefdheid van het personeel moet ook gewerkt worden.
Eten & drinken 6
Sfeer 4
Service 2

https://www.eet.nu/amstelveen/grandcafe-de-bosbaan

In de link nog meer ellende :o _O- _O-
Wat een drama zeg. Terwijl het een toplocatie is. Ik denk vooral dat het ligt aan de arrogantie van de eigenaars zoals iemand al zei in een recensie.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 10 oktober 2017 @ 11:29:19 #292
22592 crew  Ole
pi_174321646
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 11:04 schreef praadje het volgende:

[..]

Wat een drama zeg. Terwijl het een toplocatie is. Ik denk vooral dat het ligt aan de arrogantie van de eigenaars zoals iemand al zei in een recensie.
Dat was ook wel duidelijk in het programma
inderdaad wel zonde van de locatie
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_174321677
De familie schilder is alles behalve arrogant! Het zijn gewoon volendammers en dat doen wij niet zo op volendam.
speak only if it improves the silence.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 10 oktober 2017 @ 11:33:17 #294
22592 crew  Ole
pi_174321705
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 11:31 schreef TjjWester het volgende:
De familie schilder is alles behalve arrogant! Het zijn gewoon volendammers en dat doen wij niet zo op volendam.
Laat ze lekker daar blijven dan.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_174322011
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 11:33 schreef Ole het volgende:

[..]

Laat ze lekker daar blijven dan.
^O^
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 12:01:30 #296
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_174322159
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 11:33 schreef Ole het volgende:

Laat ze lekker daar blijven dan.
Ja, blijf lekker onder elkaar in dat inteeltdorp.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 12:01:33 #297
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_174322160
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 11:33 schreef Ole het volgende:
Laat ze lekker daar blijven dan.
Doen ze al, ze neuken nooit buiten het dorp :+
Ze zijn wel nieuwsgierig hoe gezonde mensen eruit zien, daarom komen ze af en toe buiten hun dorp :P
pi_174322584
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 12:01 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Doen ze al, ze neuken nooit buiten het dorp :+
Ze zijn wel nieuwsgierig hoe gezonde mensen eruit zien, daarom komen ze af en toe buiten hun dorp :P
_O-
pi_174491069
quote:
Het gaat ook niet slecht, probleem is dat er bij de buren een luxe megahotel uit de grond wordt gestampt.
speak only if it improves the silence.
pi_174491132
Laatste post
speak only if it improves the silence.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')