Het is morgen de 4th of July, dat schopt het hele schema in de war.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt (geen idee waarom). Hierna wel steeds iedere week eentje.
ohja tuurlijkquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:04 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Het is morgen de 4th of July, dat schopt het hele schema in de war.
Niemand zit thuis joh. En die paar die wel thuis zitten kijken naar typische 4th of July dingen op tv.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:08 schreef cva het volgende:
zou ik het juist wel uitzenden , toch meer kijkers :s
Dat is het op dit moment ook echt, een opvulling voor het gat, kan er niet echt inkomen, vond het vorig jaar spannender, het kabbelt nu een beetje voort. Aflevering 5 nog niet gezien trouwens vanwege een aantal andere pilots waar ik benieuwd naar was (zie topic nieuwe series).quote:Op maandag 16 september 2013 08:51 schreef Maravilla het volgende:
Is het volgend jaar weer een zomerserie? Zou fijn zijn voor het gat tussen al m'n andere series in.
Oh, seizoen 2 vond ik niet zo boeiend, ga het wel weer proberen.quote:Op maandag 22 juni 2015 15:12 schreef VacaLoca het volgende:
Behoorlijke schop, maar seizoen 3 begint donderdag in de VS
meer moet je er ook niet van verwachten eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:11 schreef JDx het volgende:
[..]
Yes, ga ik vanavond ook doen denk ik, lekker zomerse serie wel.
Inderdaad, maar afgelopen seizoen mistte ik dat een beetje, weinig beach shots, veel donkere shit.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:12 schreef rene90 het volgende:
[..]
meer moet je er ook niet van verwachten eigenlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |