Dat zegt allemaal weinigquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:27 schreef Pvoesss het volgende:
Somewhere in Southern California, in a drug raid run by the US government, a beachfront property was seized and turned into a residence for undercover cops. They are all top agents of the DEA, FBI, and Customs and they are living in this house unofficially known as "Graceland".
Zonde dat Fastlane zo snel geschrapt was!quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:44 schreef Bucketlist het volgende:
Undercover agenten die doen alsof ze rich&famous zijn is toch niks nieuws? Denk maar aan Miami Vice en Fastlane.
Pilot was wel te doen, niks bijzonders in ieder geval.
Yup, geldt ook weer voor aflevering 3.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:17 schreef Mandéra het volgende:
Hartstikke leuke serie voor als je even een uurtje niks te doen hebt. Ik vermaak me er mee.
Dat was dus ook mijn eerste gedachtequote:Op maandag 24 juni 2013 00:16 schreef Itisbangin het volgende:
Dit is voor mijn gevoel heel erg 21 jump street maar dan in een nieuw jasje.
Dat idd ja. En dat maakt het een lekkere zomerserie..beetje een Burn Notice sausje eroverheen qua luchtigheidquote:Op maandag 24 juni 2013 00:16 schreef Itisbangin het volgende:
Dit is voor mijn gevoel heel erg 21 jump street maar dan in een nieuw jasje.
Zoiets zei men ook bij de serie Hawaii Five-0 met onderstaande actrice.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:22 schreef Nickske1912 het volgende:
Serinda Swan in een bikini laten frisbeeën doet de serie in ieder geval geen kwaad
Doe mij maar Serinda Swan dan.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:39 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Zoiets zei men ook bij de serie Hawaii Five-0 met onderstaande actrice.
De serie is wel lekker afwisselend. Afgelopen aflevering gooide ze een football in d'r bikini.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:22 schreef Nickske1912 het volgende:
Serinda Swan in een bikini laten frisbeeën doet de serie in ieder geval geen kwaad
yup samequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:04 schreef rob1828 het volgende:
Goede aflevering! Werd in ieder geval een aantal dingen wat duidelijker![]()
Sterke serie vind ik
Eens. Voor de rest een prima serie, ben er blij mee. Overigens ook al de 4de serie die ik volg van USA na Covert Affairs, White Collar en Suits.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:54 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Er zit in ieder geval genoeg snelheid in de serie. Ze slepen niet alles weken uit maar maken steeds meer bekend.
Als je op zoek bent naar soortgelijke programma's als degene die je al kijkt, dan raadt ik Royal Pains niet echt aan.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:01 schreef iXVI het volgende:
[..]
Eens. Voor de rest een prima serie, ben er blij mee. Overigens ook al de 4de serie die ik volg van USA na Covert Affairs, White Collar en Suits.
Burn Notice, Psych en Royal Pains staan nog op mijn lijstje, maar nog niet aan toegekomen.
Begrijpelijk. Heb echter wat stukjes over Royal Pains gelezen en de pilot gezien en de serie spreekt me aan. Dit is toevallig een lijstje van wat ik nu kijk, maar ben echt heel divers qua genres.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:49 schreef schijffie het volgende:
[..]
Als je op zoek bent naar soortgelijke programma's als degene die je al kijkt, dan raadt ik Royal Pains niet echt aan.
Dat is goed nieuws!quote:Op woensdag 11 september 2013 22:24 schreef rob1828 het volgende:
Toch renewed voor een tweede seizoen
Al een tijdje bekend hoor. Start op 12 juni al.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:26 schreef JDx het volgende:
Nog steeds geen release date voor season 2?
Ik neem aan rond 13 juli, tegelijk met Ray Donovan.
Mooi meteen na het WK!
Klopt (geen idee waarom). Hierna wel steeds iedere week eentje.quote:
Het is morgen de 4th of July, dat schopt het hele schema in de war.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt (geen idee waarom). Hierna wel steeds iedere week eentje.
ohja tuurlijkquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:04 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Het is morgen de 4th of July, dat schopt het hele schema in de war.
Niemand zit thuis joh. En die paar die wel thuis zitten kijken naar typische 4th of July dingen op tv.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:08 schreef cva het volgende:
zou ik het juist wel uitzenden , toch meer kijkers :s
Dat is het op dit moment ook echt, een opvulling voor het gat, kan er niet echt inkomen, vond het vorig jaar spannender, het kabbelt nu een beetje voort. Aflevering 5 nog niet gezien trouwens vanwege een aantal andere pilots waar ik benieuwd naar was (zie topic nieuwe series).quote:Op maandag 16 september 2013 08:51 schreef Maravilla het volgende:
Is het volgend jaar weer een zomerserie? Zou fijn zijn voor het gat tussen al m'n andere series in.
Oh, seizoen 2 vond ik niet zo boeiend, ga het wel weer proberen.quote:Op maandag 22 juni 2015 15:12 schreef VacaLoca het volgende:
Behoorlijke schop, maar seizoen 3 begint donderdag in de VS
meer moet je er ook niet van verwachten eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:11 schreef JDx het volgende:
[..]
Yes, ga ik vanavond ook doen denk ik, lekker zomerse serie wel.
Inderdaad, maar afgelopen seizoen mistte ik dat een beetje, weinig beach shots, veel donkere shit.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:12 schreef rene90 het volgende:
[..]
meer moet je er ook niet van verwachten eigenlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |