abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128789017
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 10:49 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Alsof jij nooit van tevoren iets incalculeert, dat is mens eigen hoor. Dat je van tevoren voorneemt wat je ongeveer gaat doen. Sommige vrouwen weten bij voorbaat al dat ze hun benen willen spreiden tijdens een date, is dat wel goed dan? En ik moet meteen in therapie :')
:O
pi_128789061
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 10:49 schreef maickeltje het volgende:
1e : je ex....je geeft de reden zelf al aan.
2e: je hebt hem al is afgewezen nu doet hik dat bij jou...
3e: je zei dingen om jezelf extra onaantrekkelijk
Te maken... jammer dan.
4e: die vroeg om je nr... je geeft hem een mail adres....hoe dom?

Lijkt me duidelijk.
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 19:00 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Ik kreeg vandaag out of the blue een briefje in mijn handen gedrukt van een hottie, hij glimlachte en fietste daarna weg :?

Ik gretig dat briefje openmaken, stonden allemaal corny lines in en op het eind zijn nr en emailadres. Mijn vriendin wilde wel ff bellen, zo gezegd zo gedaan...maar dit is weer wat anders zeg...erg apart
Ik heb nu dus dates met deze meneer. Dus ik schrik niet iedereen af haha ;)
  woensdag 10 juli 2013 @ 10:56:50 #153
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_128789204
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 20:57 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Ik heb niks aan jullie tips gehad. Weet je wat...ik word gewoon lesbisch. Vrouwen snap ik namelijk wel en zij mij.
En nu date je weer een kerel...je weet niet echt wat je wil he?
pi_128789236
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2013 10:56 schreef maickeltje het volgende:

[..]

En nu date je weer een kerel...je weet niet echt wat je wil he?
Dat is waar, soms weet ik niet wat ik wil....meestal wel. Moet kunnen :')
pi_128789268
Maak ik nou veel mee of is dit voor iedereen de dagelijkse kost?
  woensdag 10 juli 2013 @ 11:05:02 #156
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_128789430
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 10:59 schreef Voluptas het volgende:
Maak ik nou veel mee of is dit voor iedereen de dagelijkse kost?
Ik kan me niet op straat begeven of er komt al weer een vrouw op me af lopen...ik zit daarom al 5 jaar veilig op mijn zoldertje.
pi_128789463
Waarom tel je hoeveel mannen jouw nummer vragen? :')
pi_128789477
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2013 11:05 schreef maickeltje het volgende:

[..]

Ik kan me niet op straat begeven of er komt al weer een vrouw op me af lopen...ik zit daarom al 5 jaar veilig op mijn zoldertje.
Daarom prefereer ik het ook om me 's avonds op fok te begeven. Ik heb jammer genoeg geen zolder kamer.
  woensdag 10 juli 2013 @ 11:08:41 #159
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_128789522
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 11:06 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Daarom prefereer ik het ook om me 's avonds op fok te begeven. Ik heb jammer genoeg geen zolder kamer.
Als jij nou bij mij op het zoldertje komt...maken we samen spannende verhalen en die posten we dan op FOK!
pi_128789539
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 11:06 schreef Krullie. het volgende:
Waarom tel je hoeveel mannen jouw nummer vragen? :')
Ik heb er alleen een paar in mijn OP gezet. Ik heb lang niet over iedereen verteld hier :) en ik ben voor dit jaar al vergeten wie er allemaal precies mijn nr kwamen vragen. Die jongen met dat briefje was heel origineel, dus hij heeft nu wel contact met mij..Zo moet je dat doen heren, origineel zijn! Niet afgezaagd.
pi_128789560
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2013 11:08 schreef maickeltje het volgende:

[..]

Als jij nou bij mij op het zoldertje komt...maken we samen spannende verhalen en die posten we dan op FOK!
Hier moet ik over nadenken
pi_128789679
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 11:09 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Ik heb er alleen een paar in mijn OP gezet. Ik heb lang niet over iedereen verteld hier :) en ik ben voor dit jaar al vergeten wie er allemaal precies mijn nr kwamen vragen. Die jongen met dat briefje was heel origineel, dus hij heeft nu wel contact met mij..Zo moet je dat doen heren, origineel zijn! Niet afgezaagd.
Er staat dat er dit jaar 16 mannen jouw nummer hebben gevraagd, dus nogmaals: waarom houd je zoiets bij? Beetje raar. Overigens doe je mij denken aan een vriendin. Beweert ook altijd dat heel veel mannen haar aandacht geven, naar haar kijken, haar nummer vragen,
komt echt met de raarste verhalen over hoe iemand een nummer heeft gegeven (jij ook), maar als ik naast haar loop is dat nooit het geval.

Overigens heb ik het probleem niet, ik ben altijd wel geappt, gefacebook't of gebeld nadat ik mijn nummer gaf.
  woensdag 10 juli 2013 @ 11:15:45 #163
367642 Jackie-Treehorn
treats objects like women
pi_128789721
Trollll

quote:
Ik zit met een grote vraag....denken alle mannen de hele tijd aan seks als ze met een vrouw zijn die ze leuk vinden?
Met de mannen waar ik mee omging, kwam dat onderwerp al vrij snel ter sprake. Ze moeten maar een paar maanden wachten, maar daar schijnen ze enigszins prikkelbaar van te worden. Ik ben ook altijd duidelijk tegen ze: ik ben niet zo een meid die meteen met je gaat friemelen, zie mij gewoon als een praatbuddy en dan zien we wel. Ben ik nou zo veeleisend?

Op de 1 of andere manier zijn mijn dates altijd mannen die smeken en bedelen om een kusje of een knuffel. Waarom kan ik niet eens bedelen om een kusje, ik word er niet goed van dat ik altijd mannen tegenkom die te graag willen. Tips graag Wat kan ik doen om die mannen gewoon eens te temmen?
R&P / Denken alle mannen aan 1 ding?
Refill?
-Does the Pope shit in the woods?
  woensdag 10 juli 2013 @ 11:16:53 #164
258756 Unmountable
Thinking out of your mind!
pi_128789756
pics van jou aan het bellen?
Rozen zijn tieten, viooltjes zijn tieten, ik hou van tieten, tieten.
pi_128789865
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2013 11:14 schreef Krullie. het volgende:

[..]

Er staat dat er dit jaar 16 mannen jouw nummer hebben gevraagd, dus nogmaals: waarom houd je zoiets bij? Beetje raar. Overigens doe je mij denken aan een vriendin. Beweert ook altijd dat heel veel mannen haar aandacht geven, naar haar kijken, haar nummer vragen,
komt echt met de raarste verhalen over hoe iemand een nummer heeft gegeven (jij ook), maar als ik naast haar loop is dat nooit het geval.

Overigens heb ik het probleem niet, ik ben altijd wel geappt, gefacebook't of gebeld nadat ik mijn nummer gaf.
Alleen twee mannen hebben niets van zich laten horen nadat ik mijn gegevens had gegeven, de rest wel. Mannen durven ook vaker naar een meisje te komen als ze alleen is. Als ik bijvoorbeeld met een vriendin of mijn zus ben, dan knopen ze af en toe een praatje aan..maar verder dan dat durven ze niet te gaan.
pi_128789937
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juli 2013 11:16 schreef Unmountable het volgende:
pics van jou aan het bellen?
Dat is saai :z
  woensdag 10 juli 2013 @ 11:22:47 #167
401891 iScream.
Cold as ice!
pi_128789948
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 11:20 schreef Voluptas het volgende:

[..]
Als ik bijvoorbeeld met een vriendin of mijn zus ben, dan knopen ze af en toe een praatje aan..maar verder dan dat durven ze niet te gaan.
Dat is toch ook precies wat je wilt als ik je andere topic lees? Je wilt alleen praten de eerste maanden, niet verder. Overigens ben je wel een gigantische aandachtszoeker he?
pi_128789986
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 11:20 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Alleen twee mannen hebben niets van zich laten horen nadat ik mijn gegevens had gegeven, de rest wel. Mannen durven ook vaker naar een meisje te komen als ze alleen is. Als ik bijvoorbeeld met een vriendin of mijn zus ben, dan knopen ze af en toe een praatje aan..maar verder dan dat durven ze niet te gaan.
Oke, ik denk overigens dat als je heel vaak aandacht krijgt, je er wel sletterig uitziet en vooral alsof je super makkelijk bent om eens seks mee te hebben. Dat is bij haar ook wel het geval.
pi_128790026
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 11:22 schreef iScream. het volgende:

[..]

Dat is toch ook precies wat je wilt als ik je andere topic lees? Je wilt alleen praten de eerste maanden, niet verder. Overigens ben je wel een gigantische aandachtszoeker he?
Ik wil ook alleen praten de eerste maanden en niet verder, werkt prima. Er zijn hele leuke mannen die maandenlang alleen afspreken om te praten, enzo. En dan ga ik straks kiezen wie ik echt wil. :P
pi_128790051
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 11:22 schreef iScream. het volgende:

[..]

Ik bedoel dat als ik met vrienden ben ze niet langer durven te praten of mijn contactgegevens vragen. Ze blijven dan vaak vanaf een afstandje observeren. Aandachtszoeker...moi? Welnee
pi_128790103
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2013 11:23 schreef Krullie. het volgende:

[..]

Oke, ik denk overigens dat als je heel vaak aandacht krijgt, je er wel sletterig uitziet en vooral alsof je super makkelijk bent om eens seks mee te hebben. Dat is bij haar ook wel het geval.
Ik ben niet makkelijk qua seks (zie mijn ander topic). Ik heb wel een opvallend lichaam (slank en vrouwelijke rondingen). Dat is de reden dat ze op mij afkomen. Daarnaast heb ik mooi, glanzend lang haar. Ik trek ze op basis van die feiten aan :). Heel simpel eigenlijk
pi_128790133
Had laatst ook zoiets.. een dame accepteerd me na weet k veel hoe lange tijd op facebook ik begin een praatje we wisselen 2 zinnen en ze verwijderd me weer :D

Blauwtjes lopen. Hoort erbij he
pi_128790153
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 11:27 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Ik ben niet makkelijk qua seks (zie mijn ander topic). Ik heb wel een opvallend lichaam (slank en vrouwelijke rondingen). Dat is de reden dat ze op mij afkomen. Daarnaast heb ik mooi, glanzend lang haar. Ik trek ze op basis van die feiten aan :). Heel simpel eigenlijk
pi_128790180
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 11:27 schreef Voluptas het volgende:

[..]

Je straalt ook makkelijkheid en seks uit, kan niet anders.
pi_128790217
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2013 11:30 schreef Krullie. het volgende:

[..]

Je straalt ook makkelijkheid en seks uit, kan niet anders.
Ik straal gewoon vrouwelijkheid uit. Niet per se makkelijk, ik zie er ook niet ''sletterig'' uit en ik heb zelfs een verlegen voorkomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')