Mannen houden van duidelijke signalen. Je kan beter meteen aangeven dat je niet geïnteresseerd bent. Al kan ik me voorstellen dat je de aandacht soms als prettig ervaart.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:41 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ach, hij is gewoon een goof....nevermind...
Hoe is het met je inmate?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:41 schreef Voluptas het volgende:
Hoezo niet? Je kan het zo gek niet bedenken of het is wel eens gebeurd
Omdat je bij mij nu over komt als iemand met een enorm rijke fantasie. Ik zeg niet dat het ook echt zo is, maar zo komt het dus over ;-)quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:41 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Hoezo niet? Je kan het zo gek niet bedenken of het is wel eens gebeurd
Duidelijkheid, dat is zo een relatief begrip. Ik vind de aandacht niet leuk, wel leuk is de kennis dat je gewaardeerd wordt...maar verder hoef ik niet zo nodig in de spotlights te staan ';)quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:53 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Mannen houden van duidelijke signalen. Je kan beter meteen aangeven dat je niet geïnteresseerd bent. Al kan ik me voorstellen dat je de aandacht soms als prettig ervaart.
Gaat naar omstandigheden goedquote:
Als je dit al ongeloofwaardig vindt....het is dus wel echt gebeurdquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:47 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Omdat je bij mij nu overkomt als iemand met een enorm rijke fantasie. Ik zeg niet dat het ook echt zo is, maar zo komt het dus over ;-)
Je nummer geven is bevestiging van interesse, dat doe je niet uit liefdadigheid. Tenzij je een pubertje bent.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:13 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Duidelijkheid, dat is zo een relatief begrip. Ik vind de aandacht niet leuk, wel leuk is de kennis dat je gewaardeerd wordt...maar verder hoef ik niet zo nodig in de spotlights te staan ';)
Nu doe je alsof ik me als een bitch gedroeg, maar dat was allesbehalve het geval. Ik deed gewoon normaal, wel terughoudend...maar dat is niet apart lijkt me.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:20 schreef Fera het volgende:
In elk verhaal heb jij je wel afwijzend tegenover de mannen in kwestie gedragen. Eentje liep zelfs al met een andere dame te zoenen, wellicht dat ze hem toch wel beviel. De rest kwam een paar uur later thuis en dacht: "Fuck it, waarom zou ik die bitch eigenlijk bellen? Not worth it".
Als er iets mis gaat bij mij, dan zijn de volgende dingen die gebeuren zo goed dat ik dat het de eerste mislukkingen compenseert.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:18 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Je nummer geven is bevestiging van interesse, dat doe je niet uit liefdadigheid. Tenzij je een pubertje bent.
Misschien niet letterlijk als een bitch, maar in ieder geval niet positief.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:31 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Nu doe je alsof ik me als een bitch gedroeg, maar dat was allesbehalve het geval. Ik deed gewoon normaal, wel terughoudend...maar dat is niet apart lijkt me.
Dus eigenlijk is het probleem dat je in je ego bent aangetast omdat je niet de kans hebt gekregen om hun af te wijzen??!!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:14 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik zou sowieso met geen van de bovenstaande mannen op een date gaan, maar het voelt op de 1 of andere manier wel als een afwijzing dat ze niks met mijn gegevens doen. En ja, waarschijnlijk waren ze op dat moment geil en kwamen ze bij me polsen hoe ik qua karakter was en toen het bleek dat ik onwijs verlegen en voorzichtig ben, dachten ze Laat maar!!
Haha..quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:30 schreef Wupper het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het probleem dat je in je ego bent aangetast omdat je niet de kans hebt gekregen om hun af te wijzen??!!
Om met het laatste te beginnen: ik bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:10 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik was inderdaad niet op mijn leukst qua gedrag, maar ze zouden het op zijn minst kunnen volhouden...welk persoon is nou bij de eerste ontmoeting meteen helemaal zichzelf
''She is just not that into you''....als ik ze echt leuk had gevonden, had ik contact gezochtquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Om met het laatste te beginnen: ik bijvoorbeeld.
En als ik bovenstaande zo lees zou ik als man ook niet echt de behoefte hebben om te bellen. Je komt niet echt benaderbaar over en het risico op een blauwtje lijkt groot te zijn.
Wat let je om zelf contact met ze op te nemen?
Nou, daar heb je je antwoord waarom ze jou niet bellen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:34 schreef Voluptas het volgende:
[..]
''She is just not that into you''....als ik ze echt leuk had gevonden, had ik contact gezocht
Ja, en toch vragen ze tot het einde van het gesprek om mijn nummer. Waarom al die moeite dan doen als ze al zien dat ik niet echt geinteresseerd ben?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou, daar heb je je antwoord waarom ze jou niet bellen.
Gewoonte? De lol van het jagen? Misschien als back-up als ze een keer hoge nood hebben?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:36 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ja, en toch vragen ze tot het einde van het gesprek om mijn nummer. Waarom al die moeite dan doen als ze al zien dat ik niet echt geinteresseerd ben?
Ik vind het vooral irritant dat ze er op blijven aandringen, maar er uiteindelijk niks mee doen. En het boeit me echt niet dat ze willen jagen, ze moeten gewoon normaal doen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gewoonte? De lol van het jagen? Misschien als back-up als ze een keer hoge nood hebben?
Vertel jij me dan hoe ik het wel moet doen als jij het zo goed weet (wat ik betwijfel)quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:40 schreef Murdera het volgende:
[..]I'm out.
![]()
Obvious troll.zo debiel is niemand.
Therapie.quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:42 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Vertel jij me dan hoe ik het wel moet doen als jij het zo goed weet (wat ik betwijfel)
Alsof jij nooit van tevoren iets incalculeert, dat is mens eigen hoor. Dat je van tevoren voorneemt wat je ongeveer gaat doen. Sommige vrouwen weten bij voorbaat al dat ze hun benen willen spreiden tijdens een date, is dat wel goed dan? En ik moet meteen in therapiequote:Op woensdag 10 juli 2013 10:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Therapie.
Ik kan me niet voorstellen dat er ook maar iemand te vinden is die blij zou zijn met jou en jouw bizarre manier van doen en denken.
Van tevoren vaststellen dat hij 1 kus op je wang mag geven van 2 seconden.![]()
Wel goede troll, heb gelachen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |