Dat is tegenwoordig de norm, zorgt voor een soort van klantenbinding. Je moet nu wel terugkomen voor het volgende deel. Kijk naar Catching Fire, precies zo. En dat zal bij Mockingjay ook zo zijn.quote:
Daar komt vanzelf een backlash van. Maar dat is dan plotseling de schuld van piraterijquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:59 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig de norm, zorgt voor een soort van klantenbinding. Je moet nu wel terugkomen voor het volgende deel.
Nee hoor, fanboys van boeken/comics komen altijd terug, kijk maar naar Twilight, The Hunger Games, Harry Potter, LOTR en Iron Man.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daar komt vanzelf een backlash van. Maar dat is dan plotseling de schuld van piraterij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hardcoholic
In FOTR was ie ook al in Breequote:Op woensdag 11 december 2013 03:29 schreef Awsom het volgende:
10/10
Zag ik trouwens Peter Jackson als acteur helemaal aan het begin van de film? Het eerste personage die je in Bree door het beeld ziet lopen met een pijp oid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 december 2013 11:40 schreef Breekfast het volgende:
Prachtige film, waarbij de eerste helft van de film beter was dan het einde. Met name de scene met de barrels vond ik fantasitisch gedaan![]()
Nog een vraagje over een andere scene uit de film:Dat is geëxtrapoleerd uit de aanhangselen van LOTR.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
kortquote:Op donderdag 12 december 2013 12:12 schreef the_ring het volgende:
WOE kan niet wachten maar zal wel moeten. Hoe is Beorn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
quote:Op donderdag 12 december 2013 11:40 schreef Breekfast het volgende:
Prachtige film, waarbij de eerste helft van de film beter was dan het einde. Met name de scene met de barrels vond ik fantasitisch gedaan![]()
Nog een vraagje over een andere scene uit de film:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |