Ik heb het idee dat die gordijn boven je wenkbrauwen je op dat vlak geen goed doet. Optisch bedrog dus.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:04 schreef megamandy het volgende:
[..]Dat lijkt maar zo, de tulband zit meer "op" mijn hoofd. Is gewoon niet fatsoenlijk te zien op de foto's maar ik heb eigenlijk juist maar een klein voorhoofd
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:08 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat die gordijn boven je wenkbrauwen je op dat vlak geen goed doet. Optisch bedrog dus.
Ik vind die schoenen zo vetquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:07 schreef nexusje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik doe ook eens mit!
A&F tee
Denham worker jeans
Piet parra x converse
leukquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:23 schreef tliciouz het volgende:
Toffe schoenen Nexus, en je tulband Mandy.
[ afbeelding ]
Broekje zit alleen erg raar zie ik nu.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:23 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat mensen naar je raar zittend broekje zullen staren.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:23 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:39 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mensen naar je raar zittend broekje zullen staren.
Goeedquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:23 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk, vooral het shirt. Zoek al een hele tijd zo een soort shirt (liefst dan nog zonder de eland eropquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:07 schreef nexusje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik doe ook eens mit!
A&F tee
Denham worker jeans
Piet parra x converse
Vind ik leuk! Alleen straks lees ik je naam nóg vaker als Titlicouzquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:23 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt, dat weet ik... Maar bijna altijd met een print erop. En wil eigenlijk gewoon echt alleen maar 2 kleuren, verder geen poespas.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:55 schreef SpamNinja het volgende:
[..]
Vind ik leuk! Alleen straks lees ik je naam nóg vaker als Titlicouz
Bumer, zoek eens op baseball t-shirt, dat is het soort model in ieder geval
Leuk hoor, vooral je shirtjequote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:23 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:39 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mensen naar je raar zittend broekje zullen staren.
bij american appareal heb je ze met 3/4e mouwen, dat is nog toffer. (ook gwn met normale mouwen hoor)quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:55 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Leuk, vooral het shirt. Zoek al een hele tijd zo een soort shirt (liefst dan nog zonder de eland erop)
Tofquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:23 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Cool thnxquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:01 schreef droommoord het volgende:
[..]
bij american appareal heb je ze met 3/4e mouwen, dat is nog toffer. (ook gwn met normale mouwen hoor)
Goed idee!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Cool thnx
Online bestellen gaat het niet worden.. Dus maar eens een verlanglijstje maken voor als ik ooit weer eens in A'dam ben
Het is meer: Verlanglijstje aanvullen... Denk dat ik onderhand een routekaart nodig heb,lange verlanglijst is aanwezig... (en nu nog een heel goed gevulde beurs ahumquote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:23 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Nice, wat voor jeans is dit? Goede wassing en fitquote:Op zondag 16 juni 2013 14:18 schreef SpamNinja het volgende:
Denim overhemd dagje vandaag blijkbaar
[ afbeelding ]
Well ladies his body is ready.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:50 schreef Ace1 het volgende:
Broek en shirt zijn al paar jaar oud.. maar lekker luchtig voor nu.. Kleur van shirt is wat donkerder dan het op de foto overkomt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |