Ik zou de post opslaan zodat je het niet elke keer weer hoeft uit te typen als er weer eens iemand aankomt met " VLCquote:
Gewoon een link naar dit topic als iemand dat zegt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:55 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik zou de post opslaan zodat je het niet elke keer weer hoeft uit te typen als er weer eens iemand aankomt met " VLC![]()
"
Gebruik nu nog de Kmplayer, maar ga ook overstappen, dit puur omdat ik net zie dat in mijn PC remote app ook een XBMC onderdeel zit voor Lumia 920. Makkelijk met op de beamer film kijken en telefoon als afstandsbediening met alle features van xmbc.
Nog iets gedaan met de filmlijst overigens?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gewoon een link naar dit topic als iemand dat zegt.
Ik ben ook nog altijd een tevreden XBMC gebruiker. Nog niets op mijn pad tegen gekomen waarvan ik denk "dat is beter of heeft potentie om beter te worden".
De filmlijst?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:59 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Nog iets gedaan met de filmlijst overigens?
Als in; gekekenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 01:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
De filmlijst?
Als in; films toegevoegd?
Oh die. Nee, nog niet. Ik ben niet meer toegekomen aan het downloaden van nieuwe films. Ik heb sowieso nog een hele lijst die ik moet zien.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 01:02 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Als in; gekeken![]()
TV / Welke film is echt een aanrader
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:55 schreef Pro_Shifty het volgende:
VLC is de bomb en download geen .avi of .mp4 films dat is ruk.
Zoek een goede .MKV en hij doet het altijd en je hebt goede kwaliteit.
mkv is alleen maar de container, heeft niks met kwaliteit van video te maken.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:55 schreef Pro_Shifty het volgende:
Ja snapk. Is mijn referentiekader. Verkeerd beschreven inderdaad.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:37 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
mkv is alleen maar de container, heeft niks met kwaliteit van video te maken.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:38 schreef Pro_Shifty het volgende:
[..]
Ja snapk. Is mijn referentiekader. Verkeerd beschreven inderdaad.
Wanneer ik een .MKV bestand download is dit altijd een 720/1080 HD of Blueray.
Terwijl de video TS bestanden of .ISO bestanden vaak cam/dvd5/dvd9 bestanden zijn en de kwaliteit daarvan is minder.
Maar je hebt gelijk.
voor beide zijn skins beschikbaarquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:40 schreef SherlockHolmes het volgende:
Vlc en mpc hc mogen de interface wel eens veranderen, Windows 95 uiterlijk.
Niet dat het belangrijk, maar wel een + als het gebeurt.
Anders lees je eerst de rest van het topic. Beetje dom om dit te zeggen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:38 schreef Pro_Shifty het volgende:
[..]
Ja snapk. Is mijn referentiekader. Verkeerd beschreven inderdaad.
Wanneer ik een .MKV bestand download is dit altijd een 720/1080 HD of Blueray.
Terwijl de video TS bestanden of .ISO bestanden vaak cam/dvd5/dvd9 bestanden zijn en de kwaliteit daarvan is minder.
Maar je hebt gelijk.
beetje maarquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
[..]
Anders lees je eerst de rest van het topic. Beetje dom om dit te zeggen.
Waarom? Je gaat me toch niet vertellen dat je films in een window kijkt wel?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:40 schreef SherlockHolmes het volgende:
Vlc en mpc hc mogen de interface wel eens veranderen, Windows 95 uiterlijk.
Niet dat het belangrijk, maar wel een + als het gebeurt.
Ik wel, maar dan alleen maar het beeld zonder knoppen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Waarom? Je gaat me toch niet vertellen dat je films in een window kijkt wel?
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:20 schreef Dimens het volgende:
er de berichten vinden waar users het zelf hadden geplaatst, maar hier enkele screenshots van users die mij niet geloofde en het uiteindelijk met eigen ogen zagen.
Doet er niet toe, dit is altijd relevantquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:54 schreef spoorrails het volgende:
[..]
dacht eerst maakt niet zo veel uit, maar dat was op mn mobiel, op mn lap ziet het er toch heul anders uit
zie nu pas dat oud bericht is
Net geprobeerd, maar wat een balle interface,1/3 van scherm word er voor gebruikt...quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Grotendeels interface. Zo kun je XBMC eruit laten zien:
[ afbeelding ]
Best wel prettig. Maar ook een aantal instelmogelijkheden zoals default audio output. Erg handig voor mij aangezien ik films over digitaal S/PDIF maar muziek over stereo analoog.
XBMC is dan ook een media center en geen videoplayer. In MPC-HC haal je de ondertitels weg door op W te drukken of rechtermuisknop -> Subtitles -> Enable uitvinkenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:25 schreef spoorrails het volgende:
[..]
Net geprobeerd, maar wat een balle interface,1/3 van scherm word er voor gebruikt...
krijg het zo ook niet 123 gevonden hoe dat kleiner te maken.
Verder krijg ik de ondertitels niet weg. (niet ingebakken want in VLC of cyberlink power DVD krijg ik ze wel uit)
ook MPC-HC geprobeerd, maar net als bij XBMC krijg ik ondertitel niet weg helaas...
wat is kwaliteit verschil tussen deze 2 aanbevolen players ten opzichte van power dvd ultra (vs12)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |