quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:03 schreef Dimens het volgende:
MPC-HC installeren. Dat sowieso en vervolgens altijd met MPC-HC afspelen.
Of XBMC als je een mooie interface wilt hebben.
En dit omdat dat het echt op kan lossen of omdat jij het een goed programma vind?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:03 schreef Dimens het volgende:
MPC-HC installeren. Dat sowieso en vervolgens altijd met MPC-HC afspelen.
Of XBMC als je een mooie interface wilt hebben.
Doen andere AVI's het wel?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En dit omdat dat het echt op kan lossen of omdat jij het een goed programma vind?
Zie nu dat Les Miserables ook niet afgespeeld kan worden. Maar ik zie ook dat het een .wmv bestand is en geen .avi. Dat zegt mij niks?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:04 schreef SherlockHolmes het volgende:
Doen andere .avi's het wel? Want anders kan het een codec probleem zijn.
Windows Media Video. Dat hoort gewoon te kunnen met Media Player.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zie nu dat Les Miserables ook niet afgespeeld kan worden. Maar ik zie ook dat het een .wmv bestand is . Dat zegt mij niks?
Wtf. Raar, alle andere films gaan wel gewoon. Heb ook een film uit eind 2012 gedownload en die draait hij ook gewoonquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:06 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Windows Media Video. Dat hoort gewoon te kunnen met Media Player.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wtf. Raar, alle andere films gaan wel gewoon. Heb ook een film uit eind 2012 gedownload en die draait hij ook gewoon
quote:
Kan best dat het dan opgelost is.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En dit omdat dat het echt op kan lossen of omdat jij het een goed programma vind?
quote:
Als dat van Sherlock niet helpt dan zal ik dat ook nog proberen. Thanks!quote:
VLC.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:04 schreef SherlockHolmes het volgende:
Doen andere .avi's het wel? Want anders kan het een codec probleem zijn.
[..]![]()
VLC
Hij zei al wel meteen in het begin dat ik iets op de pc heb staan wat problemen kan veroorzaken tijdens het afspelen. Wie weet lost dit het opquote:
Installeer dan gewoon MPC-HC. Hoef je niet losse codecs te installeren.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij zei al wel meteen in het begin dat ik iets op de pc heb staan wat problemen kan veroorzaken tijdens het afspelen. Wie weet lost dit het op
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
VLC.
Voor mensen die in 2005 zijn blijven haken.
En je PC zei niet wát dat was?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij zei al wel meteen in het begin dat ik iets op de pc heb staan wat problemen kan veroorzaken tijdens het afspelen. Wie weet lost dit het op
Ik ga denken dat het aan de film ligt maar lijkt me sterk.. Hij stond echt hoog in de torrentlijst met mensen die allemaal zeiden 10/10 in commentsquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Installeer dan gewoon MPC-HC. Hoef je niet losse codecs te installeren.
Jewel maar heb te snel doorgeklikt haha. Codec heeft het niet opgelost..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:12 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
En je PC zei niet wát dat was?
Hardwareacceleratie in beta wat slecht werkt, matige codecs etc.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:12 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
VLC wordt constant geupdate en is veelzijdiger en veel meer gebruikt dan MPC-HC
Is hij wel 100% binnengehaald?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga denken dat het aan de film ligt maar lijkt me sterk.. Hij stond echt hoog in de torrentlijst met mensen die allemaal zeiden 10/10 in comments![]()
Staat nog bij de download trouwensquote:For a number of reasons it has been required to encode this file to the Windows Media Video codec, which differs from compressing at H.264. If you are not able to view it with your default player please use Windows Media Player.
Enjoy!
Met K-Lite codec pack doet hij het gewoon uitstekend, er is niets wat hij niet speelt. Al vind ik wel dat VLC én MPC-HC een normaal uiterlijk mogen, niet dat Windows 95 uiterlijk van nuquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hardwareacceleratie in beta wat slecht werkt, matige codecs etc.
Het kan niet meer mee met deze tijd. Bewezen en door users bevestigd in andere topics.
Probeer dan eens MPC-HC, alle opties moet je afgaanquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Staat nog bij de download trouwensMaar WMP lost het probleem ook niet op gek genoeg
Zelfde probleem. Raar gekleurd beeldquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:15 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Probeer dan eens MPC-HC, alle opties moet je afgaan
Screenshotje?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zelfde probleem. Raar gekleurd beeld
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:18 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Screenshotje?
Youtube werkt uiteraard wel goed, neem ik aan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |