Natuurlijk kan dat wel!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:29 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik heb er gelukkig niks aan over gehouden ondanks flinke knip, vacuumpomp en dito hechtingen. Hoogstens dat ik soms het gevoel heb dat ze het iets te ver hebben dicht genaaid (wat nooit kan natuurlijk).
O en ondertussen dat ik dit typ sloopt mijn berinnetje de babygym voor de zoveelste keer haha.
Niet altijd, als ik haar wakker moet maken voor een voeding, wordt ze niet altijd heel erg wakker. Het wisselt een beetje. Zelfde geldt voor luier verschonen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Als ze wakker is, is ze dan wel alert en helder?
Allebei volgens mijquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:26 schreef danic het volgende:
[..]
Jij ook of haal ik nou TM en jou door elkaar?
Ja allebei. Alleen TM was zo snugger het direct te laten doen.quote:
Hoe oud is Noor XM? Isa was de eerste weken ook erg slaperig. Soms kreeg ik haar voor een voeding niet wakker. We zijn toen op verzoek gaan voeden ipv op tijd en dat ging veel beter! Ze was uitgeslapen en daardoor veel helderder. Viel alsnog tijdens voeden in slaap, maar das normaal voor haarquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Niet altijd, als ik haar wakker moet maken voor een voeding, wordt ze niet altijd heel erg wakker. Het wisselt een beetje. Zelfde geldt voor luier verschonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |