Hoezo dat?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh meid, maak je niet zo druk. Ezell is de enige hier die een beetje raar gevonden wordt, geloof me.
stommerdsquote:
Ja zeg dat wel!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Moet je het nieuws even de komende tijd goed in de houden.
Tuurlijk niet, donderdag kan je pas aan je tentamen beginnenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:38 schreef Etsu het volgende:
Donderdag heb ik een tentamen en ik ben nog niet begonnen
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, donderdag kan je pas aan je tentamen beginnen
[..]
quote:
[..]
Je kan pas aan een tentamen beginnen als ie voor je ligtquote:
hihihi scherpquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je kan pas aan een tentamen beginnen als ie voor je ligt
Jij wordt mijn personal eindredacteur.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je kan pas aan een tentamen beginnen als ie voor je ligt
Ja stop nou maarquote:
je weetquote:
hihihihi ja echt hequote:
coolquote:
Een sigaar met bloemtjeskrans en chocolade in je schoen. Zegt genoeg.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:48 schreef Ezell het volgende:
Etsu, geef eens antwoord op mijn vraag op pagina 1.
OS X Sea Lionquote:
I love youquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
I love youSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
I love youJijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
He nou, je noemde mij ook al raar toen je bij mij thuis was.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Een sigaar met bloemtjeskrans en chocolade in je schoen. Zegt genoeg.
Omg zo duur.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Winkel, kost 8,50 maar heb voor zoveel euro paar maanden abo
allemaal dingen wat niet nodig isquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
He nou, je noemde mij ook al raar toen je bij mij thuis was.
Heul nie onnodig nie.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
allemaal dingen wat niet nodig iszoals die oplader van je
Ben jij lesbisch?quote:
hoiquote:
Hoi dingetjequote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat ik dom ben
Hoi dushi
nu je het zegtquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nooit opgevallen? VA heeft een pittig kort kapsel
xd zo random lol xpquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:08 schreef zwerty het volgende:
Weet je wat ik zou willen zijn
Een bloemetjesgordijn
Foto app is ook instagram bewerking in eenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:10 schreef wietparkiet het volgende:
Waarom trouwens alleen een smartphone app voor ziggo live TV![]()
ik heb het liever op mn laptop/computer want groter scherm en beter geluid
huh?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Foto app is ook instagram bewerking in een
Ja ik zie nu dat filmpje. Als je bij camera foto's maakt kun je ze ook meteen bewerken. Echt zo instagram achtig...quote:
goed hoor met jou?quote:
Oh dat is dan wel weer chill.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja ik zie nu dat filmpje. Als je bij camera foto's maakt kun je ze ook meteen bewerken. Echt zo instagram achtig...
ABquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Niemand reageerde op mijn groet, maar ik ga wel op jou reageren hoor.
Hooi.
Ja echt welquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:18 schreef nodig het volgende:
[..]
Lang niet meer gesproken!![]()
Met mij is ook alles goed
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:19 schreef supersof het volgende:
ik reageer nooit meer op iemand die binnenkomt hoorHeel af en toe maar.
hoi rockquote:
snap ik.quote:
Nodig doet dat wel bij sofquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:20 schreef wietparkiet het volgende:
1/3de van de posts hier is hoi of doei
(ik doe het zelf ook daar niet van) maar om op elke post te gaan reageren is ook weer zo wat.
google*quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:25 schreef nodig het volgende:
[..]
Eerst hit in youtube
http://www.orbitdownloade(...)silverlight-free.htm
Thanksquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:25 schreef nodig het volgende:
[..]
Eerst hit in youtube
http://www.orbitdownloade(...)silverlight-free.htm
duckduckgo!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:27 schreef wietparkiet het volgende:
yo welke zoekmachine gebruik jij? google bing yahoo?
nee man ik gebruik youtube
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:27 schreef wietparkiet het volgende:
yo welke zoekmachine gebruik jij? google bing yahoo?
nee man ik gebruik youtube
ja hoorquote:
goed met jou?quote:
Zo fake als wat dat programmaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:33 schreef wietparkiet het volgende:
he operation repo heeft een nieuw intro :S
Het gaat om het stukje;quote:
Ik vind 'm niet zo sterkquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het gaat om het stukje;
What's your name?
-Fat Amy
You call yourself fat?
-Yea so two bitches like you won't do it behind my back
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het gaat om het stukje;
What's your name?
-Fat Amy
You call yourself fat?
ze zegt twigquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het gaat om het stukje;
What's your name?
-Fat Amy
You call yourself fat?
Zei ik dat?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Okee man. dus dan mag ik het niet leuk vinden ondanks dat het goed vermaak is?
Vind je dat goed vermaak?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Okee man. dus dan mag ik het niet leuk vinden ondanks dat het goed vermaak is?
Als ik het zou doen zou je alleen maar gek worden volgens mij. Ik heb zo'n uiteenlopende muzieksmaakquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:58 schreef xcachet het volgende:
Wie is er zo lief om wat leuke liedjes op mijn ipod te zetten? Heb dr geen zin in
TVquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:07 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Volgende week weer Marc en Marcel
Oh ik dacht dat gister de laatste wasquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:07 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Volgende week weer Marc en Marcel
Oh dus ik zat jou gisteren allemaal dingen te vertellen die jij nog niet wistquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
TV
Ik ga nog even het eerste stukje kijken!
Ja ): hahaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:09 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Oh dus ik zat jou gisteren allemaal dingen te vertellen die jij nog niet wist
Madelinde is pas 19quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:13 schreef nodig het volgende:
Madelinde en boy die na 1,5 jaar al trouwen
S to the E to the Xquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Madelinde is pas 19Die hadden maar 1 reden om te trouwen..
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Madelinde is pas 19Die hadden maar 1 reden om te trouwen..
idd jaquote:
Als je inderdaad zo jong trouwt puur omdat je seks wilt is het hele idee achter geen seks hebben voor het huwelijk een beetje weg...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:17 schreef nodig het volgende:
[..]
[..]
idd ja![]()
Doet het dan lekker stiekem ofzo ipv je gedwongen voelen om te moeten trouwen
Inderdaad ja! Vind het ook raar dat die ouders van Madelinde het goed vindenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:18 schreef msacras het volgende:
[..]
Als je inderdaad zo jong trouwt puur omdat je seks wilt is het hele idee achter geen seks hebben voor het huwelijk een beetje weg...
zegt ze; hoort alleen bij mensen die van elkaar houden..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:19 schreef nodig het volgende:
[..]
Inderdaad ja! Vind het ook raar dat die ouders van Madelinde het goed vinden
Ja dat klopt niet helemaal neequote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
zegt ze; hoort alleen bij mensen die van elkaar houden..
oh dus als je niet trouwt hou je ook niet echt van elkaar
Zo heeft Jasper een speed datequote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:25 schreef nodig het volgende:
Jannes die ging toch ook vandoor met die meid die Jasper graag wou
Inderdaad hahahaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:29 schreef nodig het volgende:
[..]
Hij mag idd wel samen met Marcel naar de sportschool
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:34 schreef wietparkiet het volgende:
ik snap niet hoe jullie al je tijd verdoen aan die rotzooi tv
wel als je de laatste 3 letters van mijn achternaam er af haalt... maargoed, verder heb je gelijk.quote:
Aai, daar heb ke gelijk in.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:38 schreef msacras het volgende:
[..]
wel als je de laatste 3 letters van mijn achternaam er af haalt... maargoed, verder heb je gelijk.
Masouj?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:38 schreef msacras het volgende:
[..]
wel als je de laatste 3 letters van mijn achternaam er af haalt... maargoed, verder heb je gelijk.
Nee. Daar is m'n naam wel van afgeleid. Maar ja, dat is elke meisjesnaam met een M zo'n beetje +quote:
Marjaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:46 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee. Daar is m'n naam wel van afgeleid. Maar ja, dat is elke meisjesnaam met een M zo'n beetje +
Goedzo, haal nu de naam maar weg.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:48 schreef Spatieloos het volgende:
Ik weet het al!
Kan me vaag herrineren die naam hier vaker gehoord te hebben.
Ik had het al geraden, maar moest het weg halen van Rockiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen aardige mensen mogen dit lezen!Spatieboos
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik had het al geraden, maar moest het weg halen van Rockiehoe kom je daar zo bij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja want het zijn 2 personenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:03 schreef Toto69 het volgende:
Net druk gefilosofeerd met vrienden. Als je seks hebt met een Siamese tweeling, heb je dan een trio?
Daarmee bedoelde ik alleen dat de op 3 na laatste letter van mijn achternaam met een S begintquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Masouj?
Misana
Mosdop
Okee dit is lastig. Oh wacht je zei achternaam.
Wat dan?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:05 schreef Etsu het volgende:
Zo, net een heerlijke discussie achter de rug.
I love youquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:05 schreef msacras het volgende:
[..]
Daarmee bedoelde ik alleen dat de op 3 na laatste letter van mijn achternaam met een S begint
Sommige mensen willen schadevergoeding van 500 euro voor de geleden onzekerheden en stress die ze hebben moeten meemaken doordat het examen Frans werd uitgesteld + nu nog niet weten of de gestolen examens ook landelijk ongeldig worden verklaard.quote:
Waar?!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sommige mensen willen schadevergoeding van 500 euro voor de geleden onzekerheden en stress die ze hebben moeten meemaken doordat het examen Frans werd uitgesteld + nu nog niet weten of de gestolen examens ook landelijk ongeldig worden verklaard.Toen ging het opeens over longkanker krijgen door roken en aids krijgen door een naaldje in je anus ofzo.
Ik ging stuk om hun aangevoerde argumenten.
Miroslava nietquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:46 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee. Daar is m'n naam wel van afgeleid. Maar ja, dat is elke meisjesnaam met een M zo'n beetje +
Is het niet waar dan?quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:56 schreef Spatieloos het volgende:
Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen aardige mensen mogen dit lezen!Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Een blaarquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:45 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb een puistje diep in me mond ofso, of geen puistje maar iets anders, wat nu?
Hoe kom je daar nou weer aan krabsquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:14 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wtf moet ik hiermee
Wat gratis waarquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:18 schreef nodig het volgende:
[..]
Van BG?![]()
Ik ben gestopt met al die gratis dingen bestellen doe er toch niks mee
gister bij Dixons alles van <5 euro gratis, en het is vandaag verzondenquote:
So true.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:20 schreef xcachet het volgende:
"Het was vast een vmbo'er die de examens havo en vwo heeft gestolen"
Ik wil ookquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:21 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
gister bij Dixons alles van <5 euro gratis, en het is vandaag verzonden
nodig had het gezegd aan LB en mij![]()
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:21 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
gister bij Dixons alles van <5 euro gratis, en het is vandaag verzonden
nodig had het gezegd aan LB en mij![]()
Wat is er bij de dixons <5 euro dan?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:25 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
Mijn spullen zijn ook allemaal aangemeld bij PostNL
idd, waren jouw bestellingen ook verzonden? ik lees het nuquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:30 schreef nodig het volgende:
[..]
Pakken A4 papier, oortjes, batterijen, doekjes en schoonmaakspul en wat games
jaquote:
Is die van jou al wel in het sorteerproces dan? Dat die aangemeld is betekend dat die nog in het magazijn van de Dixons ligt te wachten en dat die dus eigenlijk nog geannuleerd kan wordenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:30 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
idd, waren jouw bestellingen ook verzonden? ik lees het nu
[..]
ja
Damn, ik mis dit ook weer haha.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:30 schreef nodig het volgende:
[..]
Pakken A4 papier, oortjes, batterijen, doekjes en schoonmaakspul en wat games
Alles dat gratisch is in Nederland is zo opquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:35 schreef nodig het volgende:
[..]
25 minuten nadat ik het ontdekte op tweakers was de code ook offline gehaald
hm maar dit heb ik ook met Otto.nl meegemaakt, het zal wel verzonden worden.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:32 schreef nodig het volgende:
[..]
Is die van jou al wel in het sorteerproces dan? Dat die aangemeld is betekend dat die nog in het magazijn van de Dixons ligt te wachten en dat die dus eigenlijk nog geannuleerd kan worden
Ik heb spijt dat ik niet meer besteld hebquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:36 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hm maar dit heb ik ook met Otto.nl meegemaakt, het zal wel verzonden worden.
Er is nu al voor een trackingnummer betaald
Had 2 keer 4GB MicroSD gratis van Otto.nl
Wat voor werk ga je doen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:38 schreef EugeneKrabs het volgende:
Contractje getekend vanmiddag trouwens
non-stop?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
goeeed, hou het al sinds 27 april vol met Tax
ben je ookquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:40 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nee maar mensen zien gewoon dat ik 1337 ben :S
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
goeeed, hou het al sinds 27 april vol met Tax
Slaap je ook niet overdag dan?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zo ongeveer jahooguit 1-2 nachten alleen geslapen
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zo ongeveer jahooguit 1-2 nachten alleen geslapen
Nog geen idee maar de plannen zijn er welquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:42 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
GezelligGaan jullie een huisje huren/kopen?
Leuk!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nog geen idee maar de plannen zijn er wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |