Kol hebben we de laatste aflevering juist heel veel gezien in flashbacksquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:59 schreef omgsef het volgende:
Vind seizoen 2 tof tot nu toe, wel jammer dat we de oude Esther, Finn en Kol niet te zien krijgen (misschien in flashbacks). Spannend nu, de hele familie weer bij elkaar.
Ja klopt, jammer dat we Rebekah en Hope niet te zien krijgen. Vind Rebekah juist een van de leukste.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:05 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Kol hebben we de laatste aflevering juist heel veel gezien in flashbacks
[ afbeelding ]
Alleen mist hier Rebekah![]()
[ afbeelding ]
De acteur van Kol/Kaleb is van die drie ook duidelijk de betere.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:56 schreef Vlindur het volgende:
Ohh ik vind de nieuwe Esther echt veel te jongEn Finn is ook niet echt geloofwaardig
Maar Kol/Kaleb, wat een leukerdDat wordt nog wel wat dit seizoen!
Straks gaan pa en ma het tegen elkaar opnemenOok tof
The Originals is ook dit seizoen keigoedquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:36 schreef Ang3l het volgende:
Whaaa, ik moet nog zoveel inhalen!
Zowel TVD als OT. Alleen Afl 1 en 2 van TVD dit nieuwe seizoen nog maar gezien.
I need more time
Zal wel met de actrice te maken hebben.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:10 schreef droomvrouwtje het volgende:
Net de allernieuwste aflevering gekeken, ik ben weer helemaal bij.
Klaus die terug is. Volgens mij weet Ester dit nog niet, beetje raar dat Rebeka nog niet in beeld is geweest in deze, aangezien Ester haar gezin weer compleet wil hebben door ze te veranderen van vampiers in heksen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |