Een jaartje extra school? Wat mij betreft veel en veels te mager.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:06 schreef arachide. het volgende:
Ben benieuwd hoe de cijferlijsten van de dieven zijn.
Hoop trouwens dat zij geen her krijgen dit jaar, een jaartje extra school is wel een mooie straf.
jij bent een oudleerling van die school?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:56 schreef oudleerling het volgende:
Wat een belachelijke situatie weer, dit kan alleen in Nederland.
Lijkt me onmogelijk om de examens ongeldig te laten verklaren, buiten dat het logistiek niet is op te lossen is het volgens mij ook grondwettelijk onmogelijk.
De examens zijn gemaakt punt.
Als de bobo's het niet vertrouwen, zullen ze iedere leerling persoonlijk moeten laten onderzoeken.
We praten hier over fraude en je wordt pas als fraudeur aangemerkt in Nederland als dit is aangetoond met wettig en overtuigend bewijs. Foute beslissing van de commissie zal dus een kort geding opleveren en ik denk dat een rechter zo'n besluit van tafel veegt.
Daarna resten nog verder stappen zelfs richting Europees Hof.
Al het oponthoud dat een leerling ondergaat door de beslissing zou weleens een financiële claim
kunnen opleveren en dat gaat voor de overheid aardig in de papieren lopen.
Advies aan de raad niet zeuren en alleen die idioten op die school in Rotterdam aanpakken.
oudleerling
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:56 schreef oudleerling het volgende:
Wat een belachelijke situatie weer, dit kan alleen in Nederland.
Lijkt me onmogelijk om de examens ongeldig te laten verklaren, buiten dat het logistiek niet is op te lossen is het volgens mij ook grondwettelijk onmogelijk.
De examens zijn gemaakt punt.
Als de bobo's het niet vertrouwen, zullen ze iedere leerling persoonlijk moeten laten onderzoeken.
We praten hier over fraude en je wordt pas als fraudeur aangemerkt in Nederland als dit is aangetoond met wettig en overtuigend bewijs. Foute beslissing van de commissie zal dus een kort geding opleveren en ik denk dat een rechter zo'n besluit van tafel veegt.
Daarna resten nog verder stappen zelfs richting Europees Hof.
Al het oponthoud dat een leerling ondergaat door de beslissing zou weleens een financiële claim
kunnen opleveren en dat gaat voor de overheid aardig in de papieren lopen.
Advies aan de raad niet zeuren en alleen die idioten op die school in Rotterdam aanpakken.
oudleerling
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:56 schreef oudleerling het volgende:
volgens mij ook grondwettelijk onmogelijk.
Ah, nog eentje die het vmbo met fraude gehaald heeftquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:13 schreef mauwauhauw het volgende:
Wat is er mis met wat oudleerling zegt? Oke, er zijn dingen waar ik hem niet in begrijp, maar hij heeft een punt :p
Kan je ook meedoen met de darmonderzoeken. Poepen in een potje en opsturen maar! Heerlijk!!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:15 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
ALS de examens landelijk ongeldig worden verklaard lijkt het mij gepast om met zijn allen in een zakje te poepen en dat tegen het gebouw van Ibn Gahoud te gooien
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:16 schreef mauwauhauw het volgende:
Efjaar, als je niets beter te zeggen hebt zeg dan gewoon niks. Zelf weet ik gelukkig beter
Ah, lezen is ook al lastigquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:13 schreef mauwauhauw het volgende:
[..]
was precies mijn reactie op de onduidelijkheid van hoe safari op de ipod werkt![]()
![]()
![]()
skeerquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:20 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ah, lezen is ook al lastigIk heb geen ipod
Ik ga lachen als die nu naar 40% ofzo gaatquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:25 schreef Pino112 het volgende:
Gelukkig gaat het slagingspercentage nu dik omlaag.
Mag van mij. En terecht.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:27 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ik ga lachen als die nu naar 40% ofzo gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |