Onze verdediging leek wel een schiettent af en toe. Amevor die soms op z'n gemakje aan de wandel leek te gaan en werd weggezet door zijn 20cm kleinere tegenstander.. Genoeg ergenissen gezien gistermiddag.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:03 schreef Downstar het volgende:
Typisch weer iets voor de eagles dit.. dit zijn hele dure punten..
punten die we in dit seizoen hard nodig hebben..
met 11 man tegen 9 man nog zo slecht voetballen..
ik heb 2 kansjes gezien nadat groningen met 9 man kwam te staan..
Je ziet dat eagles gewoonweg niet weet waar ze naar toe moeten spelen als kolder het veld uit is..
dan vliegen de ballen allleen maar op de buiten spelers (die ik bedroevend slecht vond deze wedstrijd)
en komt er weer 1 of andere matige voorzet die over alles en iedereen heen vliegt.
als we nu de 7 punten hadden, stonden we gelijk met ajax, heereveen en boven AZ en Groningen..
Die 4-2 wou er maar niet in, die vrije trap van van der linden was weer een beauty
en ik gun het die jonge zo, maar ook deze werd weer gestopt doormiddel van het doel..
Schenk ook nog binnenkant paal..
Amevor viel me dit keer zwaar tegen, waar hij in de wedstrijd tegen ado echt alles had en van beton leek te zijn, daar verloor hij deze wedstrijd enorm veel duels, en werd hij aan de kant gezet door een mannetje van 1,70 en laten we zeggen 60 kg xD...
Nu maar hopen dat je uit tegen RKC een overwinning pakt, al calculeer ik daar helaas een verlies in..
De Pelle van GAEquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Knappe wedstrijd van de Eagles weer. Kolder speelde weer geniaal. Falkenburg is een ideale speler om rond Kolder te spelen. Kan een goede tandem worden.
Dan heb je zeker een goede wedstrijd gepakt. Ik moest helaas verstek laten gaan ivm verplichtingen.quote:Op zondag 1 september 2013 13:14 schreef Xurk het volgende:
Ik heb een geweldige wedstrijd uitgekozen om erbij te zijnHet neefje van mijn vrouw heeft een seizoenskaart voor RKC en ik kon met hem mee. Hij zat uiteraard de hele wedstrijd chagrijnig naast mij en ik zat af en toe wel flink te glunderen
Vooral in de eerste helft veel heel goed doorgekomen van GAE langs de flankenEen beetje geluk bij 1-0 dat de keeper van RKC de bal niet klem had, maar de 2-0 bij rust was echt dik verdiend. Het was bij vlagen genieten en Kolder deed het inderdaad erg goed! Ook ik had dat niet verwacht aangezien ik hem in de Jupiler League vorig seizoen nog af en toe een beetje traag / houterig vond als hij aangespeeld werd. Maar nu hield hij prima de bal vast om aan anderen af te leggen en was echt een rustpunt in de aanval. Geweldig ook dat Falkenburg zo'n aanwinst blijkt te zijn, daar hoopte ik al op met zijn ervaring toen hij eindelijk erbij kwam
En nu twee GAE-spelers in de topscorerslijst van TT 832
Wel vind ik dat het uitverdedigen nog steeds beter moet, af en toe is het gewoon blind naar voren trappen en dus gelijk inleveren. Daaruit ontstond ook die tegengoal. Het zou toch leuk zijn om een keer de nul te houden, de laatste keer dateert nog altijd uit 1996 (3-0 Vitesse). Veel RKC supporters hebben die goal trouwens niet eens gezien, want na de 4-0 liep het stadion echt leeg. Mijn schoonneefje bleef nog wel zitten voor mij gelukkig
Gedeeld derde!
Kolder lijkt top en topfit. Ik heb het idee dat hij er vanaf nu alles aan wil doen om nog een beetje extra glans aan zijn loopbaan te brengen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Knappe wedstrijd van de Eagles weer. Kolder speelde weer geniaal. Falkenburg is een ideale speler om rond Kolder te spelen. Kan een goede tandem worden.
Kans is niet heel groot.. of je moet echt heel vroeg erbij zijn..quote:Op zondag 1 september 2013 23:27 schreef Xurk het volgende:
Hij is goed bezig inderdaad!
Ik was verbaasd om het resultaat tegen AZ in de voorbereiding, hopelijk kan het herhaald worden inderdaad. AZ is in ieder geval het seizoen wisselvallig begonnen.
Jammer dat Zwolle het zo goed doet (al is dat toch ook wel weer geinig), anders was GAE wel echt dé verrassing van het seizoen tot nu toe. Ik heb het idee dat ze een beetje overschaduwd worden door een club die bovenaan 'los' staat en normaal gesproken ook in het rechterrijtje zou staan.
Ik zit er wel aan te denken om naar de thuiswedstrijd tegen Zwolle te gaan (8 december), geweldige sfeer altijd en het is een zondagmiddag wedstrijd, wat mij het beste uitkomt. Echter zal het animo wel erg groot zijn, dus wat zijn mijn kansen in de losse verkoop denken jullie?
In ieder geval wordt over een paar weken de uitwedstrijd tegen Ajax mijn volgende, zoals eerder geschreven naast het GAE-vak. Ik maak me geen illusies dat er weer een 1-4 in zit, maar een stuntje in de vorm van een gelijkspel zou wel erg mooi zijn! Ze hebben beiden tegen Groningen gelijkgespeeld, dus wie weet
Kwam ook door het verschrikkelijke kut tijdstip van 12:30 de laatste jaren, het alcohol verbod erbij. Alles om maar geen grimmig sfeertje te krijgen, uitgezonderd de massale hoeveelheid ME.quote:Op zondag 1 september 2013 23:37 schreef Downstar het volgende:
[..]
Kans is niet heel groot.. of je moet echt heel vroeg erbij zijn..
Ik hoop dat de derbies op dit niveau wel weer voldoening geven en weer sfeer brengen,
In beide wedstrijden(thuis en uit) is de sfeer en grimmigheid de afgelopen jaren niet meer zoals het geweest...
Nouja, die 12.30 tijdstip is al heel wat jaren zo..quote:Op maandag 2 september 2013 10:53 schreef Humberto-T het volgende:
[..]
Kwam ook door het verschrikkelijke kut tijdstip van 12:30 de laatste jaren, het alcohol verbod erbij. Alles om maar geen grimmig sfeertje te krijgen, uitgezonderd de massale hoeveelheid ME.
Geen idee, de GAE website geeft ook aan nnbquote:Op zondag 8 september 2013 21:33 schreef onlogisch het volgende:
Wat kost een kaartje in de Adelaarshorst?
Via ticketbox kwam ik aan deze info voor de eerst volgende thuiswedstrijd tegen cambuurquote:Op zondag 8 september 2013 21:33 schreef onlogisch het volgende:
Wat kost een kaartje in de Adelaarshorst?