abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 augustus 2013 @ 08:39:24 #101
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_130226584
Ik denk dat in de eerste periode van het seizoen veel ploegen GAE onderschatten en daarom verrast worden door de kwaliteit / strijdlust van de ploeg. Hopelijk is dat verrassingseffect niet al te snel uitgewerkt ;) Wat Cambuur thuis tegen Groningen kan, zou GAE in de Adelaarshorst ook moeten kunnen, tenzij het aan het derby-aspect lag :P Na de eerste twee wedstrijden van Groningen moet ik zeggen dat ik wel geïmponeerd was, maar nu zie ik de kans op een puntje of meer wel iets positiever in.

Grootste compliment was trouwens wel dat Houtkoop Arias al in de eerste helft letterlijk de wedstrijd uit speelde :9

Trouwens ook leuk om te zien dat Quincy het goed doet bij Twente. Maar hij was dan ook niets voor niets talent van het jaar vorig jaar in de JL :)
pi_130240050
Als de ploeg onbevangen kan voetballen, wat ze tegen Utrecht, Ado en PSV ook een helft deden, kunnen we denk ik redelijk wat ploegen hebben.
Ik ben benieuwd hoe ons middenveld eruit komt te zien nu Falkenburg erbij zit. Overgoor zal er wel in blijven, Lambooij ook en dan Falkenburg als creatieveling achter Kolder verwacht ik.
pi_130417697
Hoop op weer aanvallend voetbal, dat kan groningen slecht hebben..
dat zag je wel tegen Cambuur..

Echter ben ik bang dat ze bij groningen wel ff wat meer inzet gaan tonen,
en eagles het dus wel moeilijker krijgt dan cambuur, omdat groningen niet 2 maal wil verliezen van een promovendus..
pi_130446533
Typisch weer iets voor de eagles dit.. dit zijn hele dure punten..
punten die we in dit seizoen hard nodig hebben..

met 11 man tegen 9 man nog zo slecht voetballen..
ik heb 2 kansjes gezien nadat groningen met 9 man kwam te staan..

Je ziet dat eagles gewoonweg niet weet waar ze naar toe moeten spelen als kolder het veld uit is..
dan vliegen de ballen allleen maar op de buiten spelers (die ik bedroevend slecht vond deze wedstrijd)
en komt er weer 1 of andere matige voorzet die over alles en iedereen heen vliegt.

als we nu de 7 punten hadden, stonden we gelijk met ajax, heereveen en boven AZ en Groningen..

Die 4-2 wou er maar niet in, die vrije trap van van der linden was weer een beauty
en ik gun het die jonge zo, maar ook deze werd weer gestopt doormiddel van het doel..
Schenk ook nog binnenkant paal..

Amevor viel me dit keer zwaar tegen, waar hij in de wedstrijd tegen ado echt alles had en van beton leek te zijn, daar verloor hij deze wedstrijd enorm veel duels, en werd hij aan de kant gezet door een mannetje van 1,70 en laten we zeggen 60 kg xD...

Nu maar hopen dat je uit tegen RKC een overwinning pakt, al calculeer ik daar helaas een verlies in..
pi_130468934
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 16:03 schreef Downstar het volgende:
Typisch weer iets voor de eagles dit.. dit zijn hele dure punten..
punten die we in dit seizoen hard nodig hebben..

met 11 man tegen 9 man nog zo slecht voetballen..
ik heb 2 kansjes gezien nadat groningen met 9 man kwam te staan..

Je ziet dat eagles gewoonweg niet weet waar ze naar toe moeten spelen als kolder het veld uit is..
dan vliegen de ballen allleen maar op de buiten spelers (die ik bedroevend slecht vond deze wedstrijd)
en komt er weer 1 of andere matige voorzet die over alles en iedereen heen vliegt.

als we nu de 7 punten hadden, stonden we gelijk met ajax, heereveen en boven AZ en Groningen..

Die 4-2 wou er maar niet in, die vrije trap van van der linden was weer een beauty
en ik gun het die jonge zo, maar ook deze werd weer gestopt doormiddel van het doel..
Schenk ook nog binnenkant paal..

Amevor viel me dit keer zwaar tegen, waar hij in de wedstrijd tegen ado echt alles had en van beton leek te zijn, daar verloor hij deze wedstrijd enorm veel duels, en werd hij aan de kant gezet door een mannetje van 1,70 en laten we zeggen 60 kg xD...

Nu maar hopen dat je uit tegen RKC een overwinning pakt, al calculeer ik daar helaas een verlies in..
Onze verdediging leek wel een schiettent af en toe. Amevor die soms op z'n gemakje aan de wandel leek te gaan en werd weggezet door zijn 20cm kleinere tegenstander.. Genoeg ergenissen gezien gistermiddag.
Wat wel weer positief was dat we voetballend gezien niet onderdeden en de bal soms heerlijk werd rondgekaatst. Doodzonde dat Kolder er uit moest hoewel Godee het in dat kwartiertje ook niet slecht deed.
Houtkoop moet de scherpte nog vinden, paar goede acties maar het eindschot is vaak nog ondermaats.
pi_130688975
Eagles demtahhh
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_130689244
Heerlijke pot weer :D!
pi_130689299
Knappe wedstrijd van de Eagles weer. Kolder speelde weer geniaal. Falkenburg is een ideale speler om rond Kolder te spelen. Kan een goede tandem worden.
pi_130695146
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Knappe wedstrijd van de Eagles weer. Kolder speelde weer geniaal. Falkenburg is een ideale speler om rond Kolder te spelen. Kan een goede tandem worden.
De Pelle van GAE 8-) Ik had niet verwacht dat Kolder het zo goed zou doen.
  zondag 1 september 2013 @ 13:14:09 #110
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_130700420
Ik heb een geweldige wedstrijd uitgekozen om erbij te zijn 8-) Het neefje van mijn vrouw heeft een seizoenskaart voor RKC en ik kon met hem mee. Hij zat uiteraard de hele wedstrijd chagrijnig naast mij en ik zat af en toe wel flink te glunderen ;)

Vooral in de eerste helft veel heel goed doorgekomen van GAE langs de flanken :9 Een beetje geluk bij 1-0 dat de keeper van RKC de bal niet klem had, maar de 2-0 bij rust was echt dik verdiend. Het was bij vlagen genieten en Kolder deed het inderdaad erg goed! Ook ik had dat niet verwacht aangezien ik hem in de Jupiler League vorig seizoen nog af en toe een beetje traag / houterig vond als hij aangespeeld werd. Maar nu hield hij prima de bal vast om aan anderen af te leggen en was echt een rustpunt in de aanval. Geweldig ook dat Falkenburg zo'n aanwinst blijkt te zijn, daar hoopte ik al op met zijn ervaring toen hij eindelijk erbij kwam :) En nu twee GAE-spelers in de topscorerslijst van TT 832 *)

Wel vind ik dat het uitverdedigen nog steeds beter moet, af en toe is het gewoon blind naar voren trappen en dus gelijk inleveren. Daaruit ontstond ook die tegengoal. Het zou toch leuk zijn om een keer de nul te houden, de laatste keer dateert nog altijd uit 1996 (3-0 Vitesse). Veel RKC supporters hebben die goal trouwens niet eens gezien, want na de 4-0 liep het stadion echt leeg. Mijn schoonneefje bleef nog wel zitten voor mij gelukkig :+

Gedeeld derde! :D
  zondag 1 september 2013 @ 13:16:46 #111
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_130700513
Dat iedereen vorige week zo gefrustreerd was van de late gelijkmaker van Groningen geeft wel aan dat we het boven verwachting goed doen :) Natuurlijk is het zonde om de winst weg te geven met twee man minder, maar Groningen is een (zo goed als) vaste subtopper in de Eredivisie en GAE eindigde vorig jaar als zesde in de Jupiler League. Ik probeer nog steeds de gedachte te hanteren dat ieder punt mooi meegenomen is om boven plek 16 te eindigen, maar als ze zo goed blijven presteren wordt het wel moeilijk om de lat niet iets hoger te gaan leggen :P
  zondag 1 september 2013 @ 21:34:40 #112
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_130722438
quote:
10s.gif Op zondag 1 september 2013 13:14 schreef Xurk het volgende:
Ik heb een geweldige wedstrijd uitgekozen om erbij te zijn 8-) Het neefje van mijn vrouw heeft een seizoenskaart voor RKC en ik kon met hem mee. Hij zat uiteraard de hele wedstrijd chagrijnig naast mij en ik zat af en toe wel flink te glunderen ;)

Vooral in de eerste helft veel heel goed doorgekomen van GAE langs de flanken :9 Een beetje geluk bij 1-0 dat de keeper van RKC de bal niet klem had, maar de 2-0 bij rust was echt dik verdiend. Het was bij vlagen genieten en Kolder deed het inderdaad erg goed! Ook ik had dat niet verwacht aangezien ik hem in de Jupiler League vorig seizoen nog af en toe een beetje traag / houterig vond als hij aangespeeld werd. Maar nu hield hij prima de bal vast om aan anderen af te leggen en was echt een rustpunt in de aanval. Geweldig ook dat Falkenburg zo'n aanwinst blijkt te zijn, daar hoopte ik al op met zijn ervaring toen hij eindelijk erbij kwam :) En nu twee GAE-spelers in de topscorerslijst van TT 832 *)

Wel vind ik dat het uitverdedigen nog steeds beter moet, af en toe is het gewoon blind naar voren trappen en dus gelijk inleveren. Daaruit ontstond ook die tegengoal. Het zou toch leuk zijn om een keer de nul te houden, de laatste keer dateert nog altijd uit 1996 (3-0 Vitesse). Veel RKC supporters hebben die goal trouwens niet eens gezien, want na de 4-0 liep het stadion echt leeg. Mijn schoonneefje bleef nog wel zitten voor mij gelukkig :+

Gedeeld derde! :D
Dan heb je zeker een goede wedstrijd gepakt. Ik moest helaas verstek laten gaan ivm verplichtingen.
Op mijn gemak de wedstrijd gekeken bij Kupu Kupu op de Brink.

Heerlijk resultaat en een leuke pot. Go Ahead was bijna de hele wedstrijd heer en meester.
Drie punten op een van je grootste concurrenten is natuurlijk heel erg lekker. :)

Over 2 weken in ieder geval de uit-wedstrijd tegen AZ. Daar hebben we al 3-0 van gewonnen in de voorbereiding, dus dit kunstje moeten we maar nogmaals herhalen. :)
  zondag 1 september 2013 @ 21:50:44 #113
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_130723694
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Kolder lijkt top en topfit. Ik heb het idee dat hij er vanaf nu alles aan wil doen om nog een beetje extra glans aan zijn loopbaan te brengen.

Dat lukt hem tot op heden vrij aardig. ;-)
  zondag 1 september 2013 @ 23:27:44 #114
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_130728922
Hij is goed bezig inderdaad!

Ik was verbaasd om het resultaat tegen AZ in de voorbereiding, hopelijk kan het herhaald worden inderdaad. AZ is in ieder geval het seizoen wisselvallig begonnen.

Jammer dat Zwolle het zo goed doet (al is dat toch ook wel weer geinig), anders was GAE wel echt dé verrassing van het seizoen tot nu toe. Ik heb het idee dat ze een beetje overschaduwd worden door een club die bovenaan 'los' staat en normaal gesproken ook in het rechterrijtje zou staan.

Ik zit er wel aan te denken om naar de thuiswedstrijd tegen Zwolle te gaan (8 december), geweldige sfeer altijd en het is een zondagmiddag wedstrijd, wat mij het beste uitkomt. Echter zal het animo wel erg groot zijn, dus wat zijn mijn kansen in de losse verkoop denken jullie?

In ieder geval wordt over een paar weken de uitwedstrijd tegen Ajax mijn volgende, zoals eerder geschreven naast het GAE-vak. Ik maak me geen illusies dat er weer een 1-4 in zit, maar een stuntje in de vorm van een gelijkspel zou wel erg mooi zijn! Ze hebben beiden tegen Groningen gelijkgespeeld, dus wie weet O-)
pi_130729277
quote:
14s.gif Op zondag 1 september 2013 23:27 schreef Xurk het volgende:
Hij is goed bezig inderdaad!

Ik was verbaasd om het resultaat tegen AZ in de voorbereiding, hopelijk kan het herhaald worden inderdaad. AZ is in ieder geval het seizoen wisselvallig begonnen.

Jammer dat Zwolle het zo goed doet (al is dat toch ook wel weer geinig), anders was GAE wel echt dé verrassing van het seizoen tot nu toe. Ik heb het idee dat ze een beetje overschaduwd worden door een club die bovenaan 'los' staat en normaal gesproken ook in het rechterrijtje zou staan.

Ik zit er wel aan te denken om naar de thuiswedstrijd tegen Zwolle te gaan (8 december), geweldige sfeer altijd en het is een zondagmiddag wedstrijd, wat mij het beste uitkomt. Echter zal het animo wel erg groot zijn, dus wat zijn mijn kansen in de losse verkoop denken jullie?

In ieder geval wordt over een paar weken de uitwedstrijd tegen Ajax mijn volgende, zoals eerder geschreven naast het GAE-vak. Ik maak me geen illusies dat er weer een 1-4 in zit, maar een stuntje in de vorm van een gelijkspel zou wel erg mooi zijn! Ze hebben beiden tegen Groningen gelijkgespeeld, dus wie weet O-)
Kans is niet heel groot.. of je moet echt heel vroeg erbij zijn..

Ik hoop dat de derbies op dit niveau wel weer voldoening geven en weer sfeer brengen,
In beide wedstrijden(thuis en uit) is de sfeer en grimmigheid de afgelopen jaren niet meer zoals het geweest...
pi_130735867
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 23:37 schreef Downstar het volgende:

[..]

Kans is niet heel groot.. of je moet echt heel vroeg erbij zijn..

Ik hoop dat de derbies op dit niveau wel weer voldoening geven en weer sfeer brengen,
In beide wedstrijden(thuis en uit) is de sfeer en grimmigheid de afgelopen jaren niet meer zoals het geweest...
Kwam ook door het verschrikkelijke kut tijdstip van 12:30 de laatste jaren, het alcohol verbod erbij. Alles om maar geen grimmig sfeertje te krijgen, uitgezonderd de massale hoeveelheid ME.
pi_130739214
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 10:53 schreef Humberto-T het volgende:

[..]

Kwam ook door het verschrikkelijke kut tijdstip van 12:30 de laatste jaren, het alcohol verbod erbij. Alles om maar geen grimmig sfeertje te krijgen, uitgezonderd de massale hoeveelheid ME.
Nouja, die 12.30 tijdstip is al heel wat jaren zo..
In 2007 bijvoorbeeld ook, toen werd er toch wel even los gegaan
en zat de sfeer er al goed in voor de wedstrijd.. de stand (3-1) maakte het misschien ook allemala mooier..

Maar ook de beker pot vorig seizoen, waarin de stand gedurende de wedstrijd het ook spannend maakte, vond ik de sfeer ook helemaal niet meer echt zoals het geweest was..
Daarom hopelijk dus de sfeer die we nu elke thuiswedstrijd hebben, ook tegen zwolle..
en dan nog een klein beetje meer! , dat zou toch geweldig zijn :D!
  Moderator zondag 8 september 2013 @ 21:33:06 #118
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_130965175
Wat kost een kaartje in de Adelaarshorst?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_130978351
quote:
7s.gif Op zondag 8 september 2013 21:33 schreef onlogisch het volgende:
Geen idee, de GAE website geeft ook aan nnb :') De losse kaartverkoop gaat wel erg snel voor wedstrijden omdat het er volgens mij maar een paar honderd per wedstrijd zijn.

Uit je onderschrift lijkt het me dat je een Feyenoord supporter bent? Ik verwacht dat kaartjes voor de wedstrijd tegen Feyenoord helemaal snel uitverkocht zullen zijn.
pi_130979302
quote:
7s.gif Op zondag 8 september 2013 21:33 schreef onlogisch het volgende:
Via ticketbox kwam ik aan deze info voor de eerst volgende thuiswedstrijd tegen cambuur

Evenementinformatie

Wedstrijd: Go Ahead Eagles -SC Cambuur
Speeldatum: 20-09-2013
Aanvangstijd: 20: uur
Competitie: Eredivisie
ClubCard-verplichting: ja
Start periode Einde periode
Internetverkoop: 31-08-2013 09:00 uur 19-09-2013 13.00 uur
TicketBox verkooppunten: 31-08-2013 09:00 uur 20-09-2013 18.00 uur
Verkoop secretariaat: n.v.t. n.v.t.
Openingstijden stadionkassa wedstrijddag: vanaf 18.30 uur n.v.t.
Vakken en prijzen

Geen kaarten beschikbaar voor de Brinkgreverweg- en IJsseltribune.
Clubcardverplichting: per seizoen- of clubcard van Go Ahead Eagles kan men 1 kaart kopen.
Vakken Prijs Kinderkorting
19, Leo Halle tribune ¤ 20,-- geen kinderkorting
3V en 4V ¤ 20,-- geen kinderkorting
  maandag 9 september 2013 @ 11:44:21 #121
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_130981362
Wel vervelend dat volgens mij zo goed als alle thuiswedstrijden dit seizoen CC-verplicht zijn en er is geen mogelijkheid om dat ver van tevoren al te zien. Aangezien het aanvragen ervan een paar weken duurt lijkt me, moet ik eigenlijk even snel regelen dat een vriend van me die nog wel in de buurt van Deventer woont er binnenkort eentje voor zes euro aanschaft. Ik kan dat niet want ik heb juist expres voor dit seizoen bij een ander club een CC geregeld zodat ik uitwedstrijden van GAE kan bezoeken zonder aan de verplichte buscombi mee te hoeven doen :+ En je kunt vast geen kaarten in de losse verkoop kopen met een CC van een andere club.
pi_130985927
Geen kaarten beschikbaar voor de Brinkgreverweg- en IJsseltribune.

:( :(
  dinsdag 17 september 2013 @ 15:53:57 #123
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_131281300
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 11:44 schreef Xurk het volgende:
Wel vervelend dat volgens mij zo goed als alle thuiswedstrijden dit seizoen CC-verplicht zijn en er is geen mogelijkheid om dat ver van tevoren al te zien. Aangezien het aanvragen ervan een paar weken duurt lijkt me, moet ik eigenlijk even snel regelen dat een vriend van me die nog wel in de buurt van Deventer woont er binnenkort eentje voor zes euro aanschaft. Ik kan dat niet want ik heb juist expres voor dit seizoen bij een ander club een CC geregeld zodat ik uitwedstrijden van GAE kan bezoeken zonder aan de verplichte buscombi mee te hoeven doen :+ En je kunt vast geen kaarten in de losse verkoop kopen met een CC van een andere club.