PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Vaak kan je of een abonnement nemen of 'prepaid', dan koop je steeds een jaar bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Een jaarding?Is het niet gewoon een automatische afschrijving per maand?
ah dunno maar dat is iig wat het zover ik weet de afgelopen jaren was.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Is dat al zeker dan, zie nu alleen nog staan dat je bij de launch 4 titels kan downloaden
nee toen ik het kocht kon ik volgens mij kiezen tussen 3 maanden abo of een jaar. Gewoon 1x 3 maanden gekocht dus, dacht ff kijken of ik er wat aan heb totdat nieuwe consoles alweer bijna gaan komen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Een jaarding?Is het niet gewoon een automatische afschrijving per maand?
Ja dat snap ik maar toen was het ook daarvoor bedoeld (toch?), terwijl het nu ook bedoeld is om online mee te kunnen spelenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ah dunno maar dat is iig wat het zover ik weet de afgelopen jaren was.
[..]
nee toen ik het kocht kon ik volgens mij kiezen tussen 3 maanden abo of een jaar. Gewoon 1x 3 maanden gekocht dus, dacht ff kijken of ik er wat aan heb totdat nieuwe consoles alweer bijna gaan komen.
Aha, ik dacht dat het echt een maandelijks iets zou zijn. Dit scheelt inderdaad al weer wat. Shopjes die elkaar wegconcurreren met de prijs.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ah dunno maar dat is iig wat het zover ik weet de afgelopen jaren was.
[..]
nee toen ik het kocht kon ik volgens mij kiezen tussen 3 maanden abo of een jaar. Gewoon 1x 3 maanden gekocht dus, dacht ff kijken of ik er wat aan heb totdat nieuwe consoles alweer bijna gaan komen.
iddquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Aha, ik dacht dat het echt een maandelijks iets zou zijn. Dit scheelt inderdaad al weer wat. Shopjes die elkaar wegconcurreren met de prijs.Gemiddeld dus waarschijnlijk wel iets minder dan 5 euro per maand.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:12 schreef jpg97 het volgende:
Oeh, Gigi Ravelli
tot zover mijn bijdrage aan dit puike topic.
Prima interface toch?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:24 schreef poker4lifee het volgende:
hmm, wel oke I guess
en @TT: stuk groter dus
[ afbeelding ]
Dat ziet er wel fucking baas uitquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:24 schreef poker4lifee het volgende:
hmm, wel oke I guess
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Skillen in FIFA 14 is helemaal omgegooid hè..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:24 schreef poker4lifee het volgende:
hmm, wel oke I guess
[ afbeelding ]
ja klopt, maar wat Fuszy zegt dusquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:28 schreef Reemi het volgende:
[..]
Prima interface toch?En multitasking en voicechat, nice.
hoorde het ja, dat je bij sommige trucjes geen l2 meer hoeft te gebruiken en bij sommige wel. Maakt het nog lastiger om de goede skillmove te doen en die goed te timenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Skillen in FIFA 14 is helemaal omgegooid hè..
Geen Bravia hebbenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:31 schreef Fuszy het volgende:
Even een Xperia Z kopen om de Sony lijn in stand te houden, Oh ja en een Bravia
brb
Jouw mening telt hier niet.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:33 schreef over_hedge het volgende:
Sony![]()
![]()
Ze zijn microsoft beetje aan het pwnen
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:24 schreef poker4lifee het volgende:
hmm, wel oke I guess
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:38 schreef Shygirl18 het volgende:
Snellere servers zo te zien
[ afbeelding ]
Dat is wel vet dat je kan kiezen of je eerst multiplayer of singleplayer wilt downloaden.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:38 schreef Shygirl18 het volgende:
Snellere servers zo te zien
[ afbeelding ]
Al zou het nog steeds 10 minuten duren dan gaan ze toch niet laten zien dat hij er 10 minuten overdoetquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:39 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Op de ps3 voor een gameupdate moet je al 10 minuten wachten
Dat ligt aan jou danquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:39 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Op de ps3 voor een gameupdate moet je al 10 minuten wachten
Dat artikel slaat de spijker op zijn kop. Microsoft is met al die onzin die ze toevoegen gewoon de core business van een gameconsole vergeten, het gamen en de gamerquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:35 schreef poker4lifee het volgende:
http://www.theverge.com/2013/6/11/4418070/ps4-vs-xbox-one-e3-2013
Ik overdrijf. Ben gewoon niet zo fan van de ps3.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat ligt aan jou danGeen last van hoor.
Al was het met demo van fifa etc downloaden wel een drama.
De line-up van gratis PlayStation 4-games bij de launch van de console zal bestaan uit: Drive Club: Plus Edition, Don't Starve, Outlast en Secret Ponchos.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Al zou het nog steeds 10 minuten duren dan gaan ze toch niet laten zien dat hij er 10 minuten overdoet?
Ben benieuwd aan wie hij verhuurd wordt. Ben bang dat hij komend seizoen nog weinig minuten krijgt.quote:
yup jammer ja, zou het wel leuk vinden als al die shit die ze wel hebben dan voor ons ook gewoon zou werken, alleen is een groot deel toch alleen voor usaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat artikel slaat de spijker op zijn kop. Microsoft is met al die onzin die ze toevoegen gewoon de core business van een gameconsole vergeten, het gamen en de gamer
Ja, alleen is de prijs ipv lager juist hoger hierquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:44 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
yup jammer ja, zou het wel leuk vinden als al die shit die ze wel hebben dan voor ons ook gewoon zou werken, alleen is een groot deel toch alleen voor usaZoud e prijs wel wat lager mogen maken voor Europa.
Moses, Oscar, Oriol?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:43 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ben benieuwd aan wie hij verhuurd wordt. Ben bang dat hij komend seizoen nog weinig minuten krijgt.
Lampard, de Bruyne en Ramires kunnen allemaal al op zijn positie.
E3 2013: Killer Instinct is Free-to-Play, Only Gives You One Character, Not Developed By Rarequote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja, alleen is de prijs ipv lager juist hoger hierKutzooi
De Bruyne staat volgens mij ook altijd CAM en soms winger/wide cam.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:46 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Moses is een winger. Oriol is slecht. Oscar is een nummer 10 of buitenste CAM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |