Dat is voice-chat inderdaad.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:34 schreef LuckyLuQ het volgende:
Is dat gepraat nou van mensen met een headset of is dat ingame?
Om het echt duidelijk te maken: het is dus niet ingame voice, maar mensen met een headset. Was misschien beetje vaagquote:
Dat begreep ikquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:37 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Om het echt duidelijk te maken: het is dus niet ingame voice, maar mensen met een headset. Was misschien beetje vaag
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:45 schreef LuckyLuQ het volgende:
[..]
Dat begreep ik
Ben bang dat als ik dat met mijn vrienden speel dat het anders gaat klinken
Het is 10x gelikter dan DayZ (Arma II) of WarZ.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:53 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Dat sowiesomaar het concept is gewoon echt kicken. Lijkt een beetje op DayZ maar dan in de stad.
Dat absoluut. Hopelijk houden ze dit niveau vast tijdens de ontwikkeling, want de graphics zijn echt goed en de gameplay ziet er ook gaaf uit.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:29 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Het is 10x gelikter dan DayZ (Arma II) of WarZ.
Zekers! Ik heb het in MyAt gezet dit topic want ik wil er eerst wat meer van zien alvorens ik een keuze maak of ik het aanschaf.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:32 schreef kossikvassik het volgende:
Eerste game die me qua graphics compleet wegblies!
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:55 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Zekers! Ik heb het in MyAt gezet dit topic want ik wil er eerst wat meer van zien alvorens ik een keuze maak of ik het aanschaf.
Heb jij even geluk, hij komt dit jaar niet meer uitquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:09 schreef Giester het volgende:
Ik wil deze game misschien wel het graagst spelen, puur gebaseerd op wat ik nu heb gezien.
Maar stiekem hoop ik dat hij niet eind dit jaar uitkomt. Dan komt er al veel te veel uit wat ik ook wil spelen en deze game wil ik niet tussen andere games door spelen, maar gewoon op m'n gemak.
Juist! En geloof me dat bedoel ik uiterst positief.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:17 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Heb jij even geluk, hij komt dit jaar niet meer uit
De game zal in 2014 uitkomen, maar ik verwacht inderdaad wel laat in 2014.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:25 schreef Banaanensuiker het volgende:
Is er wat bekend over de release date? Ik verwacht eind 2014 of zelfs begin 2015, maar dat is puur speculatie.
Ik denk inderdaad december 2014.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:27 schreef Jorwol het volgende:
[..]
De game zal in 2014 uitkomen, maar ik verwacht inderdaad wel laat in 2014.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |