abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159092310
Heb deze echt al zo lang in pre-order staan , nu maar hopen dat het geen 2e Watch Dogs gaat worden...
- Djehoetie / Jehuty -
  donderdag 14 januari 2016 @ 10:14:33 #102
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_159092611
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 08:23 schreef Keltie het volgende:

[..]

Twijfel ook een beetje. Terwijl ik vanaf de eerste aankondiging weet dat ik dit spel ga spelen :')
Denk sowieso dat ik voor de eenvoudige versie ga, vind ¤100 echt teveel voor een PS4 game..
Twijfel ook nog steeds. De setting spreekt me erg aan, heb alleen niks met ubisoft en hun opzet van games. Je zal hier ook wel sectors moeten clearen door iets te veroveren ofzo.

Maar misschien krijg ik hem "gratis" als ik mijn 970 ga upgraden.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  FOK!fotograaf donderdag 14 januari 2016 @ 10:27:50 #103
159915 -Menn0-
MNO
pi_159092818
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 08:23 schreef Keltie het volgende:

[..]

Twijfel ook een beetje. Terwijl ik vanaf de eerste aankondiging weet dat ik dit spel ga spelen :')
Denk sowieso dat ik voor de eenvoudige versie ga, vind ¤100 echt teveel voor een PS4 game..
Same here. Maar goed een pre order kan toch gecancelled worden als de beta tegenvalt :P
,,/
  donderdag 14 januari 2016 @ 10:32:26 #104
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_159092902
Gewoon een beetje wachten tot dat de eerste goede reviews er zijn en dan aanschaffen is geen optie? :)

Wat ik me eigenlijk afvraag, is dit nu meer een FPS of een RPG (als in ME2/3)? Dat laatste lijkt me wel wat, want ik houd niet van FPS, maar ben RPG's met zwaard/schildje wel wat zat eigenlijk. :)
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  FOK!fotograaf donderdag 14 januari 2016 @ 11:25:27 #105
159915 -Menn0-
MNO
pi_159093696
quote:
5s.gif Op donderdag 14 januari 2016 10:32 schreef Semisane het volgende:
Gewoon een beetje wachten tot dat de eerste goede reviews er zijn en dan aanschaffen is geen optie? :)

Wat ik me eigenlijk afvraag, is dit nu meer een FPS of een RPG (als in ME2/3)? Dat laatste lijkt me wel wat, want ik houd niet van FPS, maar ben RPG's met zwaard/schildje wel wat zat eigenlijk. :)
Sure thing dat dat kan. Maar als je door te pre-orderen een beta toegang krijgt dan cancel je toch je pre-order zodra je die toegang hebt? Net zo makkelijk. Toch?
,,/
pi_159093806
quote:
5s.gif Op donderdag 14 januari 2016 10:32 schreef Semisane het volgende:

Volgens de developers zelf is het meer RPG dan FPS.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  donderdag 14 januari 2016 @ 11:34:05 #107
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_159093874
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 11:25 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Sure thing dat dat kan. Maar als je door te pre-orderen een beta toegang krijgt dan cancel je toch je pre-order zodra je die toegang hebt? Net zo makkelijk. Toch?
Kan, maar ik pre-order nooit games. Het pre-order gedoe heeft in mijn ogen geleid tot hele dubieuze praktijken en releases in de game industrie, en vanuit het oogpunt van de consument begrijp ik het ook nooit zo. In het digitale tijdperk is het namelijk vrijwel uitgesloten dat je niet aan een game kan komen op de dag van de release...daarmee heeft de pre-order eigen haar functie verloren lijkt me. (Dat de uitgevers je wat "perks" geven tegenwoordig staat daar los van, die perks kunnen ook bij een standaardkoop worden geleverd.)
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  donderdag 14 januari 2016 @ 11:34:55 #108
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_159093897
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 11:30 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Volgens de developers zelf is het meer RPG dan FPS.
Ah...kewl...zal dus redelijk richting een soort van ME2/3 RPG stijl gaan wellicht...dat beviel me wel en zover ik de setting kan inschatten bevalt me dit wel. :)
pi_159094024
quote:
14s.gif Op donderdag 14 januari 2016 11:34 schreef Semisane het volgende:

[..]

Ah...kewl...zal dus redelijk richting een soort van ME2/3 RPG stijl gaan wellicht...dat beviel me wel en zover ik de setting kan inschatten bevalt me dit wel. :)
Volgens mij (en dat hoop ik ook) zijn grinden voor toffe loot en zijn de builds een heel stuk uitgebreider itt ME. Het is ook belangrijk om je squad goed op elkaar af te stellen en je kan darmee alle kanten op. ME is voor mij echt veel te weinig RPG en veel te veel shooter.
  donderdag 14 januari 2016 @ 11:46:43 #110
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_159094133
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 11:41 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Volgens mij (en dat hoop ik ook) zijn grinden voor toffe loot en zijn de builds een heel stuk uitgebreider itt ME. Het is ook belangrijk om je squad goed op elkaar af te stellen en je kan darmee alle kanten op. ME is voor mij echt veel te weinig RPG en veel te veel shooter.
Klopt, met name ME3 was erg de shooter richting in gegaan. ME2 had nog wel wat balans. Als men dus bij The Division dit inderdaad vele beter weet neer te zetten kan het een prima game worden. Van wat ik er tot nu toe van het gezien ziet het er grafisch geweldig uit.

Enkel hoop ik werkelijk niet dat het weer zo'n deceptie wordt als de eerste Assassin's Creed, waar ik dat virtuele gedoe kapot matig vond, naast het feit dat de gameplay toch wel tegenviel.
pi_159094160
quote:
2s.gif Op donderdag 14 januari 2016 11:46 schreef Semisane het volgende:

[..]

Enkel hoop ik werkelijk niet dat het weer zo'n deceptie wordt als de eerste Assassin's Creed, waar ik dat virtuele gedoe kapot matig vond, naast het feit dat de gameplay toch wel tegenviel.
Tsja, het is en blijft Ubisoft, ik ben dus ook erg voorzichtig met mijn enthousiasme.
  FOK!fotograaf donderdag 14 januari 2016 @ 12:11:09 #112
159915 -Menn0-
MNO
pi_159094672
quote:
2s.gif Op donderdag 14 januari 2016 11:34 schreef Semisane het volgende:

[..]

Kan, maar ik pre-order nooit games. Het pre-order gedoe heeft in mijn ogen geleid tot hele dubieuze praktijken en releases in de game industrie, en vanuit het oogpunt van de consument begrijp ik het ook nooit zo. In het digitale tijdperk is het namelijk vrijwel uitgesloten dat je niet aan een game kan komen op de dag van de release...daarmee heeft de pre-order eigen haar functie verloren lijkt me. (Dat de uitgevers je wat "perks" geven tegenwoordig staat daar los van, die perks kunnen ook bij een standaardkoop worden geleverd.)
Nee ik ook niet, nog nooit misgegrepen ook :) Maar nu een beta klinkt wel interessant als ik daarna toch kan cancellen.
,,/
  Eindredactie Games donderdag 14 januari 2016 @ 12:58:07 #113
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_159095662
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_159095970
Ik heb iig een pre-order gezet voor de beta op de ps4, mooi weer cancellen als ik toegang heb :+
  Eindredactie Games donderdag 14 januari 2016 @ 13:16:12 #115
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_159096003
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 13:14 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik heb iig een pre-order gezet voor de beta op de ps4, mooi weer cancellen als ik toegang heb :+
Goed nieuws dan.
quote:
The Division beta, which was never given a date by Ubisoft, is due to start in January. That’s according to the UPlay mobile app, which accidentally revealed it.

If you’re unfamiliar with UPlay, it runs in the background and rewards you for actions done in Ubisoft games, such as getting headshots, looting etc.. One action for The Division called “Team Beta: Active” rewards you for taking part in the closed beta, and mentions January as the date.
http://www.vg247.com/2016(...)january-date-leaked/
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games donderdag 14 januari 2016 @ 13:16:36 #116
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_159096016
Of is dat alleen pc ;(
pi_159096098
Ik denk dat de beta tegelijkertijd is voor alle platforms.
pi_159146439
  zaterdag 16 januari 2016 @ 12:58:05 #119
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_159146750
quote:
Snap niet waarom iedereen teruggrijpt naar die E3 beelden? Dat waren gewoon cinematische beelden. Om een impressie van de gameplay te geven. Concept cars worden ook nooit uitgebracht maar lenen zich uitstekend als fundament. Klaag eerder over grafisch onvermogen van de consoles.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_159146916
Omdat dat destijds als gameplaybeelden naar buiten is gebracht.

Zelfde als met The Witcher 3 destijds.

Grootste verschil tussen die beelden en de uiteindelijke versie in de winkel lijkt te liggen in dingen als rook, vuur, particles en belichting.

Textures kosten niet zoveel resources, dus dat verschil is niet zo heel groot. De zaken die ik noem kosten wel veel resources. En daar zijn de consoles veel te zwak voor.

We hebben hard nieuwe consoles nodig. Me dunkt. Terechte klacht. :(
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_159146925
Gewoon weer een downgrade omdat de consoles het allemaal niet meer bij kunnen benen. :'(
pi_159147028
Alleen the Witcher zag er alsnog prachtig uit, zowel op console als PC :P
Conscience do cost.
  zaterdag 16 januari 2016 @ 13:37:46 #123
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_159147524
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 13:20 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik denk dat de beta tegelijkertijd is voor alle platforms.
XBOX One: 28 Januari tot en met 31 januari
PS4/PC: 29 januari tot en met 31 januari
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  zaterdag 16 januari 2016 @ 13:47:13 #124
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_159147724
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 13:06 schreef Geralt het volgende:
Omdat dat destijds als gameplaybeelden naar buiten is gebracht.

Zelfde als met The Witcher 3 destijds.

Grootste verschil tussen die beelden en de uiteindelijke versie in de winkel lijkt te liggen in dingen als rook, vuur, particles en belichting.

Textures kosten niet zoveel resources, dus dat verschil is niet zo heel groot. De zaken die ik noem kosten wel veel resources. En daar zijn de consoles veel te zwak voor.

We hebben hard nieuwe consoles nodig. Me dunkt. Terechte klacht. :(
Het grootste verschil is de engine en de lightning. Dus kun je cynisch doen maar de X1 heeft pakweg het grafische vermogen van een mid-end PC. Beetje treurig voor "nieuwe consoles".
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_159147764
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 13:47 schreef inslagenreuring het volgende:
Het grootste verschil is de engine en de lightning.
Ik denk niet dat de engine compleet anders is. Die zal heus wel in staat zijn om die E3 beelden uit te kunnen poepen. Ze gaan echt geen complete engine schrijven voor een prerelease demo en een voor de game zelf.

Feit blijft dat de consoles gewoon heel erg achter blijven tov de pc op dit moment.

En dat dat dus jammer is. ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')