Wat had je dan verwacht? een 2 shot? want in een andere RPG een boss 30x slaan is niet normaal?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:06 schreef inslagenreuring het volgende:
Heb streams gevolgd, 30 headshots met een sniper rifle om zo'n eindbaas om te leggen. Mijn vrees is werkelijkheid geworden, deze haal ik wel uit de budgetbak.
RPGquote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht? een 2 shot? want in een andere RPG een boss 30x slaan is niet normaal?
ok doeiquote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
RPG
Hoop dat jullie ervan genieten. Maar een game waarin je voor de 25e keer met een Dragunov, 7.57 cal. kogels door hersenen van een mens schiet, en als je 2 levels hoger bent 4 kogels? Is gewoon te lachwekkend voor woorden. Hack en slash in shootervorm dit.
Oh god, een kritische noot laten vallen en de fanboy herken je direct.quote:
Madison was zo vet.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:09 schreef Keltie het volgende:
Net even een uurtje op de PS4 zitten spelen maar erg vet hoor
Mooie omgeving, goed decor. Graphics kan ik niet echt over oordelen, speelde namelijk via remote play. Heb alleen niet het idee dat er veel "te doen" is? Ben Fallout gewend waar praktisch iedere terminal gebruikt kan worden en overal loot te vinden is
Als je het niet wil spelen dan niet maar dan heb je hier verder niets mer te zoeken ofwel?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:27 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Oh god, een kritische noot laten vallen en de fanboy herken je direct.
Nee het is gewoon een shooter RPG in een realistische setting, het is nooit de bedoeling van de game geweest om realistisch te zijn, dat kan namelijk niet als je een RPG speelt. Hoe had jij het dan in gedachte, als jij level 1 bent een paarse level 20 vijand te kunnen oneshotten dmv een headshot?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
RPG
Hoop dat jullie ervan genieten. Maar een game waarin je voor de 25e keer met een Dragunov, 7.57 cal. kogels door hersenen van een mens schiet, en als je 2 levels hoger bent 4 kogels? Is gewoon te lachwekkend voor woorden. Hack en slash in shootervorm dit.
Dark Zone al in geweest?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:46 schreef Beelzebub85 het volgende:
Net het bericht einde beta gekregen. Maar er is nog zoveel te doen... Nou, ehh. Nee.
Wat je het beste vind! Ik heb een Converted SMG-9 en een Police M4quote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:02 schreef Kidjuh het volgende:
Welke guns zijn naar jullie mening het handigst in de darkzone? Heb inmiddels blauwe lmg, Shotgun, scar en pistol bemachtigd
Ik heb een Smg en een rifle. Wel een lekkere combi.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Wat je het beste vind! Ik heb een Converted SMG-9 en een Police M4die smg is echt te ziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |