quote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:05 schreef HaywoodJablome het volgende:
waarom ga je in hemelsnaam naar een onderwijsinstituut waar vrouwen worden toegelaten dan
was je niet goed genoeg voor een boys only school?
Pfff de antwoorden van Frank zijn altijd moeilijk scherpquote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
Misschien kun je dat eens vragen. Heb je meteen een openingszin voor een gesprek én antwoord op je vraag. Twee vliegen, één klap.
ik denk dat je deze bedoelde:quote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:08 schreef Cucumissativus het volgende:
Studerende vrouwen![]()
Binnen 10 jaar lopen ze achter een kinderwagen, en zitten ze de gehele dag op Facebook onzinnige berichtjes naar andere soortgenoten te sturen.
ja dat is zeker aso en hinderlijk.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:16 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat een asogedrag zeg. Onbegrijpelijk dat het toegelaten wordt, lijkt me ook best hinderlijk voor de docent.
Dat is ook handig voor later, met de beeb.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:33 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Komt omdat die vrouwen altijd hun tas vol hebben zitten met vanalles en nog wat, en vaak beter voorbereid ten tonele verschijnen dan mannen.
Die laatsten pakken hun tas, smijten er een paar boeken in, en vertrekken naar school. Vrouwen doen netjes hun etui'tje er in, met een paar pennetjes, en een gum. Netjes de boekjes er in, een vol flesje water. Een boterhammetje verpakt in aluminiumfolie, en daarna gaan ze nog even langs de supermarkt, om een pakje crakcertjes te kopen![]()
Dit inderdaad. Plebs.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:49 schreef zovty het volgende:
Mensen die niet een busseltje asperges schillen, koken, en naar binnen slurpen begeleidt door een plakje ham, of twee, en een mooi gekookt eitje en een plasje botersaus met dille, in de klas.
ja, of afgekoelde brocoli en bloemkool uit een afgesloten doosje.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:49 schreef zovty het volgende:
Mensen die niet een busseltje asperges schillen, koken, en naar binnen slurpen begeleidt door een plakje ham, of twee, en een mooi gekookt eitje en een plasje botersaus met dille, in de klas.
U so funnieeeeeejquote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:49 schreef zovty het volgende:
Niet op een dieet zitten van kaviaar, Champagne en ingevlogen Kobe beef.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:49 schreef zovty het volgende:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
Misschien kun je dat eens vragen. Heb je meteen een openingszin voor een gesprek én antwoord op je vraag. Twee vliegen, één klap.
"HOUD EENS OP MET JE CRACKER."quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:19 schreef Jachtgeweer het volgende:
je kan er ook gewoon wat van zeggen ipv er een topic over te openen
Te kort door de bocht.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:32 schreef Aberkullie het volgende:
Het schijnt dat je beter informatie kan opnemen als je op iets aan het kauwen bent. Eigenlijk is die vrouw dus heel slim bezig.
Laat mij ook eens een intelligente anekdote vertellenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:53 schreef zovty het volgende:
[..]
Te kort door de bocht.
Er is uitgevogeld dat mensen die kauwgom kauwden beter ware in geheugentestjes.
Kan ook door de oppeppende werking van munt komen.
Er is overigens wel onderzocht of er ook verbeterde effecten hadden als ze alleen maar kauwbewegingen maakt, maar volgens mij was dat niet zo.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:54 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Laat mij ook eens een intelligente anekdote vertellen
Die at ik altijd toen ik 7 wasquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:52 schreef Infection het volgende:
Altijd vrouwen die dit doen inderdaad, ook met van die liga koekjes
Ik heb juist begrepen dat een honger gevoel je in overlevingsmodus zet, waardoor je scherper bent en beter presteert.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:32 schreef Aberkullie het volgende:
Het schijnt dat je beter informatie kan opnemen als je op iets aan het kauwen bent. Eigenlijk is die vrouw dus heel slim bezig.
kan kloppen, heb nog als proefpersoon deelgenomen aan onderzoek waaruit bleek dat iemand die dringend moet plassen beter logisch kan nadenken. Dat onderzoek heeft trouwens internationale prijs voor 'meest nutteloze onderzoek' gewonnenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb juist begrepen dat een honger gevoel je in overlevingsmodus zet, waardoor je scherper bent en beter presteert.
Prijs voor meest nutteloze onderzoek, wat een grapquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:59 schreef bobbiey het volgende:
kan kloppen, heb nog als proefpersoon deelgenomen aan onderzoek waaruit bleek dat iemand die dringend moet plassen beter logisch kan nadenken. Dat onderzoek heeft trouwens internationale prijs voor 'meest nutteloze onderzoek' gewonnen![]()
http://nieuws.kuleuven.be/node/10044
Of mensen die tijdens een tentamen een heel voedselpakket meenemen plus 3 pennen en 2 potloden...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:27 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Waarom kunnen ze dat niet voor of na het college doen. Ook mensen die het hele college aan een flesje water zitten lurken. Anderhalf uur zonder eten of drinken overleef je heus wel.
Ja en dan steeds die schrijfwaren van hun tafel laten flikkerenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:27 schreef Geelman het volgende:
[..]
Of mensen die tijdens een tentamen een heel voedselpakket meenemen plus 3 pennen en 2 potloden...
Vervelende surveillanten zijn ook ergerlijk...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:28 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ja en dan steeds die schrijfwaren van hun tafel laten flikkeren
Laatst zat er een hottie als surveillant die steeds aan de wandel ging, dat was pas hinderlijk.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:29 schreef Geelman het volgende:
[..]
Vervelende surveillanten zijn ook ergerlijk...Of tikkende hakken...
![]()
Zware tijden als student zijnde!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |