Valt tenminste meer op dan het blauw.quote:
Hoofdsponsor wil natuurlijk wel dat zijn huisstijl herkenbaar is op de shirts natuurlijk.quote:
Ja logisch ook.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hoofdsponsor wil natuurlijk wel dat zijn huisstijl herkenbaar is op de shirts natuurlijk.
...quote:Op maandag 24 juni 2013 13:44 schreef Felagund het volgende:
Wat wel op valt is dat Blanco helemaal weg is op de auto, hebben die niet een jaarcontract getekend?
Is ook zo ja.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:48 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
...
Blanco is de naam van een bedrijf?
Ik heb een jaar lang gedacht dat het team zo heette omdat ze nog geen nieuwe sponsor hadden.
Het is wel zo dat de ploeg voor een groot deel ondersteund wordt door het geld van Rabobank, dus voor de inleg van Blanco hebben ze zeker hun exposure in deze zes maanden kunnen halen hoorquote:Op maandag 24 juni 2013 13:44 schreef Felagund het volgende:
Wat wel op valt is dat Blanco helemaal weg is op de auto, hebben die niet een jaarcontract getekend?
Dat was geen sarcasme volgens mij.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:49 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Oh.Ik moet sarcasme leren herkennen.
Nee dat was totaal geen sarcasme inderdaad ja. Maar dat geheel terzijde. Nu gaan we even naar de reclame.quote:
Nee, maar dan kunnen ze (lees: Rabobank deed de toezegging haar financiele verplichtingen na te komen, maar zonder naamsvermelding. Het team bleef bestaan, in eerste instantie als "White Label"-ploeg.[15] Op 13 december werd bekendgemaakt dat de ploeg verder gaat onder de naam Blanco Pro Cycling Team. Richard Plugge is aangesteld als de nieuwe algemeen directeur. Hij volgt per 1 januari 2013 Harold Knebel op.) wel een contract tekenen.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:50 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
...dus is Blanco nu een bestaand bedrijf of niet?
Ah. Dat heb ik ook altijd gedacht, maar was even in verwarring door dit topic. Bedanktquote:Op maandag 24 juni 2013 13:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, maar dan kunnen ze (lees: Rabobank deed de toezegging haar financiele verplichtingen na te komen, maar zonder naamsvermelding. Het team bleef bestaan, in eerste instantie als "White Label"-ploeg.[15] Op 13 december werd bekendgemaakt dat de ploeg verder gaat onder de naam Blanco Pro Cycling Team. Richard Plugge is aangesteld als de nieuwe algemeen directeur. Hij volgt per 1 januari 2013 Harold Knebel op.) wel een contract tekenen.
Nog maar 13 dagen wachten.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:54 schreef Momo... het volgende:
http://www.belkin.com/ridethefuture/ live
Ohja ik kijk vanaf een gare computer elders.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan staat de tijd van je laptop/PC niet goed.
De eerste faal is al een feit.quote:
Lekkere kleur groen.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:04 schreef TheArt het volgende:
Tenue bekend: http://www.blancoprocycli(...)ucing-the-leader-974
Nicequote:Op maandag 24 juni 2013 14:04 schreef TheArt het volgende:
Ziet er prima uit.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:04 schreef TheArt het volgende:
quote:Op maandag 24 juni 2013 14:08 schreef Momo... het volgende:
Die man slist of komt dat door mijn koptelefoon?
twitter:
Beetje flauw van José. Wij zeggen toch ook niet dat ze dik en lelijk is.quote:
Ze hebben het huidige account gewoon veranderd.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:13 schreef Pino112 het volgende:
En het account van Blanco heet nu @TeamBelkin. Die andere was dus fake.
Ohja, Jose is een vrouw. Ik blijf steeds denken dat het een man isquote:Op maandag 24 juni 2013 14:12 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Beetje flauw van José. Wij zeggen toch ook niet dat ze dik en lelijk is.
Ja dat zei ik.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze hebben het huidige account gewoon veranderd.
Dik Amerikaans accentquote:Op maandag 24 juni 2013 14:13 schreef Mani89 het volgende:
Hoor nauwelijks een accent bij deze man, best netjes.
quote:Op maandag 24 juni 2013 14:17 schreef Chiappucci het volgende:
Deze man heeft wel wat weg van B100 in z'n goede jaren.
Zeker.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:15 schreef Marcoss het volgende:
Toch knap werk hoor, in deze tijd zo'n sponsor vinden
quote:Op maandag 24 juni 2013 14:20 schreef Coelho het volgende:
dus Linksys is van belkin? Ik dacht dat dat Cisco was
Was idd.quote:Linksys is a brand of home and small office networking products and a company founded in 1988, which was acquired by Cisco Systems in 2003. In 2013, as part of its push away from the consumer market, Cisco sold their home networking division and Linksys to Belkin.
Ja, vanaf vandaag is dit hun nieuwe tenue.quote:
wel een stuk mooierquote:Op maandag 24 juni 2013 14:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, vanaf vandaag is dit hun nieuwe tenue.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |