Dus eigenlijk mogen wij onze gegevens terug eisen?quote:Op donderdag 13 juni 2013 06:40 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
99,99%![]()
http://www.metronieuws.nl(...)rZlff!VJLXHCS6YV6rk/
Dat maakt je nog verdachter.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:59 schreef rakotto het volgende:
[..]
Dus eigenlijk mogen wij onze gegevens terug eisen?
Natuurlijk.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:02 schreef man1986 het volgende:
[..]
Dat maakt je nog verdachter.
Waarom terugeisen, heb je iets te verbergen?
terrorist.quote:
*belt kliklijn.quote:
Je had mijn luiers moeten ruiken vroeger. Tegenwoordig zijn de scheten wel minder.quote:
Waarom douche jij dan in een gesloten douche waar niemand je kan zien?quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:24 schreef man1986 het volgende:
[..]
Heb jij iets te verbergen dan?
Zo niet, waarom maak je je zorgen om monitoring?
Dat heeft te maken met je niet naakt publiekelijk mogen vertonen ofzo. Dus da's heel wat anders.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Waarom douche jij dan in een gesloten douche waar niemand je kan zien?
'Onzedelijk gedrag' en 'verstoring van de openbare orde' mocht ik in het openbaar douchen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:14 schreef Red_85 het volgende:
Waarom douche jij dan in een gesloten douche waar niemand je kan zien?
Vraag het aan de AIVD als je het zo graag wilt weten.quote:Geef me ook gelijk je pincode maar en je jaarlijkse inkomen.
1 vergelijking mafkees:quote:Op donderdag 13 juni 2013 03:21 schreef El_Matador het volgende:
Als je hier euro's of dollars voor pesos wil wisselen moet je ook je vingerafdruk zetten. Normale mensen doen dat gewoon zonder mokken.
Alleen de FOK!zolderkamerautist met aluhoedje en fearmongerwaanzin gaat moeilijk lopen doen.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:18 schreef man1986 het volgende:
[..]
'Onzedelijk gedrag' en 'verstoring van de openbare orde' mocht ik in het openbaar douchen.
[..]
Je weet het mooi te vertellen.quote:Vraag het aan de AIVD als je het zo graag wilt weten.
Ik ga geen water naar de zee dragen.
De Amerikaanse overheid heeft meer middelen om alle facetten van de maatschappij te controleren dan Hitler had.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:53 schreef man1986 het volgende:
Een vergelijking met Hitler's praktijken is vergezocht, vind je zelf niet?
Trouwens, als je niet tegen de regering bent heb je niets te vrezen.
Contract maakt niet uit, het is een Amerikaans bedrijf dus valt het onder de Patriot Act. Dan hadden ze maar een Nederlands bedrijf moeten inschakelen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat met die vingerafdrukken: eigenlijk moet je er gewoon vanuitgaan dat echt alles van je bij de Amerikaanse overheid bekend is.
Straks met het EPD net zo: de overheid kiest een amerikaans bedrijf, dus hoppa, koppelen aan al je overige gegevens in de PRISM en alles is bekend.
Dit ook trouwens:
Hoewel Minister Spies hieraan twijfelt, acht ze het niet uitgesloten dat de Amerikaanse overheid op basis van de Patriot Act de Nederlandse biometrische gegevens zou kunnen confisqueren. .
Ze weet het niet zeker? Tsssss. Zoiets ligt toch vast in contracten? Nou, niet dus, blijkbaar.
Vergezocht? Het is het voorbeeld in de geschiedenis.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:53 schreef man1986 het volgende:
Een vergelijking met Hitler's praktijken is vergezocht, vind je zelf niet?
Trouwens, als je niet tegen de regering bent heb je niets te vrezen.
man1986 is pulling your leg. De paradoxale benadering. Zie knipoogquote:Op donderdag 13 juni 2013 02:26 schreef man1986 het volgende:
Zolang je niets te verbergen hebt, hoef je je ook geen zorgen te maken om monitoring.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vergezocht? Het is het voorbeeld in de geschiedenis.
Schaap.
De maatschappij kiest daar zelf voor.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:13 schreef Sloggi het volgende:
[..]
De Amerikaanse overheid heeft meer middelen om alle facetten van de maatschappij te controleren dan Hitler had.
als je kunt kiezen tussen getazered worden en pizza eten voor de tv..quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:17 schreef man1986 het volgende:
[..]
[..]
De maatschappij kiest daar zelf voor.
Ik zie niemand op straat demonstreren, jij wel?
De meesten hebben brood en spelen. Daarbij realiseren net veel mensen zich wat er gaande is.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:17 schreef man1986 het volgende:
[..]
[..]
De maatschappij kiest daar zelf voor.
Ik zie niemand op straat demonstreren, jij wel?
Ik verstoor dus gelijk de openbare orde en zet direct de samenleving aan tot rebels gedrag met mijn mening? Voor jou soort moeten we dus oppassen. Stasi hadden die beredenering ook, het is dus klaarblijkelijk niet uitgeroeid.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:33 schreef man1986 het volgende:
De meerderheid ziet monitoring niet als een probleem. Een enkeling ziet het wel als een probleem.
Deze enkelingen verstoren de openbare orde en zetten de rest van de samenleving aan tot rebels gedrag.
Deze minderheid zal uiteindelijk niet schuwen om terreur te gebruiken om hun zin te krijgen en hun denkwijze door te drukken in de maatschappij zonder inachtneming van ons democratisch systeem.
Je zou het haast gaan hopen. Dat mensen met een dergelijke instelling dat allen zijn hier.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |