Dus hoe meer koters je verwekt, hoe minder je hoeft te betalen? Wat is dat voor achterlijk iets.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:32 schreef arachide. het volgende:
[..]
Men neme een rechtzaak en men produceert op vijftigjarige leeftijd 3 koters
Ik denk dat het niet alleen met pesten te maken heeft, denk dat het een combinatie is met wat ik allemaal als baby ook heb moeten meemaken met operaties enzo. Heb ook hersenbeschadiging opgelopen, met bevalling, vandaar die oogafwijking. Ik heb geen idee wat voor gevolgen dat allemaal kan hebben, maar misschien is dat op sociaal vlak ook wel een struikelblok.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:30 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik denk dat t belangrijkste is om jezelf te leren kennen en te accepteren. Als je veel gepest bent ga je meestal wel in een defensieve houding, een schild oid. Doet iedereen anders, ik deed t door te druk te zijn en mezelf te veel te verschuilen achter een lach.
Die rechter is het levend bewijs dat je apen hoge functies kan laten bekledenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus hoe meer koters je verwekt, hoe minder je hoeft te betalen? Wat is dat voor achterlijk iets.
Blijkt maar weer.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:35 schreef arachide. het volgende:
[..]
Die rechter is het levend bewijs dat je apen hoge functies kan laten bekleden
Die dingen van baby kan idd. Weet er heel weinig van af, maar je kan zeer jonge kinderen idd mentaal zwaar scarren, ook door misbruik enzo. Hoe groot is je vriendengroep op het moment?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet alleen met pesten te maken heeft, denk dat het een combinatie is met wat ik allemaal als baby ook heb moeten meemaken met operaties enzo. Heb ook hersenbeschadiging opgelopen, met bevalling, vandaar die oogafwijking. Ik heb geen idee wat voor gevolgen dat allemaal kan hebben, maar misschien is dat op sociaal vlak ook wel een struikelblok.
Wel goed dat jij er goed mee om hebt kunnen gaan in ieder geval
Hahaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:36 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Die dingen van baby kan idd. Weet er heel weinig van af, maar je kan zeer jonge kinderen idd mentaal zwaar scarren, ook door misbruik enzo. Hoe groot is je vriendengroep op het moment?
ah, liefquote:
Juist als kind word je enigszins gevormd tot wie je bent. Helaas hebben sommige kinderen geen fijne basis thuis. Negatieve ervaringen tekenen een persoon mijns inziens altijd. Terwijl sommige personen zeggen geen moeite met een vervelend verleden te hebben. Zulke personen ken ik tenminste.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:36 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Die dingen van baby kan idd. Weet er heel weinig van af, maar je kan zeer jonge kinderen idd mentaal zwaar scarren, ook door misbruik enzo. Hoe groot is je vriendengroep op het moment?
Goeie naamquote:
Je hebt helemaal niemand waar je op kan vertrouwen/mee kan praten?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha![]()
Laten we het op `niet'' houden![]()
Toen ik mijn hbo deed had ik wel klasgenoten waar ik het goed mee kon vinden. Maar nu zonder werk en opleiding is het niet veel , ja via internet dus wel. maargoed. zoals ik al eerder zei in dat verhaal, dat geeft niet dezelfde voldoening als echte vrienden.
Die gaan allemaal hun eigen weg, komt ook omdat mijn opleiding destijds in Eindhoven was, dus.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:39 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Je hebt helemaal niemand waar je op kan vertrouwen/mee kan praten?
Spreek je niemand van die opleiding/je collegas niet meer dan?
Dat tekenen hoeft niet persé negatief te zijn.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:39 schreef LosingMyReligion_ het volgende:
[..]
Juist als kind word je enigszins gevormd tot wie je bent. Helaas hebben sommige kinderen geen fijne basis thuis. Negatieve ervaringen tekenen een persoon mijns inziens altijd. Terwijl sommige personen zeggen geen moeite met een vervelend verleden te hebben. Zulke personen ken ik tenminste.
Gewoon zachtjes zettenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:40 schreef LosingMyReligion_ het volgende:
[..]
Mooi liedje hè! Wil 'm nu luisteren maar helaasch zijn m'n oordopjes spoorloos
Trustenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:40 schreef Etsu het volgende:
Ik ga slapen. Morgen naar huisarts, dan hoor ik of ik geopereerd word.
Ara, als je tegen me wilt praten, mn WA staat open
Ahh dat valt wel tegen die afstand. En je collega's dan?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die gaan allemaal hun eigen weg, komt ook omdat mijn opleiding destijds in Eindhoven was, dus.
En ja die heb ik wel. via internet dus. Verder niet.
Komt wel goed. Slaap lekkerquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:40 schreef Etsu het volgende:
Ik ga slapen. Morgen naar huisarts, dan hoor ik of ik geopereerd word.
Ara, als je tegen me wilt praten, mn WA staat open
Klopt, denk ik ook. Maar stel dat jij als kind door je ouders altijd bent gekleineerd/mishandeld, of zo, ik denk dat het altijd wel iets met je zelfbeeld doet. Als je zo bent opgegroeid en niet beter wist, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:40 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Dat tekenen hoeft niet persé negatief te zijn.
Je kan ook juist leren van een vervelend verleden imo. Maar dat verschilt per persoon.
Ik heb geen werk. Wajong vanwege mijn oogafwijking.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:42 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ahh dat valt wel tegen die afstand. En je collega's dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |