Deze post is het herhalen vast waardquote:Op maandag 10 juni 2013 23:31 schreef spacer730 het volgende:
Voor bij wie er magister op school gebruikt word: kijk erop, er is namelijk een kans dat het aantal punten dat je gehaald hebt zichtbaar is. Dat was namelijk bij havisten van onze school
Zit je op IBN galdhoun?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:03 schreef Snowbells het volgende:
Engels lerares kwam ik van de week tegen. Heb blijkbaar Engels tekstverklaren foutloos gemaakt en de brief heel goed.
Ben zeker benieuwd naar de normeringen en ik zal een kijkje nemen, maar dat zegt vooralsnog weinig tot niets over je definitieve cijfer.quote:Op donderdag 13 juni 2013 05:33 schreef Melli het volgende:
Aghhh kon niet slapen van de spanning! Voor wie het nog niet weet: over een paar uurtjes, 08.00 om precies te zijn, worden de normeringen voor havo en vwo bekend. Wat gaat jullie reactie worden trouwens?
Weinig tot niets? Persoonlijk denk ik veel meer, je weet toch ongeveer wel hoeveel punten je hebt? Het geeft in ieder geval veel meer duidelijkheid. Hoop dat ze zullen meevallen, ben vooral benieuwd naar Nederlands.quote:Op donderdag 13 juni 2013 06:02 schreef KingXerxes het volgende:
[..]
Ben zeker benieuwd naar de normeringen en ik zal een kijkje nemen, maar dat zegt vooralsnog weinig tot niets over je definitieve cijfer.
Naast het correctievoorschrift zijn er meerdere antwoorden goed en bovendien is vakkundigheid vereist bij het nakijken van een eindexamen. Daaruit baseer ik mijn mening. Maar bij vakken met multiple choice vragen zoals Duits en Nederlands kan je wel ongeveer een indicatie opmaken nadat je hebt nagekeken.quote:Op donderdag 13 juni 2013 06:05 schreef Melli het volgende:
[..]
Weinig tot niets? Persoonlijk denk ik veel meer, je weet toch ongeveer wel hoeveel punten je hebt? Het geeft in ieder geval veel meer duidelijkheid. Hoop dat ze zullen meevallen, ben vooral benieuwd naar Nederlands.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |